آخرین اخبار

برگزاری انتخابات هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه فارس؛ آموزش محوری امسال مورد توجه است‌

با حضور اصحاب رسانه مراسم انتخابات هیئت اندیشه‌ورز و مجمع قشر بسیج رسانه استان فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1398
2484 بازدید
کد مطلب : 8603

با حضور اصحاب رسانه مراسم انتخابات هیئت اندیشه‌ورز و مجمع قشر بسیج رسانه استان فارس برگزار شد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم شیراز، ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه مراسم انتخابات هیئت اندیشه‌ورز و مجمع قشر بسیج رسانه استان فارس برگزار شد که در پایان رای‌گیری مینا خسروپور به عنوان رئیس مجمع قشر بسیج رسانه و رضا جاویدی به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج استان انتخاب شدند. 

مصطفی اژدری، رئیس بسیج رسانه استان فارس نیز در ابتدای جلسه با اشاره به عملکرد رسانه‌های استان در جشنواره ابوذر اظهار داشت: رسانه‌های استان فارس نسبت به دیگر استان‌ها کمترین حاشیه و آسیب را دارند. 

وی با اشاره به شرایط حساس امسال و انتخابات آتی گفت: فضای امروز اهمیت رسانه را دوچندان می‌کند، باید کسانی را به عنوان نمایندگان استان فارس به مجلس فرستاد که متناسب با شاخص‌های انقلابی باشند. 

رئیس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به انتخابات هیئت اندیشه‌ورز نیز افزود: در هیئت اندیشه‌ورز امسال قصد داریم که به سمت جوانگرایی حرکت کنیم و از فکر و اندیشه اصحاب رسانه بیشتر استفاده شود. 

رضا جاویدی که پیش از این هم رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان بود، با اشاره به عملکرد یک ساله این هیئت گفت: توجه به شهرستان‌ها و رسانه‌های آنان سبب تشکیل ۱۴ کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های استان شد که عملکرد قابل قبولی نیز داشتند. 

وی با اشاره به کاهش بودجه بسیج رسانه و مشکلات رسانه‌های مکتوب در زمینه مالی افزود: در یک سال گذشته تعامل خوبی با انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات داشته‌ایم و امسال نیز بنا داریم که مسائل آموزشی و آموزش محور مدنظر قرار گیرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =