آخرین اخبار

سرکرده باند ۱۰ نفره سارقان مسلح در دبیران زرین دشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: سرکرده باند ۱۰ نفره سارقان مسلح اهل و ساکن شهر دبیران در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی دستگیر شد و یک نفر از همدستان وی به ضرب گلوله به هلاکت رسید. سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دام افتادن سرکرده و اعضای باند مسلح در […]

اشتراک گذاری
01 مرداد 1394
173 بازدید
کد مطلب : 1953

فرمانده انتظامی فارس گفت: سرکرده باند ۱۰ نفره سارقان مسلح اهل و ساکن شهر دبیران در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی دستگیر شد و یک نفر از همدستان وی به ضرب گلوله به هلاکت رسید.

سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دام افتادن سرکرده و اعضای باند مسلح در درگیری دوساعته با ماموران نیروی انتظامی، آخرین شرور فارس دستگیر و تحویل مقامات قضایی این استان شد.

وی خاطرنشان کرد: سرکرده این باند مسلح از سال ۱۳۸۵ تاکنون اقدام به آدم‌ربایی، ایراد ضرب و شتم، شرارت، نزاع دسته‌جمعی، سرقت مسلحانه موتورسیکلت، خودرو، اخلال در نظم زندان، زخمی و مجروح کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی و سرقت ۱۰۰ میلیون تومان طلا و جواهر کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: اعضای این باند شرور و مسلح در شهرهای زرین‌دشت، فسا، جهرم، لارستان، شیراز داراب و استان هرمزگان اقدام سرقت و دیگر اعمال مجرمانه کرده که از دستگیرشدگان سه سلاح جنگی کشف و ضبط‌ شده است.

گودرزی بیان داشت: در سال گذشته هشت نفر از اشرار مسلح در استان فارس در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند و یک نفر از مأموران جان‌برکف ما به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار دانشگاه شیراز، احساس امنیت در استان فارس نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است، افزود: در چهارماهه نخست سال جاری وقوع سرقت منزل ۳۱ درصد، اتومبیل ۱۶ درصد، موتورسیکلت ۱۳ درصد و نیز سرقت داخل خودرو ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و سرقت مسلحانه ۴۰ درصد کم‌تر شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: در همین مدت شاهد کاهش ۱۳ درصدی فوتی و ۱۵ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی بوده‌ایم که نسبت به مدت مشابه دو درصد کاهش ‌یافته است.

گودرزی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، هفت تن تریاک، دو تن هروئین و ۱۹ کیلو شیشه کشف شده و در این مورد نیز ۴ هزار و ۲۸۳ قاچاقچی، ۵۵۴ خرده‌فروش و ۳ هزار معتاد دستگیر شده‌اند.

وی اظهار داشت: در سال جاری همچنین ۱۲۵ منزل مبله با ۲۱۷ تلفن در این مورد شناسایی شده و ۴۰ منزل مبله پلمپ و ۱۶۰ خط تلفن قطع و ۳۸ پرونده قضایی تشکیل و از یک‌هزار و ۲۹۶ باغ‌شهری بازدید و ۹۱۲ نفر از ساکنان آن‌ها ارشاد و ۱۵۸ مورد تخلف منجر به تعطیلی شده است.

7 پاسخ به “سرکرده باند ۱۰ نفره سارقان مسلح در دبیران زرین دشت دستگیر شد”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت و دست مریزاد به نیروی انتظامی

  2. همشهری گفت:

    چه آمار دقیقی! روز یکشنبه، یک روز بعد عید فطر،۳ تا خونه تو کوچه ما دزد اومده بود ، فکر میکنید چه ساعتی؟! ساعت ۸ شب !!!!!!!!

  3. ناشناس گفت:

    همه باهمن

  4. جلال گفت:

    چند ماه دیگه همه شون با یه سند ازاد میشن میگی نه داراب نا خودت ببین

  5. راستگو گفت:

    فقط یکیشون سارق بوده اونم نه در این حد که بقیه شون بیگناه بودن که زخمی شدنو

  6. مهدیار گفت:

    د

    رود خدا بر مردان غیور.خدا قوت .دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =