آخرین اخبار

تذکر به شهرداران داراب و جنت‌شهر برای دفن بهداشتی زباله/ جابه‌جایی سایت به مکان جدید در دست بررسی است

فرماندار داراب گفت: در کارگروه سلامت شهرستان نسبت به دفن اصولی زباله به شهرداران داراب و جنت‌شهر تذکر داده شده و آنها مکلف به دفن بهداشتی زباله در این سایت شده‌اند. عبدالرضا قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره دفع غیربهداشتی زباله در سایت داراب اظهار داشت: مدتی پیش گزارش‌هایی نسبت به دفن […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1395
305 بازدید
کد مطلب : 7375

فرماندار داراب گفت: در کارگروه سلامت شهرستان نسبت به دفن اصولی زباله به شهرداران داراب و جنت‌شهر تذکر داده شده و آنها مکلف به دفن بهداشتی زباله در این سایت شده‌اند.

عبدالرضا قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، درباره دفع غیربهداشتی زباله در سایت داراب اظهار داشت: مدتی پیش گزارش‌هایی نسبت به دفن غیربهداشتی زباله در این سایت به ما رسید که به اتفاق شهردار داراب و جنت‌شهر و مدیران مربوطه برای بازدید و بررسی موضوع به این سایت رفتیم.

وی افزود: در آن زمان به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود پیمانکار کار را رها کرده و رفته بود و اعتراض مردم نسبت به دفن غیربهداشتی زباله و نارضایتی آنها کاملا بجا بود بنابراین به شهردار داراب و جنت‌شهر و دهداران منطقه نسبت به این موضوع تذکر داده شد و مشکل برطرف شد.

فرماندار داراب خاطرنشان کرد: چند روز قبل در کارگروه سلامت شهرستان بار دیگر موضوع دفن غیربهداشتی زباله در این سایت و نارضایتی مردم مطرح شد که در همان جلسه شهرداران داراب و جنت‌شهر و دهداران روستاهای منطقه مکلف به دفن بهداشتی زباله‌ها شدند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

وی عنوان کرد: جابه‌جایی این سایت به مکان جدید که از روستاها دور باشد در دست بررسی است اما اولویت اول دفن بهداشتی زباله‌ها در همین سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =