آخرین اخبار

اعزام مادر پرخطر بوسیله بالگرد به شیراز

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب؛عصر امروز مادر بارداری که نیاز به خدمات فوق تخصصی داشت بوسیله بالگرد اورژانس هوایی فارس به بیمارستان نمازی شیراز منتقل گردید.

اشتراک گذاری
10 خرداد 1398
506 بازدید
کد مطلب : 9042

به گزارش داراب آنلاین، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب، عصر امروز مادر بارداری که نیاز به خدمات فوق تخصصی داشت بوسیله بالگرد اورژانس هوایی فارس به بیمارستان نمازی شیراز منتقل گردید.

دکتر بابایی رئیس بیمارستان، با اعلام این خبر افزود مادر بارداری که صبح امروز پس از زایمان در بیمارستان زرین دشت دچار مشکل شده و به بیمارستان داراب منتقل گردید بود، با تلاش متخصصین بیمارستان داراب دکتر «شیما طالبی»، دکتر«امین رضا کمالی»، دکتر «سحر مصطفوی» و پرسنل اورژانس، آی سی یو و سوپروایزر بیمارستان از شرایط وخیم خارج گردیده و پس از تلاش های فراوان و هماهنگی صورت گرفته عصر امروز با اورژانس هوایی به بخش آی سی یو بیمارستان نمازی جهت ادامه درمان منتقل گردید.

رئیس بیمارستان داراب گفت: تیم اعزام هوایی بیمارستان، خانم ایزدی، آقایان سلیمانی، خادمی، بهارلو، هادی پور، نوروزی وعابدی پروسه هماهنگی و انتقال را انجام و در ساعت ۱۸ بیمار از شهرستان داراب خارج گردید.

دکتر «فرزین بابائی» با اشاره به اینکه اعزام امروز دومین اعزام بیمارستان داراب در سال ۹۸ بوده، خاطر نشان نمود: بیمارستان داراب با تکیه بر توان تخصصی پزشکان و پرسنل و همچنین تامین امکانات مورد نیاز در نیمه دوم سال ۹۷ خوشبختانه تعداد اعزام های خود به مرکز استان را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داده و ضریب اشغال تخت بیمارستان را نیز افزایش و به ۷۰درصد رسانیده است، ضمن اینکه شاخص مرگ و میر کلی بیمارستان ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

ایشان در پایان ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های دکتر«رضا انصاری» نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، «علی مظفری» فرماندار و «قاسم زاهدانی»رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی داراب،ابراز امیدواری نمودند با تکمیل پد بالگرد اورژانس هوایی داراب و تجهیز بالگرد این مرکز در سال جاری بتوانیم درصد اعزام های هوایی را نسبت به اعزام های زمینی افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =