آخرین اخبار

مبارزه با فساد و حذف تشریفات اداری در برنامه قرار دارد

علی مظفری فرماندار شهرستان داراب در مراسم معارفه خود گفت: صادقانه می گویم بنده دارای تفکر، بینش و اندیشه سیاسی هستم اما به تمامی افکار، اندیشه ها و سلایق سیاسی احترام می گذارم. تمام تلاش من جلب رضایت مردم فهیم و قدرشناس داراب است. تا زمانی که قلب مردم را تسخیر نکنیم به خدا هم […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1397
144 بازدید
کد مطلب : 7612

علی مظفری فرماندار شهرستان داراب در مراسم معارفه خود گفت: صادقانه می گویم بنده دارای تفکر، بینش و اندیشه سیاسی هستم اما به تمامی افکار، اندیشه ها و سلایق سیاسی احترام می گذارم. تمام تلاش من جلب رضایت مردم فهیم و قدرشناس داراب است. تا زمانی که قلب مردم را تسخیر نکنیم به خدا هم دست پیدا نمی کنیم.

وی در خصوص برنامه های آتی خود گفت: اجرای سیاسیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرامین رهبر فرزانه انقلاب، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و جلب رضایت مردم شهرستان که از همه مهم تر است و استفاده از نخبگان، علما، خانواده معظم شهدا، صاحب نظران، نماینده محترم مجلس، ائمه محترم جمعه، دانشگاهیان، فرهنگیان، کسبه و معتمدین را در دستور کار قرار خواهم داد.

مظفری گفت: یکی دیگر از برنامه های ما حذف تشریفات در شهرستان و اجرای ساده زیسیتی در تمام امورات شهرستان می باشد. مبارزه با فساد، اجرایی کردن شعار سال، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و ایجاد امنیت پایدار که البته الان امنیت هست اما مردم باید در تمام نقاط شهرستان احساس امنیت کنند.

فرماندار سابق بهبهان گفت: پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه و پاسخگو بودن و تلاش شبانه روزی بنده و تمام مدیران شهرستان از دیگر برنامه ها است. در خصوص انتصابات هر کس بتواند خوب خادمی و نوکری مردم کند می ماند اما اگر کسی همسو و همراه و پرتلاش نباشد مجبوریم اقدام به جایجایی کنیم.

وی تلاش شبانه روزی، مومن بودن ، شجاع بودن و همراه بودن با دولت را از ملاک های انتخاب مدیران جدید عنوان کرد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان، حمایت از سرمایه گذاران و برقراری امنیت برای این عزیزان را انجام خواهیم داد. از همین طریق می گویم ما دست همه سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم و هیچ گونه توقعی هم نداریم تا زمانی که درخت به ثمر ننشسته ما درخواست میوه نمی کنیم و در همین جا اعلام میکنم به عنوان رییس شورای تامین امنیت که امنیت سرمایه گذاران را تامین می کنیم.

وی افزود: پیگیری برای ارتقای رتبه انتظامی شهرستان، رفع مشکلات کشاورزان و  دامداران، پیگیری رفع مشکلات جاده ها و کمربندی های اصلی و روکش جاده های روستایی، پیگیری فرودگاه و راه آن تا حصول نتیجه، پیگیری اورژانس هوایی داراب، پیگیری برای اتمام بیمارستان داراب، اصلاح مبلمان شهری شهرستان با همکاری شهرداری ها، فعال کردن تمامی کارگروه های شهرستان، اهمیت ویژه به سلامت مردم، آموزش و پرورش و دانشگاه از برنامه های دیگر بنده است.

وی تاکید کرد: در بهبهان قرار بود از دانشگاه این شهرستان غذا برای انتخابات تامین کنند و اجازه ندادم چون معتقدم دانشگاه مرکز علمی ماست و باید از نظر تحقیقات و پژوهش به ما کمک کنند نه به عنوان مرکز تدارکات ما.از مسئولین بهداشت و درمان می خواهم سلامت مردم در اولویت قرار گیرند. باید وقتی مردم وارد بیمارستان می شوند مورد احترام قرار گیرند و به بهترین نحو ممکن مورد مداوا قرار گیرند.

مظفری در ادامه با بیان دیگر برنامه های خود گفت: از دارابی های مقیم مرکز استان و مرکز کشور کمک خواهیم گرفت و معتقدم مردم طلبکار و این افراد بدهکاران مردم هستند و من به عنوان رابط باید خواسته های مردم را از این افراد پیگیری کنم. در این راستا هم با برخی بزرگان دارابی در مرکز کشور صحبت کردم.

وی در پایان از تلاش های قاسم پور فرماندار سابق داراب تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =