آخرین اخبار

مدیرکل تامین اجتماعی فارس:بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه داریم/نبی اله احمدی:درمانگاه تامین اجتماعی داراب از بودجه حذف شده بود

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، عبدالکریم نباتی مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در آیین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی داراب گفت: آقای دکتر نوربخش اولین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور هستند که به داراب آمدند هر چند که سفر به شهرستان های دیگر کشور نیز در دستور کار ایشان قرار دارد. […]

اشتراک گذاری
08 مرداد 1394
162 بازدید
کد مطلب : 2141

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، عبدالکریم نباتی مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در آیین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی داراب گفت: آقای دکتر نوربخش اولین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور هستند که به داراب آمدند هر چند که سفر به شهرستان های دیگر کشور نیز در دستور کار ایشان قرار دارد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۰ میلیون نفر و در واقع حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داده است. در استان فارس بیش از ۲ میلیون و ۶۶ هزار نفر از افراد را تحت پوشش قرار داده ایم. ماهانه مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان به حساب مستمری بگیران این سازمان واریز می شود.

DSC_0055

نباتی ضمن تقدیر از پیگیری های مستمر نماینده داراب در مجلس نهم در خصوص پیگیری این طرج عمرانی گفت: با پیگیری های مکرر ایشان در دولت گذشته و دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید و امروز شاهد کلنگ زنی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان داراب هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در دوسال گذشته با مدیریت جناب آقای دکتر نوربخش اتفاقات مثبتی در سازمان تامین اجتماعی رخ داده که یکی از آنها در حوزه فناوری اطلاعات است. در گذشته ۷۶ هزار کارفرمای ما در استان فارس به صورت حضوری برای پرداخت لیست های بیمه در شعب ۳۴ گانه استان حضور می یافتند اما خوشبختانه با راه اندازی سامانه های اینترنتی سازمان، بیش از ۹۵ درصد از آنها به صورت الکترونیکی اقدامی می کنند.

درمانگاه تامین اجتماعی داراب از بودجه حذف شده بود

نبی اله احمدی نماینده داراب و زرین دشت در مجلس نهم در این مراسم گفت: قرار بود هفته گذشته مراسم کلنگ زنی این درمانگاه انجام شود اما از آقای دکتر نوربخش برای حضور در مراسم دعوت کردم که ایشان هم صمیمانه پذیرفتند و به همین دلیل مراسم با تاخیر یک هفته ای انجام شد.

وی با تقدیر از معاونین سازمان تامین اجتماعی و هیأت همراه مدیرعامل در سفر به داراب، گفت: در ابتدای دوره نمایندگی بنده معتمدین و اعضای شورای شهر لیستی از پروژه های متعدد را در اختیار بنده گذاشتند و تقاضای پیگیری کردند و خوشبختانه امروز اکثر این پروژه ها با پیگیری های انجام شده در حال اجرا است.

DSC_0061

احمدی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی داراب در دولت قبل هم مصوب شد و تا مرحله انتخاب پیمانکار رفته بود اما به دلیل مسائلی که در سازمان تامین اجتماعی پیش آمد متوقف شد و طی یک مصوبه تمامی پروژه های این چنینی از لیست بودجه سازمان حذف شد.

وی با تقدیر از دولت تدبیر و امید گفت: با پیگیری هایی که پس از مسئولیت گرفتن جناب آقای دکتر نوربخش انجام دادیم این پروژه به سرعت مصوب و حتی در بودجه سال ۹۳ نیز اضافه شد. طراحی و محاسبات درمانگاه در شرکت خانه سازی حدود یکسال طول کشید و خوشبختانه امروز شاهد کلنگ زنی این طرح مهم برای شهرستان هستیم.

امام جمعه داراب: زمین درمانگاه ۱۵ سال پیش اختصاص یافته است

حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های وزیر بهداشت دولت یازدهم گفت: این مردم به درمانگاه تامین اجتماعی نیازمند بوده و هستند پس از شما می خواهیم که به ساخت این درمانگاه سرعت دهید. بیش از ۱۵ سال است که زمین در اختیار تامین اجتماعی قرار داده شده و دو نوبت پروانه آن به اتمام رسیده است و امروز باید برای سومین بار پروانه تمدید می شود.

شهرستان داراب ۴۹ هزار و ۷۶۷ بیمه شده تامین اجتماعی دارد که با بهره برداری از این درمانگاه تخصصی از خدمات آن بهره مند خواهد شد.

12 پاسخ به “مدیرکل تامین اجتماعی فارس:بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه داریم/نبی اله احمدی:درمانگاه تامین اجتماعی داراب از بودجه حذف شده بود”

  1. ارتا گفت:

    خسته نباشید و خداقوت به اقای دکتر نبی الله احمدی وامام جمعه شجاع و فرماندار دلسوزمون

  2. محمد گفت:

    درود بر دکتر احمدی .

  3. دلسوز شهرستان داراب گفت:

    امید است با اتحاد وهمدلی مردم ومسولین باز هم شاهد پیشرفت شهرستان باشیم مسولین بدانید هیچ چیزی بهتر از خوشحال کردن دل مردم نیست ببینید با یک کلنگ زدن یک درمانگاه چقدر مردم خوشحال شدن این خوشحالی برای شما یک نعمت بزرگی است که خداوند به هرکس نمی دهد پس قدر این نعمت را بدانید

  4. شهدخت گفت:

    سلام. کاش یک تلاش میکردید که حق بیمه پرداختی ماهانه شرکت هارو کم کنند تا وقتی از کارفرما خواهش میکنی که حقوقت رو بالا ببره تا بتونی از پس مخارج زندگی بر بیایم حق بیمه پرداختی که مبلغ بالایی هم هست(۲۵۳۰۰۰تومان)تو سرمون نکوبن و مهری نکنند واسه سکوت.اگه بخواد اینجوری حق بیمه ها افزایش پیدا کنه تعداد بیمه شدگان کاهش میابد.

  5. افسانه گفت:

    به جرات میشه گفت تنها وزیر فعال در این دوره جناب دکتر هاشمی هستن. بقیه وزرا که به دلیل کهولت سن……………چطور ممکنه وقتی طرحی تصویب میشه و ردیف بودجه اختصاص داده میشه حذف بشه؟؟؟

    • ابی گفت:

      فکر کنم این درمانگاه توسط سازمان تامین اجتماعی از وزارت کار و رفاه وتعاون ساخته می شود ونه وزارت بهداشت ودرمان . یعنی این سازمان قبلا زیر نظر سعید مرتضوی معروف وحیات خلوت دولت قبل بود و …..

  6. ناشناس گفت:

    باسلام
    خدا کنه جنبه تبلیغی نداشته باشه و زود کار احداث آن شروع شود.

    • امیر گفت:

      نه ناشناس عزیز مگه چه طرحی احمدی کلنگ زده که شروع

      نشده؟ راههای اصلی یا روستایی. پتروشیمی یا اب سد و….البته من وشما حق داریم که اینو بگیم چون قبلا خیلی سر کار رفتیم . ولی این دفعه احمدی خدایی کار میکنه نه برا تبلیغات . شما ببین براهمین تامین اجتماعی یه دونه بنر نزد درصورتیکه میتوانست خیلی استفاده ببره. پس بیایید به خاطر ادامه عمران وابادانی شهرمان یه بار دیگر به اشان اعتماد کنیم.مث شهرهای دیه که نماینده دو و سه دوره ای دارن.وگول حرفای یه سری افراد فرصت طلب را نخوریم.میدانید چرا تعدادی از اطرافیان احمدی شروع به تخریب ایشان کرده اند چون دکتر اهل باج دادن نبود فقط کار وکار .وحالا اینها توسط کاندیدای دیگه تطمیع شده اند واحمدی را تخریب میکنند . مردم دلسوزان داراب بنده قصد نصیحت ندارم وخودم را دران حد نمیبینم همه بزرگ وصاحب اندیشه اند ولی خدایش بهوش باشید واز سو استفاده عده ای سودجو ودلال صفت جلوگیری کنید که هرچه.ما ضربه خوردیم از دست همین افراد بوده که اگر غیراز این بود ما باید مثل شهرهای دیگه بودیم . به امید اینده بهتر باهمکاری وهمدلی هم.

  7. ناشناس گفت:

    درووود بر دکتر احمدی.

  8. شهدخت گفت:

    من نمیدونم چه حکمتیه نزدیک انتخابات و یا ترفیع پایه کاری مسیولین یادشون میاد<>؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه خداییش کسی میدونه؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      هفت ماه مونده هنوز.
      دکتر احمدی اینقدر باهوش هستند که از تمام فرصت ها برای آبادانی داراب و زرین دشت استفاده می کنند.
      درود بر این تلاش

  9. آلا گفت:

    شهدخت جان بازم خوبه اقای دکتر احمدی دم انتخابات دارند تلاش می کنند و بودجه طرحهای عمرانی و ضروری برای داراب مصوب می کنند و دست به اقداماتی مانند سایر …. نمی زند و انرژیشان را صرف خرید رای و تخریب و … نمی کنند خدایی با انصاف باشیم و مغرضانه و احساسی قضاوت نکنیم
    با آقای امیر موافقم کاش ما جوانان دارابی با تدبر و آگاهی حمایت کنیم تا جناب دکتر احمدی هم بتوانند طرحهای نیمه تمام را به اتمام برسانند من هم نمی دانم در همه چیز خودمان را با شهرهای همجوار مقایسه می کنیم جز انتخاب چند دوره ای نماینده در آن شهرها
    آزاده باشیم نه وابسته تا حق الناسی بر گردنمان نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =