آخرین اخبار
اشتراک گذاری
02 تیر 1401
116 بازدید
کد مطلب : 10258

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر خرداد ماه ۹۹ به داراب در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهرستان داراب با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان به تصویب رسید و تکمیل این بیمارستان یک سال و نیم طول می کشد.

هر چند همان زمان هم باتوجه به پیشرفت فیزیکی پایین پروژه و محدودیت های دولت در تخصیص اعتبارات این وعده تعجب بر انگیز بود اما اکنون با گذشت بیش از یک سال و چند ماه نه تنها تکمیل نشده بلکه با سرعت لاک پشتی در حال کار است!

مهر ماه سال ۹۹ مهندس مجید احمری مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی به بیمارستان دوم داراب آمد و بار دیگر بر تخصیص اعتبار نود و چند میلیاردی به این پروژه تاکید شد.

بررسی ها نشان می دهد مدیران استانی و کشوری دولتی در سفرهای متعدد به داراب و زرین دشت وعده های زیادی داده اند اما کمتر اجرایی شده است.

امید است در دوران جدید و پیش رو که مجلس و دولت از یک طیف سیاسی و همراه هستند یا از این دست سفرها و بیان وعده های مدیران انجام نشود و یا در صورت وعده به مردم تا انتها و حصول نتیجه پیگیری شود چرا که افکار عمومی با دقت مسائل را رصد می کند و فقط از مسئولین کار عملی می خواهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =