آخرین اخبار

یکسال از افتتاح اورژانس شماره یک داراب گذشت؛ پایگاه همچنان بدون آب، گاز و تلفن!

 در حالی یه هفته دولت سال ۱۳۹۴ نزدیک می شویم که پایگاه اورژانس شماره یک داراب که در هفته دولت سال گذشته افتتاح شد علی رغم وعده مسئولین اجرایی شهرستان هنوز فاقد آب، گاز و تلفن است. به گزارش خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا»، هر چند پیگیری تصویب این پروژه مهم و حیاتی سال […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1394
219 بازدید
کد مطلب : 2540

 در حالی یه هفته دولت سال ۱۳۹۴ نزدیک می شویم که پایگاه اورژانس شماره یک داراب که در هفته دولت سال گذشته افتتاح شد علی رغم وعده مسئولین اجرایی شهرستان هنوز فاقد آب، گاز و تلفن است.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا»، هر چند پیگیری تصویب این پروژه مهم و حیاتی سال ها به درازا کشید اما از زمان شروع عملیات اجرایی تا افتتاح فقط ۵ ماه طی شد که اعتبار اعلام شده آن  ۱۵۰ میلیون تومان و از اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی بود.

اما حالا در سال ۹۴ در حالی به سالگرد یک سالگی ساختمان پایگاه شهری شماره یک داراب نزدیک می شویم که کارکنان آن بدون آب لوله کشی، گاز و تلفن روزگار می گذرانند و به مردم خدمات اورژانسی می دهند!

۰۴۳

مسئولین اجرایی شهرستان در مراسم افتتاح این ساختمان در شهریور ماه سال ۹۳ در سخنرانی های خود بر حل مشکلات باقی مانده این ساختمان تاکید کردند اما ظاهرا بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار داراب نا تاکنون هیچ اقدام عملی برای نصب آب، گاز و تلفن این مجموعه امدادی انجام نشده است.

امید است با توجه به در پیش بودن هفته دولت، دستورات و اقدامات لازم توسط مقامات اجرایی و نظارتی شهرستان صادر و مشکلات باقی مانده این مرکز حل شود.

12 پاسخ به “یکسال از افتتاح اورژانس شماره یک داراب گذشت؛ پایگاه همچنان بدون آب، گاز و تلفن!”

  1. شهدخت گفت:

    اب و گاز هیچی ولی تلفن نداره جالبه!!!!!!!!!حتما خانواده بیماران یا با کبوتر نامه بر از وجود مریضشون اطلاع میدن یا با دود اتش.خخخخخخ نکنه اتش سوزی در پارک جنگلی یکی از همین نشونه ها بوده؟؟؟؟جالب تر اینه که اتش نشانی گاز و تلفن داره ولی اب نداره……..کاشی دوتا یکیشون میکردین

    • سردبیر گفت:

      با سلام و احترام
      هر چند نصب تلفن در این پایگاه ضروری است اما طبق اطلاعات بنده تلفن اورژانس به صورت مرکزی است و در پایگاه مرکزی بیمارستان داراب نصب می باشد و به صورت ارتباط بی سیم با پایگاه های شهری و جاده ای در تماس هستند.

    • یک نفر گفت:

      با سلام لطفا اول یه کم اطلاعات نسبت به سیستم و عملکرد اورژانس کسب بفرمایبدبعدا نظر بدید
      تلفن ۱۱۵ اورژانس به صورت متمرکز در مرکز پیام اورژانس قرار گرفته و اطلاع رسانی به پایگاه های اورژانس بوسیله بیسیم انجام میشه چون سرعت عمل بیشتری داره

    • علی گفت:

      ها ها ها …وای دلم …مردم از خنده

  2. ناصر گفت:

    نتیجه کار غیرکارشناسی همینه
    آخه وسط جنگل جای پایگاه اورژانسه؟

  3. سیدرضا گفت:

    تغییرات شتاب زده در سطوح مدیریتی ……. وبروز نبودن خودروهای اورژانس، مزید بر ناکافی بودن تکنسین متخصص از مشکلات ودلایل دیگر بی توجهی به این مرکز حیاتی ومهم شهرستان است

  4. تلفن گفت:

    اگه اینجوریه پس بی خیال تلفن..بی سیم هست دیگه
    به جای اب هم نوشابه استفاده کنند
    برق هم زیاد چیز مهمی نیست
    روزها که هوا روشن است شبها هننصفش مهتابه
    خدا سلامتی بدهد برق و اب چه فایده داره

  5. کیانوش گفت:

    ولی تو تصویر لامپ ها روشن هست معلومه که برق داره

  6. دارابی اصیل گفت:

    آقا من تحقیق کردم ، مثل اینکه شهرداری مجوز حفاری نمیده ، اخه بگو شهردار محترم این ارگان خدماتی و اورژانسی هست ، سنگ اندازی دیگه بسته بنده خداها خسته شدن از بس اب از منزل آوردن ، اگه دنبال پول گرفتن هستی از راه دیگه ای سعی کن . ضمنا” آقای سلامی واقعا” شهردار فعالی هست و نسبت به شهردارهای دیگه خوب فعالیت داشته اما مواردی هم هست که صرف نظر کنید …..

  7. پرسنل اورژانس ص گفت:

    با سلام خدمت دوستان گرامی چون خبر ی از زحماتی که همکاران من شبانه روز دار میکشن نیست بخدا پرسنل اورژآنس خیلی گمنام هستند دوستان گرامی مرکز اورژانس در کنار بیمارستان میباشد ومرکز بیسم یا همان دیسپچ اونجا قرا داره شما اقا یا خانم محترم نیاز ی به کبوتر یا دود اتش نیست زمانی که شما ۱۱۵ را میگیرید مرکز پیام جواب میدهد ومورد خود را اعلام میکنید اگر اورژانسی باشد از طریق بیسم که به تمامی پایگاههای اورژانس داراب و پایگاههای جادهی براساس تماسی که از اون منطقه باشد چه داراب و چه جادهااطلاع داده وپرسنل سریعا به محل حادثه حرکت میکننداورژانس داراب بر اساس سرعت عمل و خدمات دهی چند سال هست که به عنوان اورژآنس نمونه در استان فارس انتخاب شده و بیاید همه باهم فرهنگ سازی کنیم وبدانیم در چه مواقع باید با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیریم تا خدای نکرده بیمار که واقعا نیاز به اورژانس دارد امبولانس ما در ماموریت تماسهای که چه به عنوان سر کاری و موارد غیر اورژآنس هست نباشد شایدخدایی نکرده همان بیمار اورژآنس من یا خانواده ما یا فرزندان ما باشد ضمنا از مردم خوب شهرم تشکر میکنم که واقعا در تمام موارد یار ویاور پرسنل اورژانس بوده اندودر تمام موارد با پرسنل اورژانس همکاری لازم رو داشتنداز مسئولین محترم شهرمان تقاضا دارم نسبت به رفع این مشکلات که در پایگاه منطقه یک میباشد اقدامی کنند تا دغدغه پرسنل که فقط اب وگاز هست انشالاه برطرف گردد با تشکر ———امام کاظم – علیه السّلام – فرمود: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می‌کوشند، اینان در روز قیامت (از عذاب)، در امان هستند.
    ۵٫ قال الامام الصادق – علیه السّلام – : مَنْ کانَ فی حاجَهِ أخیهِ الْمؤمِنِ المسلِمِ کانَ اللهُ فی حاجَتِهِ ما کانَ فی حاجَهِ أخیهِ.
    «امالی شیخ طوسی، ص ۹۷، ح ۱۴۷»

  8. وحید گفت:

    تشکر میکنم ازتمامی پرسنل زحمتکش اورژانس.خدا قوت دلاور مردان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =