آخرین اخبار

برای نخستین بار در داراب و بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) عمل فوق تخصصی پیوند عروق انجام گردید

به گزارش داراب آنلاین، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛دکتر«روح الله حکیمیان»متخصص جراحی عمومی این مرکز با اعلام این خبر اظهار داشت: عمل فوق تخصصی پیوند عروق در بیماران تصادفی یا افرادی که در اثر اصابت گلوله و چاقوخوردگی دچار پارگی و انسداد شریان شده اند انجام می پذیرد.

اشتراک گذاری
07 خرداد 1398
423 بازدید
کد مطلب : 8896

به گزارش داراب آنلاین، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «روح الله حکیمیان» متخصص جراحی عمومی این مرکز با اعلام این خبر اظهار داشت: عمل فوق تخصصی پیوند عروق در بیماران تصادفی یا افرادی که در اثر اصابت گلوله و چاقوخوردگی دچار پارگی و انسداد شریان شده اند انجام می پذیرد.
دکتر«روح الله حکیمیان» افزودند: بیمار در شیفت شب و بعلت تیرخوردگی به بیمارستان داراب منتقل گردید؛تیر خوردگی باعث خونریزی شدید و همچنین از بین رفتن عروق اصلی پای راست گردیده بود.

ایشان در ادامه اظهار داشتند پس از بررسی زخم و با توجه به اینکه بیمار خون زیادی از دست داده بود تصمیم به انجام این عمل فوق تخصصی گرفته شد.

دکتر«روح الله حکیمیان» ضمن قدردانی از زحمات دکتررضائی و سایر کارکنان اتاق عمل بیمارستان داراب افزودند: این عمل تا صبح ادامه پیدا کرده و خوشبختانه با توجه به وجود پیوند های مورد نیاز این گونه اعمال جراحی توانستیم عمل فوق تخصصی پیوند عروق را برای نخستین بار در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب و با موفقیت به انجام برسانیم.

دکتر «فرزین بابایی» نیز با تقدیر از زحمات دکتر حکیمیان و سایر پزشکان و پرسنل این مرکز، خط مشی اصلی در مجموعه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در سال ۹۸ را افزایش کیفیت و ارتقا خدمات تخصصی و فوق تخصصی عنوان کرده و اضافه نمودند؛ در این زمینه علاوه بر تلاش در جهت جذب نیروی انسانی و پزشکان حاذق کوشیده ایم در زمینه سلامت همگانی و پیشگیری از بیماریها نیز اقداماتی داشته باشیم و این نوید به مردم شهرستان داده می شود که در ماه جاری با بازگشایی و راه اندازی کلینیک های تخصصی ارتودنسی(متخصص دندانپزشکی )، روانشناسی بالینی،مشاوره تغذیه، کلاس های زایمان طبیعی و بدون درد اقدامات موثری در این زمینه داشته باشیم.

دکتر بابایی با اعلام اینکه بخش های جدید و نوسازی شده اورژانس، سرم درمانی و اطفال نیز در تیرماه افتتاح می گردند خواستار مشارکت و ورود بیشتر و موثرتر خیرین در حوزه سلامت شده و افزودند: متاسفانه در حوزه درمان مشارکت خیرین نسبت به سایر حوزه ها پائین می باشد که امیدواریم با تغییر نگرش ها بتوانیم در این زمینه نیز مانند پیشتازی خیرین شهرستان در حوزه مدرسه سازی و… در استان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =