آخرین اخبار

نه ماه گذشت؛ مردم همچنان منتظر نصب «ام آر آی» در داراب

ششم مهر ماه ۱۳۹۳ بود که پس از پیگیری های مستمر نماینده مردم در مجلس، رییس وقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مجوز خرید ام آر آی دولتی داراب به تصویب کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت رسید. به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، امروز قریب ۹ ماه […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1394
741 بازدید
کد مطلب : 1109

ششم مهر ماه ۱۳۹۳ بود که پس از پیگیری های مستمر نماینده مردم در مجلس، رییس وقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مجوز خرید ام آر آی دولتی داراب به تصویب کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت رسید.

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، امروز قریب ۹ ماه از تصویب این نیاز حیاتی بیماران شهرستان داراب می گذرد اما هنوز هیچ خبری از خرید و نصب دستگاه در بیمارستان داراب نیست.

دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر فروردین ماه خود به داراب، در خصوص ام آر آی و سی تی اسکن دوم داراب به خبرنگار داراب آنلاین گفت: خریداری ام آر آی بیمارستان داراب در دستور کار وزارت بهداشت است و به زودی مشکلات خریداری سی تی اسکن و ام آر آی حل خواهد شد.

مردم همچنان منتظر آغاز ساخت بیمارستان دوم و تکمیل بیمارستان امام حسن (ع)

وی همچنین در جریان سفر به داراب در خصوص آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم داراب گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال ۹۳ پیش بینی شده که تا ۱۵ فروردین ماه ۹۴ به حساب واریز می شود. با وجود واریز این بودجه هنوز خبری از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم داراب نیست و این پروژه تعطیل است.

مراسم کلنگ زنی بیمارستان امام علی (ع) داراب

دکتر ایمانیه همچنین وعده پایان عملیات اجرایی طرح هتلینگ تا پایان فروردین ماه را داد و گفت: از روز ۱۵ فروردین ماه به منظور تکمیل فاضلاب طرح توسعه بیمارستان تیمی اجرایی از شیراز به داراب اعزام می شود و امیدواریم تا ۱۵ تیر ماه سه ساختمان فاز توسعه بیمارستان به بهره برداری برسد.

به نظر می رسد علی رغم حمایت تمام قد وزارت بهداشت دولت تدبیر و امید از پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان، در ماه های اخیر روند امیدبخش سابق را ندارد و روند اجرایی پروژه ها به کندی پیش می رود.

امید است با تلاش و پیگیری فرماندار، دولتمردان و نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم، به زودی ام آر آی و سی تی اسکن دوم داراب نصب شود، فاز توسعه بیمارستان امام حسن (ع) مورد بهره برداری قرار بگیرد و عملیات اجرایی بیمارستان دوم (امام علی) وارد فاز عملیاتی شود.

16 پاسخ به “نه ماه گذشت؛ مردم همچنان منتظر نصب «ام آر آی» در داراب”

  1. رضا گفت:

    اگر مثل سونوگرافی و آزمایشگاه بیمارستان است که نصب نکنند بهتر است چنان تو نوبت میگذارن که به شخصی مراجعه کنی بهتر است هیچ نظارتی که نیست

  2. منتقد گفت:

    مرسی از انتخاب این سوژه.
    واقعا خبرهای انتقادی هم باید به گوش مسولین علی الخصوص دکتر ایمانیه بابت قول هاشون رساند ، تا زودتر به فکر بحث بهداشت و درمان داراب باشند.

  3. پیگیر گفت:

    این شهر جهت حل مشکلاتش نیاز به مدیران جهادی و از خود گذشته و پیگیر دارد که از آسایش و آرامش و منافع شخصی و کار غیر انتفاعی بگذرند.

  4. سوال! گفت:

    آیا کسی در وقت اداری اجازه دارد بجای بررسی مشکلات درمان و بهداشت مردم و بازدید و نظارت،جهت کسب درآمد شخصی در اتاق عمل شیفت بدهد؟
    آیا کسی در وقت اداری اجازه دارد بجای پیگیری مشکلات بیمارستان،در آزمایشگاه خصوصی خود کار کند؟! آیا این اقدامات حق الناس و آسیب به بیت المال نیست؟ آیا فرماندار اطلاع دارد؟

  5. دانشجو گفت:

    ممنون که بالاخره دوباره این تاخیرها بازگو شد.
    ………

  6. مهدی گفت:

    سلام.خدا همه مارا به راه راست هدایت بفرماید.

  7. مهدی گفت:

    خدا قوت ….

  8. ناشناس گفت:

    بعد از رفتن دکتر عوض زاده انگار بهداشت و درمان داراب به کما رفته است. حتی یک خبر هم بعد از دفتن ایشون منتشرنشد.

  9. دانشجو گفت:

    خیلی زشته که جمله های آدم رو ناقص میدارید.من که توهینی نکرده بودم.تحریف که نفعی برای شما داره؟؟؟؟؟؟

  10. شهروند پیگیر و دلسوز گفت:

    سلام. امیدوارم که سرو کار هیچ مسلمانی به مطب هر دو ارتوپد داراب نیفتد . خدا وکیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب برود ببیند که این هزینه دستمزد گچ گیری که نرخ نامه آن هم صادر کردند و از مبلغ۱۲۰۰۰۰ هزارتومان به بالاست بر چه اصولیست در صورتیکه در شهرستان فسا و جهرم همین دستمزد طبق فیش پرداختی خیلی خیلی پایین تر از اینهاست . گمان نکنم دستمزد گچ گیری هم ربطی به تحریم داشته باشد.

  11. یک فرهنگی گفت:

    واقعاازانتخاب های بکرشمامتشکریم ایکاش همه ی مادارابی هاازشمایادبگیریم وبرای سازندگی شهرمون تلاش کنیم آقایان مسیول لطفااحساس مسولیت کنید

  12. ناشناس گفت:

    وضعیت بیمارستان داراب خیلی بد خدا نکنه کسی یه اتفاقی براش بیفته دیگه اگه افتاد ……… اگه ام ار ای هم که میخاد بیاد مثل ازمایشگاه و سونوگرافی باشه همون بهتر که نیاد . امید وارم نماینده پیگیری کنه

  13. علی گفت:

    با عرض سلام خدمت سردبیر محترم
    خواهشمند است از ریاست محترم اداره راه و نماینده محترم گزارشی تهیه واز آنها بخواهید که چرا قطعه دوم پلیس راه تا دوراهی زرین دشت تعطیل شده است.آیا منتظر انتخابات هستند؟لطفا پاسخگو باشند،با توجه به تلفات تصادفات جاده ایی.
    با تشکر از سر دبیر فعال و پرتلاش

  14. بچه محل گفت:

    بنرچاپ شده نوشته بیمارستان ۱۶۰تختخوابی حتما۱۶۰سال هم طول می کشدتاساخته شود

  15. دارابی گفت:

    مسئولین مافقط بلدندحرف بزنند پای عمل که می رسه همه چی یادشون می ره . ام آرآی هم شده سوژه برای کسانی که دوباره می خواهندکاندیدبشوند. چقدربایدمنت فساییهاوجهرمیهاروبکشیم تایک نوبت بهمون بدهند. هروقت برای نوبت می رویم باطعنه می گویندوای همه مریضهادارابی هستندانگارخودشون اهل ناف تهرانند. حالاخوبه فسافقط یک دانشگاه علوم پزشکی وام آرآی داره خداییش داراب ازهرچی که بگذری هزارپله ازفساوجهرم بهتره فقط اگه هرچه زودتراین مشکل ام آرآی حل می شددیگه کسی برامون قیافه نمی گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =