آخرین اخبار

پروژه های بزرگ راهسازی در جنوب شرق فارس فعال می باشد

مهندس زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس به دعوت نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم از پروژه های در حال اجرا در شهرستان های داراب و زرین دشت بازدید کرد. به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از پروژه های راه سازی مسیر پلیس راه به […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1399
1679 بازدید
کد مطلب : 10142

مهندس زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس به دعوت نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم از پروژه های در حال اجرا در شهرستان های داراب و زرین دشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از پروژه های راه سازی مسیر پلیس راه به سمت انتهای حوزه استحفاظی، راه مواصلاتی خسویه، فسارود، داراب بندرعباس و مسکن مهر جنت شهر بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: در پروژه بزرگراه فسا – داراب – بندر عباس در سه قطعه فعال می باشد.در محور سه راهی دولت آباد – زرین دشت دو کارگاه فعال که یکی از سمت دولت آباد و دیگری نیز از سمت زرین دشت فعال می باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس نیز از فعال بودن پروژه بزرگراه محور قدیم فسا – داراب خبر داد و گفت: امیدواریم که اعتبارات مورد نیاز به پروژه اختصاص یابد و بتوانیم تمام پروژه های استان را فعال نگه داریم.

وی در بازدید خود از پروژه های راهسازی جنوب شرقی استان ( شهرستان داراب) اضافه کرد : ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه های راهسازی فوق می باشد.

مهندس زاهدی همچنین در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان داراب تصریح کرد: زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان مشخص شده و جهت تغییر کاربری و تصویب آن به استان ارسال و مورد تایید قرار گرفته و هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی فارس در حال پایش ثبت نام کنندگان است که پس از آغاز طرح در سطح کشور در شهرستان داراب نیز همزمان اجرا خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نوزده =