آخرین اخبار

بیمارستان دوم داراب با ۹۴ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود

به دعوت نماینده مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم، دکتر لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از معاونین در داراب حضور یافتند. به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در این بازدید یک روزه بیمارستان محلی فورگ، درمانگاه های قلعه نو، فدامی، مرز، رستاق، شهرک غدیر نوایگان، بیمارستان محلی جنت […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1399
1754 بازدید
کد مطلب : 10109

به دعوت نماینده مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم، دکتر لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از معاونین در داراب حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در این بازدید یک روزه بیمارستان محلی فورگ، درمانگاه های قلعه نو، فدامی، مرز، رستاق، شهرک غدیر نوایگان، بیمارستان محلی جنت شهر، بیمارستان داراب، پد اورژانس هوایی، درمانگاه های مادوان و اعراب چگینی بازدید شد.

در حاشیه این بازدید دکتر لطفی در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهرستان داراب با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان به تصویب رسید.

دکتر مهرزاد لطفی افزود: تکمیل این بیمارستان یک سال و نیم طول می کشد و این کار گامی در توسعه خدمات سلامت در مناطق کمتربرخوردار این شهرستان است.

و ی در بازدید از پد بالگرد اورژانس هوایی داراب نیز گفت : ساخت ساختمان آشیانه بالگرد و محل استراحت کادر پرواز نیز مورد پیگیری قرار گرفته و پیش بینی می شود این طرح نیز تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

شبانه روزی شدن چند درمانگاه داراب نیز از مصوبات این سفر بود که به زودی اطلاع رسانی می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =