آخرین اخبار

گلایه های سلامی نژاد از مشکلات متعدد شهرداری؛ از کمبود نیروی انسانی تا عدم پرداخت عوارض و سرقت بیش از ۱۶۰ سطل زباله

نصراله سلامی نژاد شهردار داراب در ابتدای سخنرانی در جمع اعضای انجمن توسعه پایدار داراب و شورای شهر داراب ضمن تقدیر از تمامی اداراتی که شهرداری را در انجام وظایف کمک می کنند، گفت: خوشبختانه شهرستان داراب در سال های اخیر در حال ارتقا درجه است که از همین طریق از همدلی و همزبانی مسئولین […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1394
542 بازدید
کد مطلب : 2369

نصراله سلامی نژاد شهردار داراب در ابتدای سخنرانی در جمع اعضای انجمن توسعه پایدار داراب و شورای شهر داراب ضمن تقدیر از تمامی اداراتی که شهرداری را در انجام وظایف کمک می کنند، گفت: خوشبختانه شهرستان داراب در سال های اخیر در حال ارتقا درجه است که از همین طریق از همدلی و همزبانی مسئولین شهرستان به خصوص امام جمعه، فرماندار، نماینده و دیگر مسئولین تشکر می کنم چرا که خواسته های بحق مردم داراب در حال تحقق است.

وی گفت: قدمت تاسیس شهرداری داراب به سال ۱۳۰۵ بر می گردد اما متاسفانه چهره این شهر شبیه شهری با قدمت ۹۰ سال نیست و این دلایلی دارد. دلایل این موضوع باید در عملکرد شهرداران، اعضای شورای شهر، مردم و … بررسی شود.

کمبود ۲۰ نیروی انسانی در شهرداری داراب طبق چارت سازمانی فعلی

شهردار داراب با انتقاد از کمبود نیروی انسانی در شهرداری داراب گفت: طبق چارت سازمانی مصوب ما ۱۷ نیرو در شهرداری و ۳ نیرو در آتش نشانی کم داریم هر چند که چارت سازمانی شهرداری داراب مربوط به گذشته است و کمبود نیرو بیشتر از اینها است. ۱۷ نفر نیروی انسانی خودش یک اداره است که متاسفانه این در اثر این کمبود نیرو فشار کاری به سایر کارمندان وارد می شود. برخی از نیروهای شهرداری داراب در اثر فشار کاری زیاد از مسئولیت های خود خسته شده اند و می گویند ما مسئولیت نمی خواهیم.

وی تاکید کرد:من نمی خواهم کسی را مقصر کنم اما همه ما در این عقب ماندگی سهم داریم، ماشین آلات شهرداری داراب با این سابقه با شهری مانند جنت شهر که ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری آن کمتر از ۲۰ سال پیش تاسیس شده، برابری می کند اما توقع داریم در این شهر در حد فسا، جهرم و لار کار شود.

برای احداث ساختمات جدید شهرداری زمین نداریم!

نصراله سلامی نژاد گفت: از دور قبلی اعضای شورا پیگیر احداث ساختمان جدید برای شهرداری بودند، همه فکر می کنند تمام شهر در اختیار شهرداری است در حالی که ما برای احداث ساختمان شهرداری زمین نداریم. در مکان فعلی من که شهردار این شهر هستم برای پارک ماشینم جا ندارم و بعضی مواقع آن را جلوی ساختمان تثبیت غله در خیابان سید جمال الدین پارک می کنم!

وی گفت: متاسفانه در این شهر، شهروندان دلسوز که برای شهرشان دلسوزی کنند کم داریم، تعلق خاطر نداریم و برای پیشرفت و توسعه آن وقت نمی گذاریم و هزینه نمی کنیم. برخی از ادارات با شهرداری که از مردم است و برای مردم کار می کند تعامل ندارند و سنگ اندازی می کنند.

شهردار داراب گفت: حاضر هستم با تمامی منتقدان شهرداری جلسه داشته باشم و مشکلات موجود شهر را ارائه کنم چون اکثرا اطلاعی از مشکلات شهرداری و پیگیری های ما ندارند.

وی با تقدیر از منقدان فضای سبز داراب گفت: تا انتقاد نباشد پیشرفتی صورت نمی گیرد و همین انتقادها از فضای سبز موجب ایجاد تحرک در این زمینه شده است. وضعیت فضای سبز ما علی رغم تمامی مشکلات کم آبی و بیماری در درختان قدیمی بهتر از شهرهای همجوار است. ما در فضای سبز به مدت هشت سال فقط یک نفر نیرو داشتیم که در دو سال گذشته به ۳ نفر افزایش یافته اند هر جند که اصلا کافی نیست.

با توجه به تغییر اقلیم آب و هوایی نارنج گونه مناسبی برای داراب نیست

وی با بیان مشکلات کم آبی و خشک شدن چاه های فضای سبز داراب، تاکید کرد: با تمام احترامی که برای دوستان علاقه مند به کاشت نارنج هستم، باید بپذیریم که اقلیم کشور تغییر کرده است. طبق آمارها در نقاط پرآب کشور مشکل داریم، داراب که جای خود دارد در نتیجه درختانی مانند نارنج جواب نمی دهد هر چند که معتقدم اصالت شهر باید حفظ شود و در برخی نقاط مانند باغ ملی نارنجستان داشته باشیم.

سلامی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار داراب نا در خصوص برخورد عادلانه با متخلفان گفت: قبول داریم که حجم تخلفات خیلی زیاد است اما از سال گذشته تاکنون با ۶۰ مورد تخلف برخورد و پلمپ کردیم. در برخورد با متخلفان یک همت شهرستانی می طلبد که شهرداری یک طرف قضیه است، باید اماکن، اتحادیه، اتاق اصناف و دیگر ادارات مرتبط همکاری کنند.

گلایه شدید شهردار داراب از سرقت سطل های زباله و تخریب اموال شهرداری/نصب آگهی ترحیم روی تابلوهای راهنمای شهری!

شهردار داراب با گلایه از برخی شهروندان مخرب اموال مردم گفت: دوستان در شبکه های اجتماعی می گویند تعداد صندوق صدقات از سطل های زباله شهرداری بیشتر است، درست هم می گویند ضعف از ما بود! سال گذشته ۱۶۵ سطل فلزی زباله خریداری کردیم در حال حاضر کمتر از انگشتان دست وجود دارد. سطل زباله ۱۰۰ هزار تومانی را می برند و به قیمت ارزان می فروشند که جدیدا مجبور به خرید سطل های بتنی شدیم.

وی گفت: سطل بتنی که ما با جرثقیل جابجا و نصب کردیم را برخی شهروندان پایین تر از میدان انقلاب شکسته اند! من نمی دانم این را با چه چیزی هل داده و شکسته اند! یکی دیگر از این سطل ها نیز ابتدای بازار شکسته است. سطلی که در خیابان ولی عصر و انقلاب تهران نصب شده است.

سلامی نژاد گفت: قبل از عید تمامی تابلوهای راهنمای شهر را رنگ آمیزی و به روز کردیم اما امروز چه وضعیتی دارند؟ روی تمامی آنها آگهی ترحیم نصب شده است. به طور مداوم آنها را پاکسازی می کنیم اما دوباره نصب می کنند.

تخفیفات خروجی نداشته است؛ مردم همکاری نمی کنند/خودروهای پلاک داراب حق شهرداری را پرداخت نمی کنند

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته با پیشنهاد دوستان شورای شهر ۱۰ ماه از ۱۲ ماه تخفیفاتی برای شهروندان در نظر گرفتیم که نشان از مردمی بودن شورا است اما خروجی نداشته است. شهروندان برای گرفتن پایان کار با وجود تخفیفاتی که گذاشتیم مراجعه نمی کنند و حس مشارکت و همکاری مردم در این شهر کم است.

وی افزود: حدود ۶۷ هزار پلاک خودرو داراب در این شهر وجود دارد که اگر همه اینها هزینه های سالیانه خود را به شهرداری پرداخت کنند  باید سالانه ۲ میلیارد تومان از این محل درآمد داشته باشیم اما سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده است! ما باید از عوارض نوسازی سالیانه ۳ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم اما سال گذشته این مبلغ تنها ۴۵۰ میلیون تومان بوده است. اگر مردم مشارکت کنند تمامی مشکلات حل می شود اما متاسفانه همراهی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بعد از ۹۰ سال شهرنشینی هنوز نمی دانیم باید عوارض نوسازی و عوارض خودرو و … را پرداخت کنیم.

مجمع خیرین شهرساز تشکیل می شود

شهردار داراب در ادامه با تقدیر از خیرین شهرساز گفت: برخی از شهروندان دلسوز و خیر در مواردی به شهرداری کمک کرده بودند که نام آنها را در قالب بنر منتشر کردیم و به زودی قصد داریم با همکاری آقایان ستوده و معمار مجمع خیرین شهرساز را راه اندازی کنیم.

هیج کدام از قول های سفر تهران در مورد آتش نشانی داده نشده است!

وی گفت: در دو سال گذشته بیش از ۶ سفر به تهران داشتیم و مشکلات شهرداری را با هماهنگی نماینده محترم پیگیری کردیم. انواع مکاتبات انجام شده است و دستورات مختلفی گرفته ایم اما علی رغم قول های سازمان در خصوص آتش نشانی هیچ کدام محقق نشده است.

وی افزود: امسال امیدواریم با توجه به تغییر در بودجه یک دستگاه خودروی آتش نشانی به ناوگان آتش نشانی داراب اضافه شود. نیروهای آتش نشانی داراب حتی بی سیم نداشتند و برای شرکت در ماموریت باید از تلفن های همراه استفاده می کردند که با هزینه بیش از ۳۵ میلیون تومان این تجهیزات مخابراتی نصب و راه اندازی شده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در زمینه های عمرانی، فضای سبز و … گفت: بعد از ۹۰ سال موفق شدیم با همکاری و همدلی تمامی مسئولین شهرستان یک معدن به نام شهرداری داراب ثبت کنیم.

32 پاسخ به “گلایه های سلامی نژاد از مشکلات متعدد شهرداری؛ از کمبود نیروی انسانی تا عدم پرداخت عوارض و سرقت بیش از ۱۶۰ سطل زباله”

  1. رحیم گفت:

    خدا خیرت بده واقعا آدم دلسوز ی هستند

  2. پ گفت:

    سلام.چرا وضعیت سایت رسمی شهرداری داراب اینقدر داغونه و اصلا بروزرسانی نمیشه؟؟ سایت های شهرداری های همجوار رو برید یه نگاه بندازین ک همه تبدیل ب شهرداری الکترونیک شدن و چقدر بهش توجه می کنن.بعد مقایسه کنید.

  3. خودزنی گفت:

    انصافا شهردار داراب تلاش می کنندوقابل تقدیر است.لیکن بسیاری از موارد فوق با یک سیستم مدیریتی قوی قابل حل است که متاسفانه درشهرداری مدیران قوی بسیار کم هستند وحتی شورای شهر نیزنگاه تخصصی به مسائل شهرستان ندارند.فرهنگ سازی مشارکت در امورشهرنیز مهم است که دراین زمینه نیزکاری صورت نگرفته است.ناهنجاری های مشاهده شده ناشی از عدم فرهنگ سازی شهرنشینی است.

    • ناشناس گفت:

      سلام دوست عزیز جناب شهر دار گفتند با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند اگر که این کمبود نیرو با افراد متخصص پر شود قطعا نتایج مثبتی رخ میده. در ضمن مهندس سلامی نژاد واقعا فردی دلسوز و متواضع و بومی است که قلبش برای پیشرفت داراب میتپد.

  4. ابراهیم گفت:

    جای تشکر داره از زحمات تمامی عزیزان.

  5. داراب گفت:

    متاسفانه شهرداری در اخذ عوارض از کسانی که هیچ آشنایی ندارند هزینه هایی بسیار به ناحق میگیره.
    به عنوان نمونه:
    خودم برای اخذ پایان کار به شهرداری مراجعه کردم، مسئول واحد ساختمان که چند سال هست تازه استخدام این مجموعه شده است
    مبلغی ۴٫۵میلیون تومان را به عنوان عوارض محاسبه نمودند در حالی قسمت عمده ای از عوارضات در حین اخذ مجوز پروانه ساختمانی پرداخت گردیده بود. مبلغ ۱میلیون و هشتصد هزار تومان نیز بابت تراکم پرداخت گردیده بود.
    با توجه اینکه بنده خودم فوق لیسانس عمران دارم و قسمت عمده ای از قوانین شهرداری رو اطلاع دارم در مورد این موضوع با مسول واحد ساختمان وشخص شهردار وارد بحث و گفتگو شدم که متاسفانه هیچ یک حاضر به کوتاه آمدن از اشتباه خود نشدند که هیچ بلکه اصرار داشتند این مبلغ باید پرداخت شود.در نهایت بنده به کمک حراست توانستم مبلغ ۴٫۵ میلیون تومان رو که به ناحق بود به ۲٫۵ میلیون برسونم.
    سخنی با شهردار:جناب شهردار خیلی از این مشکلات رو حضور شما دلیل هست، باور کنید اگر بروید مشکلات اگر حل نشود کمتر میشود.

  6. میم همشهری گفت:

    ضمن تشکر از فعالیت های شهرداری
    حداقل درباره نصب آگهی ها روی تابلوها و چاپ آگهی های متری مقصر خود شهرداری هست که اراده برخورد رو نداره وگرنه جلوگیری از چاپ اونها بسیار راحته

  7. حسین گفت:

    جناب سلامی ۱۲ شهریور ۹۲ رو یاد داری؟
    چطور دوستان و …………. درست کمتر از یک روز پس از تنفیذ با بی مهری شهردار قبلی رو برداشتن ؟
    ولی ببین طیف مقابل با شما چطور رفتار می کند در حالی که نزدیک به دو هفته هست شورا را در اختیار دارند هنوز شما را دارند.
    بقول لسان غیب حافظ شیراز:
    در یاب کنون که دولتت هست به دست
    کین دولت و ملک میرود دست به دست.

    • ناشناس گفت:

      حوصله کن حسین این عزیزان شورای شهر عاقل هستند و ریسک نمیکنن ونگاهشون به انتخابات اینده مجلسه وگرنه دلشون به حال کسی نمیسوزه درواقع احساس خطر میکنن که کارشون هم خیلی منطقیه .اگه یه موقع روزی این احساس خطرو از انتخابات نداشته باشن اصلا نمیزارن به صبح برسه همون سحر افتاب نزده جلسه میگیرن شهر دار جدید انتخاب میکنن

  8. ناشناس گفت:

    من دارابی هستم و در داراب زندگی میکنم.ما دارابیها هر کار اشتباهی که در داراب میشه،موقع حرف زدن میندازیم گردن دیگران و خودمون رو بدون اشتباه میدونیم.در عمل هم همون اشتباهات رو انجام میدیم و اگه کسی به ما ایراد گرفت چرا این کار اشتباه انجام میدیم یا بلدیم بگیم به تو چه؟یا بلدیم دعوا کنیم.این یه قانون نانوشته در داراب هست که باعث عقب افتادن شهر ما از فرهنگ صحیح شده.

  9. اسماعيل گفت:

    سلام خدا شاهده اگر کارمندها خود شهرداری ۱۰درصد مثل خود جناب سلامی نزاد بودن شهر ما گلستان بود خدا خیرت بده شهردار عزیز

  10. حامی کارگران شهرداری گفت:

    جناب اقای سلامی نژاد/ایا این انصاف است کسانی رو که شما نمیتونید عوارض نوسازی و خودرو و….بگیرید وقانون گریزندجبران مالی شو چندین برابر یه عده قانونمند بپردازند/وما توی شهرداری یه تعداد اندک کارمند فعال می بینیم وبقیه یا مشغول موبایل بازی هستن یا برا همدیگه قصه تعریف میکنن و خوش میگن و میخندن بعضی از اونا هم توی سطح شهر به چشم میخورن که در حال خرید منزل هستند چرا این نیروها مدیریت نمیشن تا شهرداری با کمبود نیرو مواجه نشه/درودبر غیرت وشرف کارگران شریف شهرداری که با حد اقل حقوق ومزایا با حداقل امکانات زیر این افتاب وگرمای شدید زحمت میکشن و جز خدا ناظری روی کاراشون نیست،واز اون کارمند زیر کولرو پشت میز نشین که جواب سلام ارباب رجوع هم نمیده وچندین ناظر هم داره نزد خدا عزیز تر هست ونون حلال به زن وبچه اش میده وخیالش از فردای حساب هم راحته / خدا به دادمون برسه

  11. sina ranjbar گفت:

    باید تشکر کرد از سایت داراب نا و پیگیری هاشون .
    اما چند نکته رو آقای شهردار فرمودند اجازه بدهید چند نکته را هم منتقدان اشاره کنند:
    ۱- جناب آقای شهردار فرمودید که چارت سازمانی شما ۳ نفر جای خالی داره و بار امورات شهرداری روی دوش بقیه ی کارکنان افتاده؟!
    ***همین جا از همه ی کارمندان ادارات دولتی که نرخ بهره وری بیشتری نسبت به کارمندا شهرداری ی رو دارند و با روی خوش با همه ی برخورد می کنند تشکر میکنم ،
    همین جا تشکر میکنم از همه ی معلم های عزیزی که کمبود نیروی اونها خیلی زیاد تره و توی بدترین نقاط شهری خدمت می کنند و اینجوری به سر کسی غر نمی زنند.
    ** جایزه تمشک طلایی **را اهدا میکنیم به “کارمندای بخش های دفتری شهرداری “که ساعت ۹صبح توی ادارشون صبحونه میخورند،هرجور دلشون بخواد با ارباب رجوع برخورد می کنند و خودشون رو علامه دهر در امور شهری می دانند.

    ۲-جایزه مدیریت ناکارامد رو به واحد نظارت و ارزیابی شهرداری داراب اهدا می کنیم برای استفاده از پیمانکاران …… در پروژه های شهری (تا دلتون بخواد زیاده)

    ۳-بله ، شنیده ها حاکی از جذب قریب الوقوع برادر آقای …….، در شهرداری است،که چارت سازمانی رو پر کنند،
    ……………………………..

    ۴-فضای سبز؟آقای شهردار پیمانکاران فضای سبز شهری رو تغییر بدین یا نظارت روشون بیشتر کنین تا اندازه ی پولی که میگیرن کار کنن ،نه اینکه از کارشون کم کنن.
    ۵-ابا تشکر از سایت داراب نا برای انتشار اخبار شهری،همچنین خواهشمندم گزارش انتقادی از مسکن مهر داراب و کیفیت بد مصالح به کار رفته ،نارضایتی مردم و حتی مسولین شهری مثل فرمانداردر این مورد، حضور اشخاص حقیقی و شرکت هایی که فقط جهت کسب سابقه در این پروژه ها شرکت کردند ، تهیه بفرمایید.

  12. افسانه گفت:

    نصب گلدان در خیابان های اصلی شهر کار بیهوده و پر هزینه و پر دردسری بود. جدیدا هم سطل زباله هایی نصب شده دوباره در همان خیابان ها که نه تنها شکستنی هستند بلکه بی فایده هم هستند. مثلا خبابون شهید رجایی چندتا سطل زباله داره که خیلی بی فایده موندن. مردم شاید بی اعتماد شده باشن. رفتار مفید کم دیده شده

  13. جواد گفت:

    آنقدر بی اعتمادی مردم نسبت به شهرداری به واسطه عملکرد بد شورا و شهردار زیاد شده که کسی رغبت نمیکنه پا توی شهرداری بگذاره . آخه این همه پول که میگیرن کدام پروژه زیر بنایی و بزرگ انجام دادن تو دو سال گذشته فقط چند تا دور برگردون اضافه کردن و /……

  14. علی گفت:

    مردم به نحوه محاسبه شهرداری اعتماد ندارند چرا همانند شیراز دستورالعملهای محاسبه عوارض مختلف ساده و روان در اختیار مردم قرار نمی گیرد ؟!! اول اعتماد سازی بعد حمایت مردم

  15. ناشناس گفت:

    منم با نظر داراب موافقم . ما کمبود نیرو انسانی تو هیچ ارگان دولتی نداریم بلکه مشکل افراد غیر متخصص و…….. که مشکلات حل نمیشه

  16. ناشناس گفت:

    آقای شهردار از زمانی که به عنوان شهردار انتخاب شده چه تحولی تو داراب ایجاد کرده غیر از انجام امورات روتین که اینقدر بیخودی ازش تعریف میکنین. نکنه همتون …؟؟؟؟

  17. علی حسین گفت:

    چند درصد از مردم راضی از درب شهرداری بیرون میایند ، بیایید اول خودتان را نقد کنید بعد خواستار مشارکت مردم باشید وقتی به شهرداری میروی باید مواظب رفتار کارمندان ، رابطه های موجود ، پول توی جیبت ، و… باشی و با این دیدگاه که سه جا در کل ادارات است که در انجا به مردم بی احترامی میشود ازجمله یکی شهرداری است همه اشنایی دارند

  18. ناشناس گفت:

    دولت بی پول
    مردم بی پول
    بعضی شهروندان کمک که هیچ هزینه هم می تراشند
    پیدا کنید توسعه شهر

  19. والا رضا گفت:

    متاسفانه این درد مدیریت نا کارآمد شهری گریبانگیر خیلی از شهرهاست چه کلان شهر چه شهرهای بالای پانصد هزار نفر، شهرهای کوچک که دیگر….. وگرنه یک مدیر توانمند حتی از زباله هم پول می سازد و دیگر منتظر سازمان نمی نشیند برای یک دستگاه ماشین…. شهرداریها دچار پارکینسون شده‌اند کارمندان طوری کارشان را کش می دهند که روز تمام شود و نه…… مدیریت منابع انسانی هنر است جناب شهردار کوچک سازی و به دنبال برونسپاری باشید و نه….

  20. احمد گفت:

    شهرداری که نیست سرگردنه هست

  21. اسماعیل لطیف زاده گفت:

    جناب آقای مهندس سلامی نژاد

    شهردار محترم و پرتلاش شهر امام حسن مجتبی(ع)

    با ســــــــــــــلام

    اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

    مردم فهیم و قدرشناس شهر امام حسن مجتبی(ع) بیش از چند سال است که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و توسعه پرشتاب این شهر هستند .

    اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی پیش بینی می شد بسیاری از پروژه ها ی متوقف گردند اماخداونـد را شــاکریم که با درایـت ، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی ، فرهنگی ، تفریحی و خدماتی در سطح شهر امام حسن مجتبی(ع)بوده ایم.

    درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است.

    • حسینی گفت:

      نمی شد بدون اسم بردن …… کنید.

    • ناشناس گفت:

      حضرت اقا شما امکانات ودرامدهای کلان شیراز رو که یکی از امتیازاتش قطب پزشکی است با داراب ۹۰ سال عقب مونده مقایسه نفرما / اگه کوچه یا خیابونی اسفالت شده چندین بار پولش رو از مردم گرفتن / وشما اگر آدرس عمران و ابادی واین (توسعه پر شتاب) رو در داراب میدادی خوب بود تا بریم ببینیم/و احتمالا حضرت عالی پارک ازادی شیراز و….باپارک کودک ۵۰سال پیش داراب اشتباه گرفتی /عزیز دل برادر یه کمی فکر کن بعد بنویس / آره قربونت برم اندیشه کن

  22. مهندس گفت:

    شرم آدم میگیره یه مهمانی واردبوستان وپارکهای داراب بشه ازسایت شمامیخوام پیگیری کنید سرویس بهداشتیهای عمومی داراب ازاین اوضاع وحشتناک بیرون بیان/

  23. شهروند گفت:

    سلام خدمت دوستان
    من اهل دارابم کارمند شهرداری شیراز .
    چندین بار هم داخل شهرداری داراب رفتم
    اخه شمایی که اینجور بی انصافانه همه چی رو به باد نقد گرفتید خودت و وجدان خودت چند درصد از حقوق شهروندی اطلاع دارید!!چه اندازه از هزینه روزمره شهرداری خبر دارید !!!چه قدر در ضمینه اعتبارات و هزینه ها آگهی دارید!!!من دیدم مردم داراب هنوز برای قطعی برق و اب هم به شهردادی مراجعه میکنند.
    خدایی کی رو دیدی از درب یه اداره بیرون بیاد پول داده باشه راضی هم باشه تو بکو ۱۰۰۰ تومن
    من نقد ها رو بی انصافانه میدانم.

  24. والا رضا گفت:

    دوست عزیز چون از حقوق شهروندی آگاهی داریم به خودمان اجازه سخن گفتن دادیم و گرنه و….اون اعتبارات و هزینه های که شما می فرمایید ما هم در جریان و بر حسب اتفاق همکار شما هستیم اما شهرداریهای زیادی در سطح کشور دیده ایم که با همین اعتبارات چه می کنند.. و شهرهایی هم دیده ام که به دلیل بی تدبیری مدیرانشان در دادن حقوق کارکنان خود مانده اند ما هم زحمات شهرداری چی های بزرگوار را ارج می نهیم اما دیگر بعضی از مسائل واقعا گفتنی است شما تا به حال نیازمند آتش نشانی داراب نشده ای که حتی نمی توانند از همان امکاناتی که دارند استفاده کنند حال به هر دلیلی (کلیپ پخش شده چندی پیش ) پس شما هم همه چیز را به اعتبارات ربط ندهید چرا که درآمد زایی در شهرداری یک هنر است و شدنی… مشهد و اصفهان ثابت کردند…

  25. بهار گفت:

    واقعا بنده نیز با نظر برخی از همشهریان محترم که عرض کردند شهرداری یا شهردار فقط به افراد خاصی و آشنا تعلق خاطر و نگاه توأم با احترام دارد موافقم.هر چند شاید در سایر ادارات نیز همچنین باشد ولی خودم شخصا چندی پیش در شهرداری کاری داشتم که یک ساعت و نیم پشت در اتاق آقای شهردار معطل ماندیم چون میگفتند آقای شهردار جلسه مهمی دارد.بعد از تمام شدن جلسه،شخصی که از اتاق بیرون آمد یکی از فرماندهان نظامی شهرهای همجوار بود که شهردار ایشان را مشایعت میکرد.البته کار بنده نیز سازمانی بود نه شخصی.در آخر هم از غریبه بدتر باما رفتار کردند.

  26. شهروند گفت:

    شهردارمحترم مطلع شدیم که شهرداری از بابت هزینه اولیه واگذاری زمین ومالااجاره زمین بهشت مجتبی که موقوفه امامزاده پیرمراد است مبلغی پرداخت نمی کند.خواهشم می کنیم رسیدگی کنید تامردگان مازیر دین نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفت =