آخرین اخبار

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در داراب

به گزارش داراب آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ یحیی انصاری سرپرست فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند فردی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پراید مقادیری تریاک را به شهر داراب انتقال دهد.

اشتراک گذاری
18 اردیبهشت 1398
180 بازدید
کد مطلب : 8312

سرپرست فرمانده انتظامی داراب از کشف ۱۱۶ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ یحیی انصاری سرپرست فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند فردی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پراید مقادیری تریاک را به شهر داراب انتقال دهد.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر در محور‌های مواصلاتی مشاهده شد.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: راننده به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف و قاچاقچی با توجه به تاریکی و کوهستانی بودن منطقه متواری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۱۱۶ کیلو تریاک کشف شد، افزود: تلاش برای دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد.

سرپرست فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =