آخرین اخبار

دستگیری ۲۵خرده فروش مواد مخدر در داراب

با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان داراب استان فارس ۲۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. به گزارش فردای داراب، سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان داراب در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و دریافت  گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، طرح […]

اشتراک گذاری
05 مهر 1394
169 بازدید
کد مطلب : 3839

با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان داراب استان فارس ۲۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش فردای داراب، سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان داراب در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و دریافت  گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز  با همکاری یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ رستمی افزود: در این طرح ۲۵ خرده فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر که در بازرسی از آنان مقادیری مواد مخدر شامل ۴۰۰گرم تریاک، ۳۰ گرم هرویین، ۳ گرم شیشه و ۸ گرم شیره تریاک کشف و سه دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این زمینه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ مواد مخدر صنعتی و روانگردان را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه‌های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

7 پاسخ به “دستگیری ۲۵خرده فروش مواد مخدر در داراب”

  1. جعفر غمجين گفت:

    سلام حالا خواهش میکنم با یه سند موتور ویا دوچرخه ازادشون نکنید سخت گیری کنید تا درس عبرت بشه واسه دیگران

  2. بیکار گفت:

    جعفر غمجین خدا امواتت بیامرزه، کاش سند موتور و دوچرخه! با ریش گرو گذاشتن آزاد نکنن خیلی کاره.
    دست همه مامورین مبارزه با مواد مخدر درد نکنه البته.

  3. اچ گفت:

    امیدواریم ایشون هدف اصلی سازمان متبوعشون رو فراموش نکنن و نچسبن به خرده فروشان مواد مخدر. ایجاد امنیت روانی مردم حرف اول پلیس باید باشه. سارقان، مزاحمین نوامیس مردم، سرکردگان بزرگ تجارت مواد مخدر و افرادی که در کوچه و خیابون مخل آسایش مردم هستند هم یادشون باشه که در طرح های عملیاتی خودشون قرار بدن. اجرای قانون راهنمایی و رانندگی در داراب هم فراموششون نشه. دستگیری چندتا خرده فروش مواد مخدر خیلی هم نمود نداره برا شهر بزرگی چون داراب.

  4. SARA گفت:

    سلام داراب پراز خرده فروش و عمده فروش هست, که جوونهای مردم وخانوادها رو بدبخت میکنن. متاسفانه چندبارکه ازطرف اشنایان هم اقدام به معرفی خرده فروشها ب پلیس شده اونا گفتن تا ازشون شکایت نشه مانمیتونیم اقدام کنیم.اگرچندبار از این عملیاتها انجام میشدانقدر اوضاع داراب خراب نبود

  5. سارا گفت:

    چرا اتباع بیگانه رو تو فرگ جمع نمیکنید نمیتونید یا نمیخاین

  6. فرگ گفت:

    عرض کنم خدمت شمادر داخل باغیات مرکبات فرگ اغاغنه زیاد است لطفا جمع اوری کنید متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =