آخرین اخبار

احمدی نماینده مردم در مجلس:برای شروع بیمارستان دوم مشکل اعتبار نداریم

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در خصوص دلایل عدم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم به خبرنگار «داراب نا» گفت: در انتهای دولت دهم پیشنهاد بیمارستان دوم داراب در جلسه با دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد و با نظر ایشان، آقای عوض زاده رییس وقت شبکه […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1394
309 بازدید
کد مطلب : 1269

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در خصوص دلایل عدم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم به خبرنگار «داراب نا» گفت: در انتهای دولت دهم پیشنهاد بیمارستان دوم داراب در جلسه با دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد و با نظر ایشان، آقای عوض زاده رییس وقت شبکه و همکارانشان طرح توجیهی این بیمارستان را آماده کردند.

وی گفت: طرح توجیهی را از طریق وزارت خانه و سازمان برنامه ریزی پیگیری کردیم که با کمک جناب دکتر نوبخت و دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت تصویب شد.

وی افزود: در زمان پیگیری، مسئولین استانی می گفتند این طرح حتی اگر تصویب هم شود وارد بودجه نمی شود چون دولت تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام دارد اما در جلسه ای که با حضور نخبگان سیاسی شهرستان در تهران برگزار شد و تا نیمه شب به طول انجامید با لطف جناب دکتر نوبخت این پروژه وارد بودجه ۹۳ شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی این پروژه درمانی گفت: مشکل بیمارستان دوم داراب بودجه نیست و من دستور وزیر بهداشت برای پرداخت یک میلیارد تومان را دارم . قبلا قرار بود این بیمارستان بر اساس نقشه بیمارستان مرودشت اجرا شود اما ظاهرا نقشه ها هنوز آماده نیست.

وی تاکید کرد: دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پروژه های زیادی را دست اجرا دارد و می طلبد مسئولین اجرایی تهیه نقشه ها و شروع عملیات را به طور مداوم پیگیری کنند.

افزایش ۱۰۰ تخت به بیمارستان فعلی ایجاد یک بیمارستان جدید است

وی از افزایش ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب به بیمارستان فعلی داراب به عنوان ایجاد یک بیمارستان جدید یاد کرد و گفت: این افزایش ظرفیت بسیاری از مشکلات درمانی شهرستان را مرتفع می کند که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح فاز توسعه بیمارستان امام حسن (ع) باشیم.

نبی اله احمدی گفت:تکمیل فاز توسعه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) همانطور که دکتر ایمانیه در سفر اخیرشان فرمودند مشکل اعتباری ندارد و بودجه تخصیص یافته است. بنده فقط می توانم اعتبارات و تجهیزات را پیگیری کنم اما عملیات عمرانی به عهده دیگر مسئولین شهرستان است.

احمدی گفت: یکدستگاه رادیولوژی دیجیتال و تعدادی تجهیزات دیگر که لیست آن موجود است به بیمارستان داراب اختصاص یافته و به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

مخالفت های زیادی با ام آر آی داراب شد اما مصوبه آن را گرفتیم

نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: خرید و نصب ام آر آی داراب موجب کاهش درآمد شهرستان های اطراف می شود و برای همین مخالفت های زیادی با این موضوع شد اما با تلاش انجام شده این موضوع در کمیسیون ماده ۲۰ وزارت خانه تصویب شد.

وی افزود: از همان تاریخ تصویب تاکنون حتی یک دستگاه ام آر آی وارد ایران نشده است و بارها این موضوع را پیگیری کرده ام که در آخرین ملاقات من با وزیر محترم بهداشت در ابتدای ماه مبارک رمضان ایشان دستور دادند اولین دستگاه که وارد می شود به داراب اختصاص می یابد.

پیگیری راه آهن در سطح مدیران شهرستانی و استانی امکان پذیر نیست

احمدی با اشاره به مسیر راه آهن جدید شیراز بندر عباس گفت: متاسفانه در گذشته در مورد راه آهن کوتاهی شده بود و راه آهن شیراز بندرعباس درقالب دو طرح از جهرم و لار و فسا،استهبان و نی ریز عبور کرده بود اما عبور راه آهن از داراب را پیگیری کردیم و خوشبختانه مورد موافقت دولت محترم قرار گرفت.

وی گفت: پیگیری چنین پروژه هایی در سطح شهرستانی و استانی امکان پذیر نیست و باید توسط نماینده ها در سطح ملی پیگیری شود. پس از مطالعه شرکت متراه در دولت قبل و ارائه به آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه، این پروژه مورد تصویب قرار گرفت و در حال حاضر وارد بودجه ۹۴ شده است.

وی تاکید کرد: برای پیگیری راه آهن داراب حتی یک نامه از استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و ادارات اجرایی شهرستان نیامده و انتظار چنین اقدامی هم نداریم چون پیگیری این امور کلی صرفا در سطح ملی انجام می شود.

وی افزود: بیش از ۵۰ نامه بین بنده و وزارت راه و شهرسازی رد و بدل شده تا این پروژه مهم و تاثیر گذار به تصویب رسیده است در حالی که حتی یک نامه هم در استان پیدا نمی شود.

احمدی بار دیگر از همکاری دولت مردان دولت یازدهم در تخصیص اعتبارات به شهرستان داراب و زرین دشت تقدیر کرد.

29 پاسخ به “احمدی نماینده مردم در مجلس:برای شروع بیمارستان دوم مشکل اعتبار نداریم”

  1. پیگیری جدی گفت:

    با اطلاعاتی که ارایه شده است تنها مسیر پیش رو برای مدیران سلامت شهرستان پیگیری فعالانه و دلسوزانه است نه رفع تکلیفی کار کردن.باید جهت اخذ اعتبار حتی از عزل خود هم نترسند.

  2. انصاف گفت:

    انصافا نماینده محترم به کمک رییس سابق شبکه بهداشت در زمینه سلامت اقدامات بسیار خوب و ماندگاری را انجام دادند و پیشرفت های خوبی نیز در این زمینه حاصل شد اما متاسفانه در چند ماه اخیر همه ی این امور رها شد و هیچ پیگیری انجام نشده است.

    • دارابی گفت:

      خواهش می کنیم یکی ازاین اقداماتی که صورت گرفته وبه سرانجام رسیده رونام ببریدتاشک وشبهه ای هم برای مامردم وجودنداشته باشه . البته اگرهم کارت صورت گرفته همه نصفه نیمه وناتمام مونده مثل جاده و بیمارستان وام آرآی وسدرودبال وترمینال وووو . زمانی مامی توانیم بگوییم کارانجام شده که اون کارافتتاح بشه وبه بهره برداری برسه نه اینکه کلنگ کاری زده بشه بعدبگوییم خیلی کارصورت گرفته . وزمانی که ماکاری روبه عینه ببینیم می گوییم درست است کاری صورت گرفته ولی متاسفانه تاالان هیچ کار تموم شده ای رومادرداراب ندیدیم که بخواهندافتتاح کنند.

  3. حق الناس گفت:

    مشکلات بسیار شهر ما در زمینه های مختلف نتیجه عدم پویائی و عدم پیگیری گذشتگانمان است.بیایید کاری کنیم تا آینده گان را از بسیاری از پیشرفتها محروم نکنیم….

  4. ناشناس گفت:

    واقعا اگه این طوری هست چرا کاری نمیشه یا……….

  5. @اشكان شهنان@ گفت:

    اشکان شهنان: با سلام و عرض ادب
    جسارتا یا آقای احمدی نماینده مردم داراب و ذرین دشت در جریان این مساءل شهر داراب نیست یا آقای فرماندار قاسمی….. حالا چه چیزایی درست میگن کی درست میگه؟ کی نا درست میگه خدا عالم است!!!!!

  6. امیر گفت:

    نماینده محترم در بحث پروژهها بزرگنمایی میکنند.مگه میشه پروژه ای توی سال۹۳ در ریف بودجه قرار بگیره ولی با پایان سال مالی ۹۳ بودجه تخصیص پیدا نکنه از طرفی درمراسم کلنگ زنی ایشوناعلام کردندسال ۹۳سه میلیارد تومن این پروژه اعتبار داره بعد توی سایتشون گفتن ۲میلیارد تومن حالا هم که میگن ۱میلیارد تومن.ماکدوم عدد رو قبول کنیم.یا در مورد روشنایی بولوار ورودی داراب گفتن در اسفند ماه ۴۰۰میلیون تومن بودجه گرفتن ولی الان هنوز هیچ خبری نیست…..

    • دارابی گفت:

      ورودی شهرمون ازهردوطرف افتضاحه . مخصوصا” ازطرف پمپ بنزین که دارنددرست می کنند . سلیقه هرکه بوده خیلی بیخودومسخره هست . خوب اگه بلدنیستیدطراحی کنید برای ورودیهایاداخل شهرحداقل ازتجربه وتخصص کسانی که توی این کارصاحب نام هستندوواردنداستفاده کنیداینقدرمغرورنباشید.

  7. سامان گفت:

    درود بر جسارت و شجاعت شما دکتر احمدی که بی پرده حرف حق را می زنید.
    همین که طرح های بیمارستان دوم و مسیر راه آهن داراب – زادمحمود یک اتفاق مبارک فرا استانی هست و در سطح ملی مطرح شده است نشان از قدرت سیاسی جنابعالی است.
    با آرزوی موفقیت روز افزون و شروع بکار هرچه زودتر پروژه های مذکور.

  8. جعفر گفت:

    احمدی دوست داریم

  9. جواد گفت:

    بشینیم تا راه آهن داراب سال۱۴۶۰

  10. سلام داراب گفت:

    مادارابی هستیم ودریک شهرمحروم زندگی می کنیم.خدایا هرکدام ازمسئولین که برای این مردم محروم قدم برمیدارند آنهارابسلامت بدار.خدایا درسال همدلی وهمزبانی چنان وحدت واتحادی بین مسئولین مابرقراربده تاخارج ازهرگونه باندبازی به فکررفاه مردم باشند.آمین

  11. ساسان گفت:

    سلام اقای دکتر احمدی
    فرموده اید که :
    قرار شده که بیمارستان دوم طبق نقشه بیمارستان مرودشت ساخته بشه تا اینجا درست. خوب اگر در مرودشت چنین بیمارستانی وجود داره پس نقشه هاش هم موجوده دیگه که از روی اون نقشه بیمارستان را ساختن فقط یک کپی می خواستن بگیرن. چطور بیمارستان ساخته شده ولی نقشه اش نیست. یعنی کارفرما . پیمانکار. پیوست قرارداد بیمارستان مرودشت نقشه نبود. یعنی ذهنی طراحی کردن

  12. دارابی گفت:

    با سلام….ضمن تشکر از زحمات تمامی نمایندگان ادوار گذشته که از هیچ تلاشی برای پیشرفت دو شهرستان دریغ نکردندباید یاداور بشوم که اهم اقدامات انجام شده توسط دکتر احمدی کارهای زیر بنایی بوده است که اگر استارت این اقدامات در سالهای گذشته می خورداکنون بهره برداری شروع شده بودوضمن احترام به عقاید تمام سیاسیون اعم از چپ و راست اگر به پیشرفت دو شهرستان اندیشیده شود و با یک منطق خداپسندانه دکتر احمدی را مورد نقد و تمجید قرار دهیم دیگر بیش از این سرکوفت پیشرفت شهرهای همجوار نخواهیم خورد حال که نسیم خوش خدمت در حال وزیدن است بیاییم خارج از هر گونه فضای سیاسی و تعصبات عملکرد نماینده را با توجه به تنگناهای تحریم منصفانه قضاوت کنیم که کاری ثواب است و ثواب.

  13. دوستدار داراب گفت:

    متاسفم واسه افراد کوته بین

    همین که بیمارستان دوم داراب بعد از ۳۰سال تصویب شد واسه نشان دادن اقتدار نماینده کافیه

    دوره نمایندگی دکتر احمدی بی نظیر است با وجود تحریمها و فشارههای اقتصادی

    راه آهن
    بیمارستان
    تعرفه برق
    ام آر ای
    تصفیه خانه
    انتقال آب
    درمانگاه تامین اجتماعی
    دانشگاه پیرا پزشکی
    راه سازی

    و دهها کار دیگر

    داراب نا
    اگر دوستانی که مطمنن دوست ندارند شهر ما پیشرفت کنه
    وگرنه همه جوره از افرادی که خالصانه عمرشان را صرف خدمت به مردم میکنن حمایت میکردن

    و حرفی برای گفتن ندارن

    مطالب طنز آنان گذاشته نشه

  14. حبیب گفت:

    آقا این که رنگ زرد داره پرچم کجاست؟ عجب گرا گر حمایت میکنه.!!نکنه شخص آقای … هست!!!!

    • یکی از مردم گفت:

      احتمالا خودتی
      آی کیو پرچم خودتم زرد داره
      عزیزم ربطی به رنگ نداره . خودتو درگیر این نکن که یک نفره یا ده نفر یا شصت هزار نفر
      جنابعالی هم که خوب تلاش می کنی نکنه خود آقای ……… هستی. بپا غرق نشی در توهمات خودت ؟؟؟؟
      خخخخخخ

  15. ناشناس گفت:

    برخی از این اقدامات در زمان نماینده قبلی کلید خورد ،بی انصافیه که اقدامات ایشون را نادیده بگیریم ،

  16. علیرضا گفت:

    تشکروقدردانی از تلاشها وزحمات بی دریغ نماینده پاک وسالم جناب دکتر احمدی بزرگوار

  17. ارمین گفت:

    اقای ناشناس میشه بگی کدام طرح کلید خورد تا ما هم بفهمیم خدای ناکرده مدیون نشیم .فقط تا انجا که خبر داریم معدن کوه نمکی کرسیا به برادران نیریزی واگذار شده البته گارگرانش از ان روستاست. ودر دوره قبلتر هم سد رودبال به فسا واستهبان که حالا سنگش تو سر احمدی خورد میکنند .که اصلا دران زمان ایشان نماینده نبوده.

  18. ناشناس گفت:

    جناب آقای احمدی
    جنابعالی تا کنون سه مرتبه قول کلنگ زنی پروژه خط انتقال آب آشامیدنی از سد رودبال(BOT) داده اید ولی متاسفانه خبری نشد وبرابر اخبار واصله هنوز قراردادی منعقد نگردیده وتا زمان انعقاد قرارداد خط انتقال ّآب به فسا واستهبان به پایان می رسد وما اندر خم یک کوچه ایم (داراب نا محترم لطفا پیگیری فرمائید)

    • جهت اطلاع گفت:

      تا زمانی که تصفیه خانه ساخته نشود انتقال آب از سد کار معقولی نیست و فایده ای ندارد.
      درحال حاضر به دلیل مسافت کوتاه سد تا تصفیه خانه انرژی پیمانکار برروی ساخت تصفیه خانه است.
      ضمن اینکه طبق تحقیقات شخص بنده ارزش ریالی مصرفی تصویه خانه داراب تا کنون با هزینه پروژه آبرسانی به فسا و استهبان تفاوت زیادی دارد و بالاتر است.
      آنها بدلیل بعد مسافت لوله گذاری را در اولویت قرار داده اند بدون پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه هایشان

    • ناشناس گفت:

      برادر گرامی که فرموده اید ۱- تا زمانی که تصفیه خانه ساخته نشود انتقال آب معقول نیست باید عرض کنم کوته بینی ما باعث گردیده همیشه از قافله عقب باشیم۲-فرموده اید مسافت ما تا سد کوتاه است :عزیزم مسافت خط انتقالی که نماینده ومسئولین ما باید پیگیری کنند از سد تا جنت شهر وزرین دشت است نه از تصفیه خانه تا سد و این مسافت کمتر از فسا و استهبان نیست۳-فرموده اید که پیمانکار تصفیه خانه باید انرژی خود روی تصفیه خانه بگذارد :دوست عزیز اعتبار تصفیه خانه با خط انتقال فرق می کند

  19. ناشناس گفت:

    در رابطه با خط امتقال آب آشامیدنی از سد رودبال داراب چه خبر ظاهرا از پیمانکار خبری نیست اگر آقای احمد موفق نگردد که خط نتقال شروع نماید از رای هم خبری نیست داراب نا عزیز مگر مطلبی که در خصوص BOTگفته شد دروغ بود اگر دوغ بوده توضیح دهید نه اینکه …

    • شهروند گفت:

      تا زمانی که تصفیه خانه ساخته نشود انتقال آب از سد کار معقولی نیست و فایده ای ندارد.
      درحال حاضر به دلیل مسافت کوتاه سد تا تصفیه خانه انرژی پیمانکار برروی ساخت تصفیه خانه است.
      ضمن اینکه طبق تحقیقات شخص بنده ارزش ریالی مصرفی تصویه خانه داراب تا کنون با هزینه پروژه آبرسانی به فسا و استهبان تفاوت زیادی دارد و بالاتر است.
      آنها بدلیل بعد مسافت لوله گذاری را در اولویت قرار داده اند بدون پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه هایشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =