آخرین اخبار

امام جمعه داراب:استاندار جدید فارس باید توانمند و معتدل باشد

به گزارش آژانس خبری داراب « داراب نا»، حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب در خطبه های دوم نماز جمعه این شهر گفت:  استاندار محترم فارس استعفا دادند و مردم از ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور می خواهند تا در انتخاب استاندار جدید به شعارهای دولت پایبند باشند. وی افزود: در بعضی […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1394
555 بازدید
کد مطلب : 1386

به گزارش آژانس خبری داراب « داراب نا»، حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب در خطبه های دوم نماز جمعه این شهر گفت:  استاندار محترم فارس استعفا دادند و مردم از ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور می خواهند تا در انتخاب استاندار جدید به شعارهای دولت پایبند باشند.

وی افزود: در بعضی نشریات و سایت ها اسامی کسانی به عنوان گزینه های استانداری عنوان شده که سابقه فعالیت در فتنه ۸۸ داشته اند. این استان مهد تمدن اسلامی است و مردم این استان در همه صحنه ها همواره در خط اول مبارزه جضور داشته اند.

وی با اشاره به هزاران شهید، آزاده و جانباز استان فارس خطاب به رییس جمهور گفت: مردم این استان همواره حامی ارزش های اسلامی و انقلابی بوده اند و شعار دولت شما نیز تدبیر و اعتدال بوده است. ما از شما می خواهیم به شعار شایسته سالاری پایبند باشید و فردی معتدل را برای بالاترین مقام اجرایی این استان انتخاب کنید.

DSC_0005

امام جمعه داراب با تاکید بر شعارهای اعتدال و تدبیر گفت: شما در تبلیغات انتخاباتی بر پرهیز از جناح گرایی و رعایت اعتدال تاکید کردید و امروز توقع داریم استاندار جدید فارس فردی پایبند و معتقد به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشد، به شعار اعتدال، تدبیر و امید عمل کند و به شایسته سالاری اعتقاد داشته باشد. استاندار جدید فارس باید فردی توانمند و آشنا به وضعیت استان فارس باشد.

وی با حساس خواندن استان فارس تاکید کرد: استاندار جدید فارس باید فردی باشد که مشکلات مردم را بداند و درک کند نه اینکه ضعیف و به دنبال جناح بازی و سیاسی کاری باشد. استاندار جدید نباید با فتنه گران همراه باشد و باید خطوط قرمز نظام را رعایت کند. استاندار فارس باید توانمندی مدیریتی در زمینه عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی گفت: استاندار جدید باید با نهادهای ارزشی، روحانیت و ائمه جمعه تعامل داشته باشد. ما موفقیت دولت اسلامی را از خداوند می خواهیم و مردم نیز به فرموده رهبرشان از دولت حمایت کرده اند و حمایت خواهند کرد.

وی در پایان از مردم داراب خواست در مراسم احیا شب های قدر، در مساجد شهرستان حضور یابند.

DSC_0009 DSC_0001

6 پاسخ به “امام جمعه داراب:استاندار جدید فارس باید توانمند و معتدل باشد”

  1. d گفت:

    باز دارابی ها نمیگذارند اطاعت استاندار بشه

  2. مطلع گفت:

    یعنی واقعا امکان داره اطاعت استانداری فارس را قبول کنند.

  3. داراب گفت:

    انشاالله که اطاعت استاندار بشه

  4. همشهری گفت:

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

  5. همشری گفت:

    خداکنه لیاقتش داره

  6. مهران گفت:

    خداکنه این یه افتخار برای دارابه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =