آخرین اخبار

اجرای ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در داراب

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی داراب گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، تربیتی و ورزشی باهدف ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان در داراب برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
06 آبان 1397
609 بازدید
کد مطلب : 7911

به گزارش داراب آنلاین، رضا نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز هفتم آبان به مناسبت شهادت شهید فهمیده تا ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی یاد می‌شود، برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی، هنری، مذهبی، تربیتی و ورزشی تدارک دیده‌شده و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در کمیته بسیج دانش‌آموزی مصوب شده برپایی رزمایش پدافند غیرعامل با رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با این برنامه رزمی است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی داراب گفت: این رزمایش روز چهارشنبه نهم آبان ماه در آموزشگاه متوسطه پسرانه شهید بهشتی و آموزشگاه متوسطه دخترانه شهید معصومی با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

نوروزی بیان کرد: برپایی مسابقه نقاشی با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در دبستان شهید عرب زاده و دبستان شهید خلیلی، برپایی مسابقه دومیدانی با حضور ۵۰۰ نفر از پسران دانش‌آموز، آغاز ثبت‌نام لیگ علمی پایا، ثبت‌نام سفر راهیان نور و اجرای اردوی عملی درس آمادگی دفاعی بخشی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هفته بسیج دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی همراه با توزیع نذری و روایتگری از شهدا و حضور دانش‌آموزان به همراه والدین در مراسم نمادین پیاده‌روی جامانده‌های اربعین حسینی از میدان الله به سمت گلزار شهدا و امامزاده پیرمراد نیز از برنامه‌هایی است که به سبب تقارن هفته بسیج دانش‌آموزی با اربعین حسینی در این هفته برپا می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی داراب گفت: دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی، فرمانده سپاه و فرماندار از آموزشگاه‌های متوسطه دوره دوم با عنوان طرح جوانه‌های انقلاب، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان در مراسم نماز جمعه،  گلباران قبور مطهر شهدا، اجرای مراسم صبحگاه سراسری با نواختن زنگ ایثار و شهادت و با حضور راویان دفاع مقدس و شرکت گستره دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دانش‌آموزی به اجرا درمی‌آید.

منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =