آخرین اخبار

تاکنون یک ریال از بودجه سه درصد نفت و گاز به شهرداری پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، نصراله سلامی نژاد شهردار داراب در جمع اصحاب رسانه ضمن تقدیر از فرماندار و شورای برنامه ریزی شهرستان گفت: سال گذشته از اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید و نصب دوربین های سطح شهر، ۷۰۰ میلیون تومان جداره سازی خیابان ۲۲ بهمن، ۳۰۰ میلیون […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1399
82 بازدید
کد مطلب : 10031

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، نصراله سلامی نژاد شهردار داراب در جمع اصحاب رسانه ضمن تقدیر از فرماندار و شورای برنامه ریزی شهرستان گفت: سال گذشته از اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید و نصب دوربین های سطح شهر، ۷۰۰ میلیون تومان جداره سازی خیابان ۲۲ بهمن، ۳۰۰ میلیون تومان حفر کانال ضلع غربی مسجد فاطمه الزهرا (س) و از اعتبارات توازن ۸۱۰ میلیون تومان، اعتبارات استانی ۳۰ میلیون تومان و از اعتبارات ترافیکی ۲۷۸ میلیون تومان برای شهرداری در نظر گرفته شد.

وی گفت: طبق روال شورای برنامه ریزی این موارد را پیشنهاد می کند اما بعد از پذیرش موارد ما میتوانیم قرارداد منعقد کنیم. در مورد دوربین کارشناسان برنامه و بودجه نسبت به دوربین های سطح شهر معترض بودند و نظر کارشناسان اختصاص بودجه به محرومیت زدایی بود.

سلامی نژاد گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته با این مورد موافقت نشد و جابجایی صورت گرفت تا بودجه در زمینه بهسازی معابر هزینه شود و از هزینه جاری برای خرید دوربین های سطح شهر هزینه شود.

شهردار داراب تاکید کرد: تا ساعت ۲ عصر روز ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۹ میزان تخصیصی بودجه ها ۱۰ درصد اعلام شده که همین مبلغ هم موجودی وجود ندارد و عملا تخصیص ۳ درصد نفت و گاز تا این لحظه صفر بوده است. توازن ۲۵٫۶ درصد تخصیص داشتیم و بودجه ترافیکی (۲۸۷ میلون تومان) از ماده ۲۳ راهنمایی و رانندگی حدود ۲۵ درصد بوده است که بخشی از آن نقدی و بخشی به صورت اسناد خزانه ۱۴۰۱ می باشد.

شهردار داراب گفت: بحث اختصاص یک میلیارد تومان بودجه جهت المان های شهری اصلا وجود ندارد و برنامه و بودجه اصلا این عنوان را نمی پذیرد و صرفا مواردی که گفته شد مطرح شده است.

وی افزود: تهیه طرح خیابان ۲۲ بهمن توسط مهندسین نظام مهندسی داراب انجام شده است اما به دلیل در پیش بودن طرح فاضلاب توسط شرکت بادبند ساز این پروژه و آسفالت برخی از خیابان های دیگر به تعویق افتاده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =