آخرین اخبار

یک دارابی رئیس کل دادگستری استان فارس شد + تصاویر

به گزارش داراب آنلاین، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولین استانی حجت الاسلام سیدکاظم موسوی به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس معارفه شد. علی القاصی مهر رئیس کل سابق دادگستری استان فارس به عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران و علی صالحی دادستان سابق شیراز به عنوان رئیس کل […]

اشتراک گذاری
19 اردیبهشت 1398
4192 بازدید
کد مطلب : 8494

به گزارش داراب آنلاین، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولین استانی حجت الاسلام سیدکاظم موسوی به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس معارفه شد.

علی القاصی مهر رئیس کل سابق دادگستری استان فارس به عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران و علی صالحی دادستان سابق شیراز به عنوان رئیس کل دادگستری هرمزگان و حیدر آسیابی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شیراز معرفی شد.

علی القاصی‌مهر پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه قابل قبول بودن عملکرد دستگاه قضای استان در این دوره به نظر مردم و مراجعان بستگی دارد اظهار داشت: مردم معیار و سنجش ارزیابی عملکردها هستند. 

وی با بیان اینکه ما در هر شرایطی بدهکار نظام و مردم هستیم، گفت: در این مدت تلاش کردم تا امانت نظام و مردم را به بهترین شکل ادا کنم و در این مدت تلاش‌هایی صورت گرفته که نتیجه همکاری و همراهی همه همکاران در دادگستری استان فارس بوده است. 

القاصی‌مهر با اشاره به ۸ سال عملکردش در دستگاه قضایی استان فارس در سمت دادستان و رئیس کل دادگستری افزود: یکی از اقداماتی که در این مدت انجام شد به روز کردن امور مردم بود و امروز کمترین تعداد پرونده‌ در مجموعه قضایی باقی مانده در حالی بیشترین ورودی پرونده را داریم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =