آخرین اخبار

امام جمعه داراب:انتشار خبر نماز جمعه اخیر یک طرفه بود/ امام جمعه جنت:خبرنگار مستقل در داراب نداریم

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بالاترین وسیله تقرب به خداوند متعال بعد از انجام واجبات خدمت به مردم است که شما مسئولین شهرستان با دهان روزه در هوای بسیار گرم به مردم خدمت کردید. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم […]

اشتراک گذاری
05 مرداد 1394
188 بازدید
کد مطلب : 2050

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بالاترین وسیله تقرب به خداوند متعال بعد از انجام واجبات خدمت به مردم است که شما مسئولین شهرستان با دهان روزه در هوای بسیار گرم به مردم خدمت کردید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر گفت:  آن طوری که برخی ها فکر می کنند نیست که مقام معظم رهبری مخالف مسائل هسته ای است. وزیر کشور گفتند اگر نبود حمایت های مقام معظم رهبری هرگز این توافق صورت نمی گرفت و ایشان پیوسته از تیم هسته ای حمایت می کنند.

ائمه جمعه از استاندار جدید حمایت می کنند 

صادقی با اشاره به تغییر استاندار فارس گفت: تغییر مدیران دولتی امری طبیعی است مهم این نیست که چه کسی مدیر شود، مهم همراهی مدیر جدید با دولت و خدمت به مردم است. من در نماز جمعه هم از تلاش های آقای استاندار سابق تشکر کردم و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت می کنم.

DSC_0010

وی گفت: آقای وزیر کشور در جلسه معرفی استاندار جدید فارس گفتند ایشان را در بین گزینه ها بهترین دیدم و به همین دلیل ایشان انتخاب شدند. ائمه جمعه تصمیم دارند و مصمم هستند چون دولت در خط ولایت قرار دارد از استاندار جدید حمایت کنند. این حمایت تا زمانی که ایشان خطوط قرمز نظام را رعایت کند ما ایشان را حمایت می کنیم.

امام جمعه داراب نیز بر عدم استفاده از امکانات ادارات در جهت اهداف کاندیدای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات نباید از امکانات اداره در جهت تبلیغ کاندیدای خاصی استفاده کنند هر چند که چنین چیزی در بین شما مدیران داراب وجود ندارد.

انتشار خبر نماز جمعه اخیر یک طرفه بود!

وی در پایان با اشاره به خطبه های نماز جمعه هفته گذشته داراب گفت: خبرهایی از نماز جمعه اخیر پخش شد که یک طرفه بود، خبرنگاران عزیز توجه داشته باشند اگر ما چیزی در مورد دولت می گوییم بله انتقاد است اما گاهی یک چیزی مطرح می شود و سریع السیر یک طرف قضیه منتشر می شود که این انصاف نیست. برادران خبرنگار عزیز از شما تشکر می کنم در خبرنگاری که پولی نیست اما سعی کنید حداقل نیت هایتان را خدایی کنید تا فردای قیامت را داشته باشید.

امام جمعه داراب گفت: سعی کنید حرف هایی که جنجالی است مطرح نکنید من از استاندار سابق هم تشکر کردم و به استاندار جدید هم خیر مقدم گفتم اما اینها نبود و فقط قسمت هایی که یک مقدار بو دار بود گفتند، من از شما توقع دارم تقوای سیاسی را رعایت کنید.

بخش های داراب امام جمعه می خواهند 

حجت الاسلام خسروی امام جمعه جنت شهر نیز در این جلسه با اشاره به نامناسب بودن مصلی داراب و جنت شهر گفت: ساختمان های مصلی سالن های چند منظوره است، وقتی بحرانی به وجود بیاید مردم می توانند در آنجا جمع شوند و لازم است این ساختمان ها ساخته شود. من پیشنهاد می کنم بخش های داراب را تقویت کنیم تا امام جمعه در آنها مستقر شود.

DSC_0011

وی افزود: اگر امام جمعه وارد بخش های ما شود بسیاری از مشکلات اجتماعی حل خواهد شد و ما برای تامین امام جمعه حمایت می کنیم. آقای فرماندار روز اول قول نگاه فراگیر دادند و شعار دولت هم اعتدال است. ما باید به همه بخش های داراب نگاه ویژه داشته باشیم اما بعضی روستاها هستند که سال های سال کسی آنجا نرفته است پس چطور توقع داریم اینها زیر نظر داراب بمانند.

امام جمعه جنت: خبرنگار مستقل در داراب نداریم

وی با انتقاد از وضعیت نامطلوب جاده های داراب گفت: مسئولان شهرستان به تمام جغرافیای شهرستان عنایت داشته باشند تا مشکلات ما در این حوزه حل شود.

امام جمعه جنت شهر در خصوص فعالیت خبرنگاران گفت: خبرنگاران انصاف دارند چون انصاف در وجود انسان فطری است اما یا برخی دوستان از این انصاف استفاده نمی کنند یا برخی نمی گذارند که استفاده کنند. ما خبرنگار مستقل در داراب نداریم سایت هم داشتیم اما تعطیل شد و خبرهای آنها قدیمی است. از زمانی که آقای قاسم پور به داراب آمدند خبرهای داراب در استان بیشتر پخش می شود قبلا که اصلا نداشتیم.

5 پاسخ به “امام جمعه داراب:انتشار خبر نماز جمعه اخیر یک طرفه بود/ امام جمعه جنت:خبرنگار مستقل در داراب نداریم”

  1. سیدرضا گفت:

    کاش کمی هم در عمل تقوی را پیشه میکردیم ودر موضع گیریهایمان هم. هم…..

  2. اسی گفت:

    باسلام.قراربود چاه های غیرمجاز پر شوند چی شد نتیجه.شما میدونید مزرو یا مزرعه اب کجاس.ازشیراز می امدند براتفریح اما الان عده ای سودجو باحفرچاه غیر مجاز چشمه راخشک کردن لطفا رسیدگی کنید

  3. ابی گفت:

    خبر نگار مستقل نداریم کاملا درست است .لطفا بفرمایند چه مستقل داریم آیا …….

  4. دلسوز گفت:

    سلام چقدر دو پهلو حرف میزنیم میگه می شه میگه داریم

  5. افسانه گفت:

    حتی حاج اقا هم میدونن خبرنگاری درامد نداره…. من با استقلال نداشتن همه خبرنگاران موافق نیستم. چرا همه رو بایک دید نگاه میکنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =