آخرین اخبار

انصاری: ارز برای غذای سگ و گربه فراهم است ولی به دارو تخصیص نمی یابد

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگذاری مهر، رضا انصاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور اظهارداشت: دولت تدبیر و امید ناکارآمدی خود را در حل مسائل کشور کاملاً نشان داده است.

اشتراک گذاری
26 خرداد 1398
134 بازدید
کد مطلب : 9268

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگذاری مهر، رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور اظهارداشت: دولت تدبیر و امید ناکارآمدی خود را در حل مسائل کشور کاملاً نشان داده است.
وی ادامه داد: ناکار آمدی دولت به علت فقدان روحیه انقلابی و جهادی در عملیات اجرایی، عدم انسجام در بین دولتمردان و فقدان تئوری و رویکرد اقتصادی منسجم برای برون رفت از چالش های کشور است.
نماینده مردم داراب در مجلس تأکید کرد: عوامل مذکور باعث شده که مشکلات انباشته شده ای در کشور ایجاد شود که یکی از مسائل بسیار حاد، وضعیت توزیع ارز است که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.
انصاری ادامه داد: بخش دارو و تجهیزات پزشکی به علت عدم توزیع ارز، دچار مشکلات عدیده ای هستند و مردم نسخه به دست برای تأمین دارو سرگردان هستند.
وی بیان کرد: در حالی که بخش دارو و تجهیزات پزشکی منتظر تخصیص ارز هستند، ارز موردنیاز برای غذای سگ و گربه فراهم است که این مسئله نشان دهنده آن است که رانت خواران و باندهای مافیا به اوضاع نسبت به مسئولان بانک مرکزی مسلط تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =