آخرین اخبار

گره عقب نشینی املاک هلال احمر باز هم کور باقی ماند؛ ۴ ساعت جلسه بی نتیجه ماند!

با پیگیری های مکرر انجام شده توسط فعالان اجتماعی، داراب آنلاین و دفتر نماینده مردم در مجلس جلسه تعیین تکلیف عقب نشینی املاک هلال احمر در ساختمان شورای شهر داراب برگزار شد. به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در این جلسه چهار ساعته که اعضای شورای شهر، شهردار، رییس هلال احمر و تنی چند از اعضای […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1399
90 بازدید
کد مطلب : 10155

با پیگیری های مکرر انجام شده توسط فعالان اجتماعی، داراب آنلاین و دفتر نماینده مردم در مجلس جلسه تعیین تکلیف عقب نشینی املاک هلال احمر در ساختمان شورای شهر داراب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در این جلسه چهار ساعته که اعضای شورای شهر، شهردار، رییس هلال احمر و تنی چند از اعضای هیات اجرایی هلال احمر برگزار شد پیرامون عقب نشینی ملک بلوار سپاه، بیمارستان قدیم و ساختمان خیابان بهار بحث و تبادل نظر شد.

از ابتدای جلسه نمایندگان هلال احمر حاضر در جلسه اعلام کردند موضوع جلسه صرفا و صرفا عقب نشینی ملک بلوار سپاه و کوچه شهید حامدی است و املاک دیگر مورد بحث نیست اما اعضای شورا و شهردار نظر دیگری داشتند و اولویتشان عقب نشینی بیمارستان قدیم و بازگشایی مسیر بود.

اعضای شورای شهر در این جلسه علنی شورا، مصوبات صورتجلسه قبلی سال ۹۴ را به تصویب رساندند اما اختلافات بر سر چند موضوع ریز و درشت از جمله درخواست شهردار داراب در خصوص اعطای ۲۰۰ متر زمین توسط هلال احمر به شهرداری جهت تامین هزینه احداث دیوارکار را نیمه تمام گذاشت.

محمود حیدری رییس هلال احمر داراب اعلام کرد: امکان واگذاری زمین را نداریم و بایستی از استان مجوزهای لازم کسب شود. اعضای شورا و شهردار نیز اعلام کردند ما با نگاه کمک به هلال احمر و توسعه شهر حدود ۴ میلیارد تومان امتیازات مختلف دادیم و بایستی ۲۰۰ متر زمین تامین شود.

متاسفانه اکثر موضوعات این چنینی از جمله عقب نشینی املاک خیابان پیروزی، کوچه شهید زاهدی، کوچه حسینیه تاج آباد و … تبدیل به گره های کوری شده که نیازمند ورود جدی مسئولین بالادستی، همکاری و همدلی بیشتر مردم ومسئولین و عدم ترس از اجرا می باشد.

پیش از این گزارش های زیادی از نارضایتی مردم در خصوص عدم عقب نشینی زمین هلال احمر در خیابان شهید حامدی به داراب آنلاین رسیده که موضوع مکررا پیگیری شده است. در سال های ۹۴ و ۹۷ نیز مصوباتی در این خصوص بین هلال احمر و شورا انجام شده اما به عمل نرسیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =