آخرین اخبار

از خبرنگاران عذرخواهی میکنم/ما هیچ چیز محرمانه ای نداریم و باید خبرنگاران در جلسات باشند

علی مظفری فرماندار داراب در جلسه کمیته برنامه ریزی داراب گفت: از اصحاب رسانه داراب که در سفر دیروز معاون وزیر راه به داراب دعوت نشده بودند عذرخواهی می کنم و اعلام می کنم در تمام جلسات ابتدا باید از اصحاب رسانه دعوت شود بعد از مدیران ادارات شهرستان. فرماندار داراب گفت: بابت اشتباه یکی […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1397
1147 بازدید
کد مطلب : 7617

علی مظفری فرماندار داراب در جلسه کمیته برنامه ریزی داراب گفت: از اصحاب رسانه داراب که در سفر دیروز معاون وزیر راه به داراب دعوت نشده بودند عذرخواهی می کنم و اعلام می کنم در تمام جلسات ابتدا باید از اصحاب رسانه دعوت شود بعد از مدیران ادارات شهرستان.

فرماندار داراب گفت: بابت اشتباه یکی از مدیران نسبت به خبرنگاران از آن مدیر خواستم از خبرنگاران عذرخواهی کند و بنده هم از خبرنگاران بابت اشتباه آن مدیر عذر خواهی می کنم و معتقدم خبرنگاران از خطای مدیران جلوگیری می کنند.

وی افزود: مدیران باید از خبرنگاران بعنوان یک صاحب نظر و مشاور جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند و هر از چند گاهی با اصحاب رسانه جلسه داشته باشند زیرا ما هیچ چیز محرمانه ای با مردم نداریم و ما مدیران نوکر مردم هستیم و نوکری مردم با گردن کلفتی و تکبر نمی شود بلکه به خادمی و تواضع نیاز دارد.

فرماندار داراب گفت: در جلسات اداری مدیران باید گوشی تلفن همراه خود را خاموش یا کنار بگذارند درصورت مشاهده عذر آن مدیر را می خواهم.

تهیه خبر: اصغر هادی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هشت =