آخرین اخبار

مهم ترین خواسته های مردم فرگ از دولت مردان؛از تکمیل بیمارستان ۱۰ تخت خوابی فرگ تا تامین آب آشامیدنی

به گزارش آژانس خبری داراب، مردم بخش فورگ شهرستان داراب خود را برای حضور مسئولین در هفته ی دولت آماده کرده اند تا مطالبات بحق خود را مطرح کنند تا شاید مانند گذشته گرهی از مشکلات عدیده شان حل شود. رسول امیری نویسنده و شاعر بخش فرگ به همین بهانه گشت و گذاری در سطح بخش فورگ داشته و از […]

اشتراک گذاری
28 مرداد 1394
210 بازدید
کد مطلب : 2601

به گزارش آژانس خبری داراب، مردم بخش فورگ شهرستان داراب خود را برای حضور مسئولین در هفته ی دولت آماده کرده اند تا مطالبات بحق خود را مطرح کنند تا شاید مانند گذشته گرهی از مشکلات عدیده شان حل شود.

رسول امیری نویسنده و شاعر بخش فرگ به همین بهانه گشت و گذاری در سطح بخش فورگ داشته و از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسولین محلی ،یک سوال پرسیده است؛ در هفته ی دولت از مسولینی که عازم بخش فورگ هستند چه انتظاری دارید؟

کریمی بخشدار فورگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهمترین نیازهای بخش فورگ با توجه به مسافت طولانی تا مرکز شهرستان استقرار نمایندگی های اداراتی مثل نمایندگی ثبت احوال، آبفا روستایی و شهری، نمایندگی ارشاد اسلامی، دادگاه بخش و… است.

IMG-20150819-WA0040

وی با تاکید بر توجه مسئولان فرهنگی به بخش فرگ گفت: حفر چاه های جدید جهت تامین آب سده، شاهمرز، نصرت، طاهونه و…و همچنین اصلاح شبکه های آبرسانی از دیگر نیازهای مردم فرگ است.تامین اعتبار فاز دوم مرکز درمانی ۱۰ تخت خوابی فورگ، تجهیز درمانگاه های فدامی، مرز وشهید بارانی قلعه نو نیز ضروری است.

بخشدار فرگ گفت: تکمیل روکش جاده و محور اصلی ازقلعه نو تا قلاتویه، جاده قدیم از پشت ایستگاه برق دوبرجی به مسافت ۲۰ کیلومتر، ادامه بلوار از شهر دوبرجی تا ورودی روستای نصیر آباد، تکمیل،احیا و مرمت مسیر مرز، فدامی و مهر آباد از نیازهای اساسی بخش فورگ است که البته آب آشامیدنی،بهداشت و درمان و استقرار نمایندگی ادارات در اولویت قرار دارند.

ارچمند شهردار دوبرجی نیز گفت: در ارتباط با شهر دوبرجی در زمینه نیروی انسانی و ماشین آلات با مشکل روبرو هستیم و از فرماندار و مسئولین تقاضا داریم که در جریان تخصیص اعتبار ماده ی ۱۸۰ تعداد جمعیت را بهانه نکنند و بودجه در اختیار شهرداری قرار دهند تا مشکلات بهسازی و معابرشهر دوبرجی را بطور کامل حل کنیم ویکی از اولویت های بخش فورگ هم تامین اعتبار جهت تکمیل فاز دوم پروژه ی درمانی ده تخت خوابی فورگ است که امید واریم مد نظر داشته باشند.

مریم حاتمی عضو شورای شهر دوبرجی مهمترین انتظار از مسولین در هفته دولت را ادامه ساخت و تکمیل پروژه ی درمانی ده تخت خوابی فورگ عنوان کرد و گفت: توسعه شهری دوبرجی به ویژه بهسازی معابر، تاسیس دادگاه بخش و استقرار نمایندگی ادارات در مرکز بخش، رسیدگی به ساختمان امامزاده محمد که پس از تخریب درحال باز سازی است و به ویژه مشکل آب آشامیدنی از نیازهای اساسی مردم است.

جمعی از اعضای شورای بخش فرگ نیز بر لزوم توجه به تکمیل درمانگاه ۱۰ تخت خوابی بخش تاکید کردند.

IMG-20150819-WA0041

پذیره شورای شهر فدامی و عضوشورای شهرستان گفت: راه اندازی ایستگاه هواشناسی در بخش فورگ، جلوگیری از هدر رفتن آّب آبشار فدامی مهم ترین اولویت است.

واما جمعی از توده ی مردم که ترکیبی از کارگر، مغازه دار، کشاورز، راننده، دامدار و جوانان بیکاری که تقریبا از نقاط مختلف بخش فرگ همه ی عصر ها درفضای سبز ورودی شهر دوبرجی گردهم می آیند یکی با آرامش و دیگری با گلایه و اعتراض از مشکلاتی مانند فقر اقتصادی، آب آشامیدنی و عدم حضور یک مسول از اداره ی آبفا جهت تقسیم آب بین روستاها، امکانات درمانی، زمین خواری ،چاهای غیر مجاز و مجوزهایی که اداره ی آب در شرایط بحرانی آب صادر می کند گلایه مند بودند.

تعدادی نیز با گفتن تبریک و خسته نباشید به کارکنان دولت بر این باور بودند که هنگام حضور مسولین باید از آنان به خوبی استقبال نمود و در محیطی دوستانه پرسش ها و خواسته ها رادرکمال ارامش مطرح کرد وپاسخ گرفت.

یکی از اهالی به دیگران می گفت هنگام حضور مسولین زیاد سرو صدا وشلوغ نکنید چون تعدادی از آنها بدشان نمی آید که شلوغی و بی نظمی را بهانه کنندوبدون پاسخ از دستمان بروند.

رسول امیری وقتی با اعتماد به نفس کامل از یک شهروند دوبرجی پرسید درهفته ی دولت چه انتظاری از مسولین داری، وی گفت: من کاری به مسولین ندارم فقط انتقاد ازخودت دارم، تو یک خبرنگار ضعیفی هستی.

7 پاسخ به “مهم ترین خواسته های مردم فرگ از دولت مردان؛از تکمیل بیمارستان ۱۰ تخت خوابی فرگ تا تامین آب آشامیدنی”

  1. فرگ گفت:

    ممنون از سایت داراب نا و خبرنگارانش چه گزارش زیبا و متنوعی امیدوارم مسولین مردم فورگ را مد نظر داشته باشند

  2. شهروند دوبرجی گفت:

    سپاس گذار از زحمات سایت داراب نا که مشکلات مناطق محروم را انعکاس میدهند

  3. من گفت:

    اقای امیری دلیل مشکل آب ضعف خبرنگاری شماست دیگه کاکا…س
    به امید مرتفع شدن مشکلات این مرز و بوم و بوسه بر دست و قلم دلسوزین…

  4. رسول امیری گفت:

    عزیز دلم جناب من
    ممنون از تذکر شما و انتقاد شهروند دوبرجی
    شاید واقعایکی از مشکلات آب و…ضعف خبرنگاری ما باشد
    امید واریم خداوند به ما شجاعت ، دانش،صداقت وتوان بیشتری بدهد تا بتوانیم در انعکاس خبرها نفوذ کلام خود را بیشتر کنیم.

  5. فرگی گفت:

    از جناب قاسمپور فرماندار دلسوز و تلاشگر شهرستان استدعا داریم که نگاه ویژه ای به درمان فور گ داشته باشند انتظار داریم که به یاری خداوند و همت دولت سلامت در اسرع وقت شاهد افتتاح مرکز درمانی ده تخت خوابی فورگ باشیم .انشاا..دعای خیر هردم بخش فورگ همراه شما خواهد بود

  6. ناشناس گفت:

    پس معضل بیکار ی جوانان تحصیلکرده.نداشتن قبولی دیپلم توخرداد ماه.امکانات اموزشی ضعیف.معضلات پخش مواد مخدر.حضور نداشتن شخص بخشدار در فورگ و…….اینا چی. وخود اقای رسول امیری که هر از گاهی یه استارت میزنه اونم بخاطر خودش. داراب نا لطفا نظراتم بذار خیلی معضل داریم که نگفتم. مثلا توروستای مرز تا پارسال ۳۵۰خانوار مهاجرت کردن فکرش بکنید خودش سه تا روستاس.ماداریم تموم میشیم.هواشناسی فکره توداری ……..

  7. مرز گفت:

    ممنون از دوست و همشهری که احتمالا ازمرز هستی
    صحبت های خوبی مطرح کردی و این مشکل همه ماست.
    فقط یک پیش نهاد داریم
    شماهم از مرز و فدامی و هرجا که هستی بلند شو سرپا و بنویس و انعکاس بده چه اشکال دارد بخش به این بزرگی چهار پنج خبر نگار داشته باشدبا کامنت گذاشتن دردی دوا نمی شود اما بهتر از هیچی هست.دوست عزیز شورا و دهیار وتک به تک مردم در این نظام می توانند خبرنگار باشند.شما هم عکس بگیر و بنویس و ارسال کن آفرین بگو یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =