آخرین اخبار

در بررسی صلاحیت ها به هیچ عنوان برخورد سلیقه ای، سیاسی و جناحی صورت نگرفته است/نخواهیم گذاشت این فضای آرام و امنی که در شهرستان حکم فرما است از بین برود

به گزارش خبرنگار فردای داراب، روز گذشته نشست شورای تامین، هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های داراب و زرین دشت با داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن فرمانداری داراب برگزار شد. فرماندار داراب در  جلسه با داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تا قبل از ۲۸ بهمن […]

اشتراک گذاری
15 دی 1394
405 بازدید
کد مطلب : 6331

به گزارش خبرنگار فردای داراب، روز گذشته نشست شورای تامین، هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های داراب و زرین دشت با داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن فرمانداری داراب برگزار شد.
فرماندار داراب در  جلسه با داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تا قبل از ۲۸ بهمن ماه که آگهی انتخابات چاپ می شود تبلیغات ممنوع می باشد، داوطلبان تبلیغات خود را به صورت غیر رسمی در خانه ها، مجالس و محفل ها شروع کرده اند به همین جهت ضرورت داشت چنین جلسه ای برگزار شود.
قاسمپور با تاکید به اینکه سرنوشت نظام و کشور وابسته به انتخابات است اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی با انگیزه الهی برگزار می شود حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی گفت: اگر مسئولی دنبال این باشد که بخواهد فردی را از طیف، جناح، گروه و فکر خاصی به مجلس بفرستد این خیانت است چرا که ما باید امانت دار واقعی رای مردم باشیم.
رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت خطاب به مدیران و کارکنان ادارات گفت: مدیران و کارکنان ادارات در ساعات اداری به هیچ عنوان حق تبلیغ له یا علیه کاندیداها ندارند.
وی با بیان اینکه کاندیداها باید اخلاق اسلامی انسانی انتخاباتی را رعایت کنند ابراز داشت: در بررسی صلاحیت ها به هیچ عنوان برخورد سلیقه ای، سیاسی و جناحی صورت نگرفته است.
فرماندار داراب با ذکر قوانین انتخابات تاکید کرد: داوطلبین در خصوص مشکلات کم آبی، اختلافات خط مرزی و تقسیمات کشوری صحبتی نکنند چرا که موجب تنش می شود.

DSC_0410

یزدانپناه فرماندار شهرستان زرین دشت با محکوم کردن جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر و ضمن تقسیم این دوره از انتخابات به سه بخش روزهای مانده تا هفتم اسفند، روز سرنوشت ساز و خلق حماسه انتخابات و بعد از انتخابات خطاب به کاندیداها توصیه کرد: بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را کامل کنید و در جلسات تبلیغ خود که از هم اکنون نیز آغاز کرده اید رعایت شئونات اخلاقی در رابطه با دیگر داوطلبین را داشته باشید و رقیبان خود را تخریب نکنید.
وی با بیان اینکه روز بعد از رای گیری را روز تبریک برای خود نامگذاری کنید گفت: روز اعلام آرا را روز تبریک به نماینده ای که از صندوق های رای توانسته پشتوانه بهتر و بیشتری را داشته باشد برای خود مشخص کنید.
در این جلسه محمد حسن انصاری رییس هیات نظارت و خبرگان داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید به اینکه برگزاری انتخابات سالم و خوب در جمهوری اسلامی را مدیون نعمت ولایت فقیه هستیم گفت: با هر رایی که به صندوق آرا ریخته می شود درجه، پتانسیل، ضریب اطمینان و امنیت کشور بالا می رود.

DSC_0405

انصاری با بیان اینکه هیات اجرایی در شهرستان مرکز حوزه انتخابیه از بهترین ها انتخاب شده اند گفت: افرادی که به عنوان هیات نظارت و اجرا انتخاب شده اند از زمان انتخاب محرم می شوند به همین جهت بی طرفی رعایت نکردن برای ما حرام است.
حجت الاسلام موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب با محکوم کردن حکام سعودی در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان خطاب به داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از چندین سال قبل تلاش هایی از برخی کاندیدا در خصوص انتخابات صورت گرفته است مگر چه موضوعی در مجلس می خواهد شکل بگیرد و چه اتفاقی می خواهد رخ دهد که کاندیدا ها به این شکل عمل می کنند.

DSC_0413

موسوی گفت: قضات ویژه ای در خصوص موضوع انتخابات تعیین شده است و مرتب موضوعات را رصد و پیگیری می کنند.
وی ادامه داد: قطعا نخواهیم گذاشت این فضای آرام و امنی که در شهرستان حکم فرما است را بخواهد دست خوش برخی نا ملایمت ها بشود.
وی خطاب به نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی که به عنوان نماینده انتخاب شد مشکلات شهرستان را ببیند ما امروزه مشکلات فراوانی در بحث اشتغال داریم که داراب را رو به نابودی می کشاند. چشم و امید مردم به شما و شعار های شما است.
رییس اداره اطلاعات شهرستان داراب نیز خطاب به داوطلبان و مسئولین گفت: در نظام جمهوری اسلامی صحنه و فضایی که ما در آن خدمت می کنیم متعلق به ما نیست و مستقیما به آقا امام زمان (عج) بر می گردد.
وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات، امنیت، رقابت سالم و حضور حداکثری مردم و رقابت بیشتر چهار اصل انتخابات است اظهار داشت: مجریان انتخابات دین خود را برای دنیای دیگران نخواهند داد.
در پایان محمود بهرامی دادستان عمومی و انقلاب داراب با تاکید بر اینکه باید مراقب بود شهدا در روز قیامت گریبانگیر ما نشوند خطاب به داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر شخصی که به عنوان نماینده آینده شهرستان های داراب و زرین دشت انتخاب شد باید بداند نماینده ۸۰۰ شهید این دو شهرستان نیز است.

DSC_0429

20 پاسخ به “در بررسی صلاحیت ها به هیچ عنوان برخورد سلیقه ای، سیاسی و جناحی صورت نگرفته است/نخواهیم گذاشت این فضای آرام و امنی که در شهرستان حکم فرما است از بین برود”

  1. مهرداد گفت:

    فقط احمدی از همه شایسته تر است.

  2. حاج قاسم مررادی گفت:

    اگردرشهرستان انتخابات جناهی نکنیم انشاا.انتخابات خوبی درشهرمان خواهیم داشت.وهمینطورکه دادستان محترم فرمودندشهداشهرمان نظاره گراعمال ماهستد.

  3. نادر گفت:

    انصافا احمدی ازبقیه توانمندتراست .

  4. منصور گفت:

    منم میگم انصافا افشاری از احمدی تواناتره

  5. غیوری گفت:

    عجیبه که احمدی بازم اومده :)))

  6. علی گفت:

    این دوره دوره اعتدال است و مطمنا افراد نزدیک به دولت به مجلس خواهند رفت

  7. شیخ…. گفت:

    انصافاً آقای عسکری توانایی بالایی دارند

  8. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر احمدی

  9. حاجی گفت:

    فقط مهندس افشاری

  10. بهار گفت:

    شیخ ….
    شوخی میکنی؟

  11. مرتضی گفت:

    امسال جنگ بین زنگنه و احمدیه.. حالا ببینید کی گفتم

  12. نوای داراب گفت:

    فقط دکتر احمدی

  13. فقط آذری گفت:

    جناب آقای آذری پتانسیل بالایی دارند

  14. عادل گفت:

    چرا تبلیغ میکنین ؟

  15. محمدرضا گفت:

    سلام‌عزیزان
    جناب آقای محمدجواد عسکری تایید شدن،امیدواریم ایشون شهرمون رو‌ اونجور ک لایقشه آباد کنه،حتی از آقای دوگانی هم بهترن ایشون…..

  16. اهل دریا گفت:

    دکتر احمدی
    توانمند
    پاک و بی الایش
    و لایق دو دوره ای شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =