آخرین اخبار

دستبند پلیس داراب بر دستان متهمان تحت تعقیب

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری متهمان و زندانیان فراری، معتادان و خرده فروشان موادمخدر در آن شهرستان خبر داد. سرهنگ “فرج رستمی” گفت: در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده شهرستان “داراب” و دستگیری افراد تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در […]

اشتراک گذاری
26 آذر 1394
138 بازدید
کد مطلب : 5961

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری متهمان و زندانیان فراری، معتادان و خرده فروشان موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ “فرج رستمی” گفت: در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده شهرستان “داراب” و دستگیری افراد تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح تعداد ۱۶ نفر از متهمان تحت تعقیب و تعداد ۱۵ نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر دستگیر و مقادیری موادمخدر سنتی و صنعتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” خاطرنشان کرد: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با قانون گریزان و قانون شکنان با قوت ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی قاطعانه با این گونه افراد برخورد می کند.

سرهنگ “رستمی” از شهروندان درخواست کرد هر گونه خبر در خصوص خرید و فروش و استعمال موادمخدر، سرقت و کلاهبرداری را سریعاً با تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

3 پاسخ به “دستبند پلیس داراب بر دستان متهمان تحت تعقیب”

  1. فرهنگی گفت:

    سلام خسته نباشید فرگم ویژه بررسی کنید ممنون خدا خیرتون بده

  2. شهروند گفت:

    باسلام خدمت سرهنگ رستمی مسولین قبل هم از جمع آوری توضیع کنندگان مواد مخدر و صنعتی میگفتند اما هیچ خبری نشد فروش بنگ حشیش شیشه و غیره خیلی راحت انجام میشه جناب سرهنگ رستمی شما چه برنامه ای برای این خانمان سوز ها دارید ؟؟ یه سری هم به قلیان فروشی واقع در فلکه الله بزن انشاالله که این کار بطور مرتب ادامه داشته باشد موفق باشید

  3. جمالی گفت:

    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =