آخرین اخبار

فرمانده سپاه ناحیه داراب و رییس آموزش و پرورش شهرستان در مراسم باشکوه و معنوی اعتکاف رمضانیه ی دانش آموزی دارابی شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه داراب و رییس آموزش و پرورش شهرستان در مراسم باشکوه و معنوی اعتکاف رمضانیه ی دانش آموزی دارابی شرکت کردند.

اشتراک گذاری
19 اردیبهشت 1398
287 بازدید
کد مطلب : 8562

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه داراب در حاشیه بازدید از اعتکاف دانش آموزی عنوان کرد: هدف از برگزاری  مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی ارتباط بیشتر نوجوانان با خداوند متعال است.

هاشمیان ضمن اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب،  در خصوص وجود تهدیدات دشمن برای نسل جوان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر حضور همه ی جوانان در فضای مجازی و حقیقی در مقابل تهدیدات دشمنان است تا تمامی این دسیسه ها خنثی گردد.

وی افزود : معتکف شدن در ماه مبارک رمضان شیرین ترین پاداش است و فرصتی مناسب برای عبادت و تهذیب نفس می باشد .

سرهنگ هاشمیان با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، اظهار داشت: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و بیایم سیره ی یکی از شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و امید است با استعانت از خداوند متعال راه آن بزرگواران را ادامه دهیم. 

گفتنی است که محتوا بخشی به فضای معنوی اعتکاف دانش آموزی، برگزاری حلقه های معرفت، شناخت ذائقه دانش آموزان، روایتگری سیره شهدا، ماندگار کردن دانش آموزان بعد از مراسم اعتکاف در مسجد و پاسخگویی به سوالات شرعی از جمله برنامه های پیشنهادی در آیین اعتکاف بود.

مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور  “متولی” رییس کمیته راویان استان فارس و با موضوع بیان سیره شهدا در ماه مبارک رمضان امسال از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه و با حضور بیش از ۸۰ دانش آموزان دارابی در مسجد جواد الائمه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 17 =