آخرین اخبار

سه سال گذشت؛ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در آستانه افتتاح

راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در داراب همواره یکی از آرزوهای بیمه شدگان این سازمان در داراب بوده است که از سال ۸۸ توسط گروه های مردمی و اجتماعی در حال پیگیری است. به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، مرداد ماه ۹۴ با حضور دکتر سید تقی نوربخش رییس این سازمان عملیات ساختمان ۳۴۰۰ متر […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1397
635 بازدید
کد مطلب : 7424

راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در داراب همواره یکی از آرزوهای بیمه شدگان این سازمان در داراب بوده است که از سال ۸۸ توسط گروه های مردمی و اجتماعی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، مرداد ماه ۹۴ با حضور دکتر سید تقی نوربخش رییس این سازمان عملیات ساختمان ۳۴۰۰ متر مربعی و دو طبقه این درمانگاه کلنگ زنی شد و این مقام مسئول تاکید کرد پروژه نهایتا ۱۵ ماهه به بهره برداری می رسد. وی تاکید داشت پروژه ای در این دولت کلنگ نمی خورد مگر اینکه بودجه آن آماده باشد اما اینکه چرا تکمیل آن سالها به طول انجامید نیاز به بررسی دارد.

اخیرا با تغییر پیمانکار، پروژه از سرعت قابل قبولی برخوردار شده و مراحل پایانی خود را طی می کند و احتمالا به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

شهرستان پهناور داراب با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد درمانگاه شبانه روزی در مرکز شهرستان است و امیدواریم با افتتاح این مرکز، درمانگاه بسیجیان و درمانگاه فاطمه الزهرا (س) شاهد ارائه خدمات بهتر درمانی به مردم داراب باشیم.

درمانگاه شبانه روزی شفا وابسته به بسیج مستضعفین اخیرا به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده و درمانگاه خیر ساز فاطمه زهرا (س) دارای ساختمانی با پیشرفت فیزیکی بالاتر از ۹۵ درصد و آماده افتتاح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =