آخرین اخبار

تحت هیچ شرایطی از قانون عدول نکنید

علی مظفری فرماندار داراب در جمع دهیاران و شهرداران شهرستان داراب گفت: اولویت اول ما برای اعتبارات امسال مشکلات آب به خصوص آب روستایی بود چون آب یک مساله حیاتی است و با نظر نماینده مردم در مجلس و بخشداران بیشترین اعتبار برای این موضوع اختصاص یافته است. وی افزود: یکی از مشکلات اصلی دیگر […]

اشتراک گذاری
16 تیر 1397
2022 بازدید
کد مطلب : 7640

علی مظفری فرماندار داراب در جمع دهیاران و شهرداران شهرستان داراب گفت: اولویت اول ما برای اعتبارات امسال مشکلات آب به خصوص آب روستایی بود چون آب یک مساله حیاتی است و با نظر نماینده مردم در مجلس و بخشداران بیشترین اعتبار برای این موضوع اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی دیگر این شهرستان بحث راه ها است که در همین راستا آقای خادمی معاون محترم وزیر راه با دعوت نماینده به داراب تشریف آوردند و در جلسه دیروز ۲۰ کیلومتر قیر رایگان در اختیار شهرستان قرار دادند.در این سفر مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار برای مسیر فسارود تخصیص یافت.

مظفری گفت: از همین طریق اعلام می کنم نظارت مستمری بر پیمانکاران خواهیم داشت و از پر پر شدن جوانان در این جاده بسیار متاثر شدم و امیدوارم با بهره برداری از این جاده شاهد این حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

وی با تاکید بر رعایت قانون خطاب به دهیاران گفت: هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی از قانون عدول نکنید و از شما می خواهم که هم امین مردم باشید و هم امین دولت. اگر کسی در روستا تخلفی انجام میدهد شما باید اعلام کنید و بنا نیست همه از ما راضی باشند طبیعی است که عده ای که تخلف می کنند ناراضی شوند.

بالاترین مقام اجرایی دولت در داراب گفت: ادارات مکلف به همکاری با شما هستند و شما نیز باید با این عزیزان همکاری کنید. شهرستان داراب در حوزه گردشگری ظرفیت بالایی دارد اما کسی در کشور گل محمدی داراب، دارابگرد و دیگر آثار تاریخی و طبیعی را نمی شناسند.

وی افزود: ایجاد اشتغال توقع به حق مردم است اما زمانی به وجود می آید که سرمایه گذار وارد داراب شود و همه باید در این راستا همکاری و تلاش کنند.

مظفری گفت: رضایت مردم را باید در طرح هادی روستاها جلب کنیم و حق نداریم به مردم ظلم کنیم. هیچ دهیاری حق ندارد با مردم با تحکم برخورد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =