آخرین اخبار

سیستم خنک کننده بیمارستان داراب تا ۲ ماه دیگر به بهره برداری می رسد

به گزارش داراب آنلاین به نقل از پیام فارس، مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب گفت: عملیات نصب سیستم خنک کننده (چیلر) جدید ۸۰۰ تنی این بیمارستان به زودی آغاز می شود و ظرف ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
23 خرداد 1398
132 بازدید
کد مطلب : 9193

به گزارش داراب آنلاین، مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب گفت: عملیات نصب سیستم خنک کننده (چیلر) جدید ۸۰۰ تنی این بیمارستان به زودی آغاز می شود و ظرف ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرزین بابایی، پنجشنبه در این گفت و گو با اظهار داشت: سیستم خنک کننده قدیمی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب به دلیل فرسودگی چندین سال است که با مشکل مواجه است و در سفر بیست و دوم فروردین ۹۸ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان داراب، حل این معضل به عنوان یکی از مطالبات اصلی مطرح شد که با نظر مساعد ایشان بیش از ۳۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت.
مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب افزود: با توجه به اینکه این مرکز درمانی افزون بر خدمات رسانی به بیماران این شهرستان، پذیرای مراجعه کنندگان شهرستان زرین دشت هم هست، با پیگیری و تأمین اعتبار لازم، حل مشکل سیستم خنک کننده و رفع نقایص چیلرهای قدیمی و معیوب آن در حال انجام است و چلیر تراکمی این بیمارستان تا بیست و چهارم خرداد ماه جاری و چیلر جذبی تا ۱۰ روز آینده وارد مدار خواهد شد.
بابایی، ضمن عذرخواهی از بیماران، همراهان بیمار، پرسنل بیمارستان و مراجعه کنندگان به این بیمارستان به دلیل مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده، گفت: از هجدهم تا بیست و سوم خرداد ماه جاری، ۶ دستگاه کولر گازی (اسپیلت)، ۲ دستگاه کولرآبی و ۲۰ عدد پنکه خریداری شده و در اختیار بخش‌های مختلف این بیمارستان قرار گرفته است.
او بیان کرد: به دلیل برنامه ریزی منسجمی که برای حفظ و ارتقای سیستم تهویه این مرکز درمانی در دست اجراست و با راه اندازی و سرویس دستگاه‌های موجود، کیفیت وسایل خنک کننده آن به وضع مطلوبی خواهد رسید.
شهرستان داراب که از مناطق گرمسیری استان فارس به شمار می‌آید و دمای هوای آن با شروع فصل بهار رو به افزایش می‌رود و در تابستان به بیش از ۴۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یک =