آخرین اخبار

ارزش واقعی ۱۱٫۵ هکتار زمین حق ۱۰ درصد از ۱۷۲ میلیارد هم بیشتر است

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، عبدالکریم سیستانی عضو شورای شهر داراب در خصوص روند پیگیری حق ۱۰ درصد شهرداری گفت: از سال گذشته موضوع پیگیری مطالبات شهرداری را آغاز کردیم که حدود ۸۰ میلیارد از ادارات شهرستان و بیش از ۱۰۰ میلیارد از مسکن و شهرسازی طلب داشتیم. وی افزود: در این خصوص خدمت جناب […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1399
83 بازدید
کد مطلب : 10039

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، عبدالکریم سیستانی عضو شورای شهر داراب در خصوص روند پیگیری حق ۱۰ درصد شهرداری گفت: از سال گذشته موضوع پیگیری مطالبات شهرداری را آغاز کردیم که حدود ۸۰ میلیارد از ادارات شهرستان و بیش از ۱۰۰ میلیارد از مسکن و شهرسازی طلب داشتیم.

وی افزود: در این خصوص خدمت جناب آقای امام جمعه رفتم و موضوع را مطرح کردم و تقاضای پشتیبانی داشتم که ایشان هم در خطبه ها موضوع را مطرح کردند. این پیگیری ها ادامه یافت و در ایام انتخابات هم توسط کاندیدا به عنوان یک وعده مطرح شد.

سیستانی گفت: آقای دکتر عسکری منتخب داراب و زرین دشت که هنوز هم وارد مجلس نشده اند اما به تصدیق همه دوستان (اعضای شورا و شهردار) در دو جلسه با مدیر کل راه و شهرسازی استان حضور یافتند و نتایج خوبی گرفته شد.

وی افزود: با پیگیری ایشان معاون املاک استان به همراه یک هیات ۶ نفره به داراب سفر کردند و پس از بررسی صورت جلسه با حضور شهردار و اعضای محترم شورا تنظیم شد.

وی گفت: از آنجا که مطالبات شهرداری حدود ۱۱٫۵ هکتار می باشد و بر اساس نظر کارشناسی شهردار با حساب هر متر مربع ۱٫۵ میلیون تومان عددی معادل ۱۷۲ میلیارد تومان ارزش ریالی این زمین ها است که البته در قالب زمین به شهرداری واگذار خواهد شد. از آنجا که این مبلغ با قیمت کارشناسی و قیمت امروز محاسبه شده است تردیدی نداریم که از ۲۰۰ میلیارد هم بیشتر خواهد بود.

این عضو شورای شهر با اشاره به جلسه هفته گذشته برخی اعضای شورا و شهردار به همراه دکتر عسکری در تهران گفت: ما با پیگیری منتخب مردم به دفتر معاون وزیر راه رفتیم و ضمن تایید حدود ۸ هکتار (مابقی در حال پیگیری است) و دستور صریح معاون وزیر، بودجه وزرشی شهرداری از ۴۰۰ میلیون به ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون افزایش یافت.

وی در پایان گفت: ما را به تنهایی به دفتر معاون وزیر راه نمی دادند و این هماهنگی توسط دکتر عسکری صورت گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =