آخرین اخبار

رونمایی از نرم‌افزار و قالب جدید آژانس خبری داراب «داراب نا»

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از نرم‌افزار و قالب جدید آژانس خبری داراب «داراب نا» رونمایی شد. این تغییرات که به همت و تلاش چند ماهه تیم فنی این پایگاه اطلاع رسانی صورت گرفته است، شامل تغییرات در قالب، ظاهر […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1394
590 بازدید
کد مطلب : 177

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از نرم‌افزار و قالب جدید آژانس خبری داراب «داراب نا» رونمایی شد.

این تغییرات که به همت و تلاش چند ماهه تیم فنی این پایگاه اطلاع رسانی صورت گرفته است، شامل تغییرات در قالب، ظاهر و نرم افزار سایت است که ویژگی های جدیدی را به این پایگاه اطلاع رسانی افزوده است.

امکان ایجاد فضای تعاملی با کاربران و آسانسازی دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت و قابلیت هماهنگ سازی وب سایت با قالب و اندازه صفحه نمایشگر، از مهمترین تغییرات صورت گرفته در قالب جدید است.

با توجه اینکه قالب جدید به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته است، امکان ایجاد برخی تغییرات و یا مشاهده برخی اختلالات در دسترسی به سایت وجود خواهد داشت که داراب نا پیشاپیش از کاربران بابت اختلالات احتمالی عذرخواهی می کند.

نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره قالب جدید را از طریق صفحه «ارتباط با ما» و یا بخش نظرات کاربران همین صفحه به اطلاع تیم فنی ما قرار دهید.

جمع بندی نظرات کاربران در اصلاح نهایی قالب جدید اعمال خواهد شد.

رویکرد اصلی  آژانس خبری داراب «داراب نا» که به سردبیری «بهرام جعفریان پور» مدیر مسئول سایت داراب آنلاین اداره می شود، فرهنگی اجتماعی است و فارغ از جناح بندی های سیاسی کشور به موضوعات روز شهرستان داراب می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =