آخرین اخبار

برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای شهر داراب بدون اختلاف و تنش؛ «اکبر عبدالهی» رییس شورا شد

شب گذشته جلسه انتخابات هیأت رییسه شورای شهر برگزار شد اما برخلاف انتخابات سال گذشته این شورا که با تنش و اختلاف همراه بود و علی رغم حضور دو عضو تازه وارد بدون هیچ گونه تنشی برگزارشد و اعضا به اتفاق آرا انتخاب شدند. به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، در این جلسه که […]

اشتراک گذاری
06 شهریور 1394
272 بازدید
کد مطلب : 2805

شب گذشته جلسه انتخابات هیأت رییسه شورای شهر برگزار شد اما برخلاف انتخابات سال گذشته این شورا که با تنش و اختلاف همراه بود و علی رغم حضور دو عضو تازه وارد بدون هیچ گونه تنشی برگزارشد و اعضا به اتفاق آرا انتخاب شدند.

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»، در این جلسه که با حضور ۸ تن از اعضای شورای شهر، فرماندار و جمعی از مسئولین فرمانداری داراب در محل تشکیل جلسات شورا برگزار شد، برای هر یک از مسئولیت های ریاست شورا، نایب رییس، منشی، خزانه دار و عضو شورای شهرستان تنها یک نفر کاندیدا شدند که تمامی اعضا به اتفاق به آنها رای دادند.

در انتخابات شب گذشته اکبر عبدالهی با ۸ رای به عنوان رییس شورا، رمضان بی ریا با ۸ رای به عنوان نایب رییس، کریم محمدی با ۸ رای خزانه دار و دکتر محمد باقر مهاجر با ۸ رای به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

اعضای شورا همچنین با توجه به لزوم اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شورا و شهرداری داراب، دکتر محمد باقر مهاجر را به عنوان سخنگوی شورای شهر و رسول بنا نیز به عنوان عضو شورای شهرستان انتخاب شد.

گفتنی است سال گذشته در انتخاباتی پر تنش پس از سه ساعت چانه زنی اعضا، محمد هاشم نیکبخت بعنوان رییس، کریم محمدی نایب رییس، رسول بنا خزانه دار و مرحوم علی اکبر حقدوست بعنوان منشی انتخاب شدند.

گزارش تصویری:بهرام جعفریان پور

DSC_0127 DSC_0129 DSC_0131 DSC_0132 DSC_0133 DSC_0139

12 پاسخ به “برگزاری انتخابات هیأت رییسه شورای شهر داراب بدون اختلاف و تنش؛ «اکبر عبدالهی» رییس شورا شد”

  1. مهم ومهمترکارایی هست... گفت:

    درودوصلوات به روح مرحوم حقدوست…
    شورای محترم شهر وجناب آقای عبدالهی اززحمات شماهمشهریان عزیز متشکریم.وظایفی درحیطه کاری شورای شهر برعهده شمانهاده شده.که خواهشأبدون هیچگونه جناحی وتعصباتی باید انجام دهید.
    اینجانب باتوجه به موقعیت شغلی ام توی یکسال اخیر ۲بارمیزبان شورای شهرفسا بوده ام .هدف مسافرت دسته جمعی شورای فسا، بازدید از ۳ پروژه تجاری مسکونی برای واردآمدن شهرداری فسا با یک شرکت خصوصی بصورت مشارکتی بین شهرداری وشرکت خصوصی بود.یعنی بیشتر میخواستند توانایی اجرایی اون شرکت رو ازنزدیک دیده باشند بعد مشارکت کرده باشند.ودر نهایت وارد مشارکت شدند و اون پروژه درحال حاضر بصورت مشارکتی بین شرکت ،وشهرداری فسا تا تراز سوم پیشرفت فیزیکی دارد.
    از نزدیک که با این اعضای شورا صحبت کردم میگفتند مسافرتهای دسته جمعی وجلسه بامسولین چه در استان وچه در خارج استان زیاد دارند با اینکه ۲نفر از اعضای شورا خانم بودند. ومشکل بود براشون….
    ولی بازهمبستگی خوبی داشتند….
    انشالله بامدیرت آقای عبدالهی شهر داراب هم فعالتر وکار سازتر گردد/.

  2. ناشناس گفت:

    خداراشکر که اعضای شورا به وحدت واتحاد نزدیک شدند زیرا پست های یک ساله در شورا ارزش نمگرانی از یکدیگر ندارد ضمنا شنیدم در این جلسه شهردار داراب مورد انتقاد شدید فرماندارذ داراب قرار گرفته به خاطر کار شکنی در پروژه های بزرگ شهر مانند بیمارستان دوم ودرمانگاه تامین اجتماعی

  3. همسفر داراب گفت:

    سلام جا داره از اقای نیکبخت تشکر کنم بابت تمام زحماتی که برای پیشرفت شهر کشیدند وتبریک میگم به اقای عبدالهی که فرد بسیار محترم هستند

  4. حسینی گفت:

    کاش شهردار رو عوض میکردن.

  5. ناشناس گفت:

    انتخاب شایسته آقای عبدالهی که به حق از فعالترین اعضاءشورا در دو سال گذشته بوده و الحق به دور از همه تنش ها برای شهر دلسوزی نموده تبریک نموده و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم

  6. ناشناس گفت:

    جناب اقای علی اکبر عبدالهی از انتخاب شما به عنوان رییس شورای شهر کمال مسرت و خشنودی را داریم امیدواریم همچنان گذشته که حضور پر بار در همه مراحل شهر سازی داشته اید شاهد تلاش های بیشتر برای ابادانی شهر باشیم موفقیت روز افزون شما و همه اعضا شورا را از خداوند متعال خواستاریم.همیشه سربلند باشید.

  7. مجید حیدری گفت:

    عبداللهی انسان بسیار متین و فهیم و با شخصیتی هست
    در دورانی که معلمم بودند خارج از چارچوب مدرسه خیلی به دانش آموزانش و مشکلاتشان اهمیت میداد و بسیار پیگیر بو و دلسوزی می فرمود
    انشاله که در این منصب هم سربلند باشند

  8. از فورگ گفت:

    سلام نیکبخت فرد قابل احترامیست اما ریس شورای شهر ذاراب بایددارای خصوصیاتی باشد که دروجود ایشان نبود یادمان باشد ک ایشان در جریان اختلاف فرماندار و امام جمعه حداقل دارابی بودن خودش ثابت نکرد امیدوارم ایشان در سالهای اینده بازم برمسند این ریاست بنشیند من فورگیم اما شهر دار داراب عوض نشه بهتره یاذمان باشه ثبات مدیریت مقوله ایست ک ما دارابیها بهش اعتقادی نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 18 =