آخرین اخبار

بی ریا: برای دانشگاه علوم پزشکی منزل شخصی را هم می فروشم

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین رمضان بی ریا سخنگوی شورای شهر داراب در جمع اصحاب رسانه گفت: آقای فرماندار گفتند شهرداری در مورد یگان تکاور و دانشکده علوم پزشکی همکاری نکرده است همین جا اعلام میکنم اگر قرار بوده و هست که به داراب مانند فسا و جهرم دانشگاه علوم پزشکی بدهند حاضرم منزل شخصی […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1399
143 بازدید
کد مطلب : 10037

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین رمضان بی ریا سخنگوی شورای شهر داراب در جمع اصحاب رسانه گفت: آقای فرماندار گفتند شهرداری در مورد یگان تکاور و دانشکده علوم پزشکی همکاری نکرده است همین جا اعلام میکنم اگر قرار بوده و هست که به داراب مانند فسا و جهرم دانشگاه علوم پزشکی بدهند حاضرم منزل شخصی ام را بفروشم و در این راه هزینه کنم.

وی گفت: در مورد یگان تکاور چون برای شهرستان است بایستی شهرداری جنت، فورگ و سایرین همکاری کنند حاضریم در صورتی که ۴۰ درصد هزینه را آنها بدهند ۶۰ درصد را شهرداری داراب بدهد. دولت زمین را به شهرداری داده تا در زمینه آسفالت معابر و فضای سبز هزینه کند نه یگان ویژه!

این عضو شورای شهر گفت: شهرداری داراب خودش ساختمان ندارد اما حاضریم به مدت سه سال اجاره یک واحد ساختمانی (ساختمان پنبه کاران) را برای این کار اختصاص دهیم.

رمضان بی ریا عضو  شورای شهر داراب در خصوص بنر نصب شده جهت تقدیر از دکتر عسکری گفت: اعضای شورا در جریان چاپ و نصب این بنر نبودند و این اقدام توسط آقایان سیستانی و بنا (رییس شورا) انجام شده است. بایستی این اقدام مانند بنر تقدیر از قهرمانان ورزشی  در صحن شورا مطرح می شد.

وی در پایان گفت: پیگیری دریافت حق ۱۰ درصد شهرداری یک کار جمعی بوده و نمی توان گفت یک نفر آن را انجام داده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =