آخرین اخبار

اعزام تیم امدادی داراب به استان خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر داراب از اعزام تیم امدادی ۲۵ نفره به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1398
143 بازدید
کد مطلب : 8606

رئیس جمعیت هلال احمر داراب از اعزام تیم امدادی ۲۵ نفره به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،محمود حیدری امروز در این گفت‌وگو با این خبرگزاری در داراب گفت: تیم امدادی با همراهی ۲۵ نیروی هلال احمر شهرستان داراب متشکل از پزشک، پرستار، ماما و تکنسین امدادی از ۷ خرداد ماه به مدت ده روز به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فراخوان تیم پزشکی و امدادی از روزهای نخست اردیبهشت ماه اعلام شده است، افزود: نیروهای متقاضی جهت حضور در استان خوزستان جذب شده‌اند و در انتظار ابلاغ جمعیت هلال احمر فارس هستیم.

رئیس هلال احمر داراب اظهار داشت: جهت اعزام نیرو به شهرهای سیل‌زده شوش و شوشتر جلسات ستاد بحران در چند نوبت تشکیل شده و به عنوان مسؤول کارگروه امداد و نجات، به بررسی و ارزیابی نقاط قوت یا کاستی‌های موجود پرداخته تا با آمادگی کامل در نقاط سیل‌زده حضور یابیم.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی، اکیپ‌های امدادرسان همچنین انبارها، خودروها، کامیون‌داران و چرثقیل‌داران نیز جهت کمک به مناطق سیل‌زده در آمادگی به سر می‌برند.

وی بیان کرد: کمک‌های خیرین به صورت خودجوش جمع‌آوری شده و نیروهای مردمی نیز جهت کمک به استان خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =