آخرین اخبار

صادقی:استاندار فارس مشکلات داراب را از نزدیک بررسی کند

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار داراب گفت: حضور استاندار فارس در داراب کم رنگ است و مردم مایل هستند ایشان را از نزدیک ببینند و مشکلاتشان را بگویند. حضور تنها برای افتتاحیه کافی نیست و از ایشان می خواهیم مشکلات مردم را از […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1397
170 بازدید
کد مطلب : 7601

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار داراب گفت: حضور استاندار فارس در داراب کم رنگ است و مردم مایل هستند ایشان را از نزدیک ببینند و مشکلاتشان را بگویند. حضور تنها برای افتتاحیه کافی نیست و از ایشان می خواهیم مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

وی خطاب به فرماندار جدید داراب گفت: در داراب یک همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین وجود دارد و همه اصلاح طلب ها و اصولگراها به شما کمک می کنند. مسئولین این شهرستان همه اصلاح طلب و همراه با شما هستند پس کسی نمی تواند گله کند که فلان جا نگذاشتند ما کار کنیم.هر کسی اینجا مسئولیت بگیرد مسئول جمهوری اسلامی است و ما به شما کمک می کنیم.ما کوچکترین کارشکنی در مدت مسئولیت جناب قاسم پور نکردیم.

صادقی گفت: من به آقای انصاری رای ندادم اما از شما توقع داریم با نماینده محترم همکاری کنید چون نماینده ظرفیت بالایی دارد و می تواند به شما کمک کند. همراهی با نماینده موجب خدمت بیشتر به مردم خواهد بود. در گفتار و عملتان صداقت داشته باشید یعنی کوچکترین حرکت زیرآبی مردم مطلع می شوند.

وی ضمن تاکید بر ثبات بر مدیریت گفت: اگر قرار است مسئولی از اینجا بروند نباید آبرویش برود و بعد از اینجا برود شما به عنوان نماینده عالی دولت برای حفظ آبروی زیر مجموعه اداری تلاش کنید. عدم ثبات مدیریت ها مشکلاتی برای شهرستان به وجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =