آخرین اخبار

مرمت سالن ورزشی رستاق داراب در صورت تامین بودجه

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب گفت: تعویض کفپوش سالن رستاق در برنامه‌ریزی امسال قرار گرفته و در صورت وجود بودجه کافی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
03 تیر 1398
220 بازدید
کد مطلب : 9342

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب گفت: تعویض کفپوش سالن رستاق در برنامه‌ریزی امسال قرار گرفته و در صورت وجود بودجه کافی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سالن ورزشی شهر رستاق از توابع داراب کاستی‌هایی دارد که مورد اعتراض جوانان و نوجوانان منطقه قرار گرفته و این مسئله با حدود ۱۰۰ امضا در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده است.

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌های موجود در جامعه ناشی از فراهم نبودن زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان است و چنان چه انتظار قشر جوان سالم و پویا داریم باید نسبت به ایجاد و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در شرایطی که تعداد زیادی از جمعیت این منطقه را قشر جوان تشکیل داده‌اند، تنها سالن ورزشی موجود در رستاق دچار کاستی‌هایی است که استفاده ساکنان را با مشکل مواجه کرده است.

با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و فرا رسیدن  اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همچنین از آنجا که ورزش از نیازهای ضروری این قشر و ضامن سلامت روحی و جسمی آنها است، تجهیز این مکان ورزشی بیش از پیش ضروری می‌نماید.

سالن ورزشی رستاق در سال ۹۰  کلنگ زنی و در سال ۹۴  راه‌اندازی شده است. عدم وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، وضعیت روشنایی و کف‌پوش سالن از مسائلی است که مورد اعتراض ساکنان رستاق و ورزشکاران منطقه است.

به منظور بررسی کاستی‌های این مکان ورزشی با بخشدار رستاق گفت‌‍وگو کردیم.

امکانات سالن در حد توان تامین شده است

محمدعلی مهرابی با اشاره به مشکلات سالن ورزشی رستاق می‌گوید: این  سالن در سال ۹۴ به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر کفپوش سالن مشکلاتی دارد که پس از رایزنی با اداره ورزش و جوانان مقرر شده، برای رفع این مسئله اقدام کنند.

وی ادامه می‌دهد: امکانات سالن در در حد توان فراهم شده و برای رفع کم و کاستی موجود در حال پیگیری و اقدام هستیم.

بخشدار رستاق با اشاره به وضعیت سیستم سرمایشی سالن، اضافه می‌کند: در این سالن کولر وجود دارد اما نقص فنی داشته و باید برطرف شود که این موضوع با همراهی اهالی منطقه میسر می‌شود.

مهرابی بابیان اینکه ورزشکاران رستاق در رشته‌های والیبال، فوتسال و کاراته به فعالیت می‌پردازند، خاطرنشان می‌کند: از آنجا که این مکان، تنها سالن ورزشی بخش رستاق است، ورزشکاران تمام ساعات شبانه روز در آن به فعالیت می‌پردازند.

سالن ورزشی رستاق در اولویت نیست

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بودجه مورد نیاز جهت بازسازی کفپوش سالن رستاق، بیان می‌کند: با توجه به وضعیت کفپوش سالن‌های سطح شهر داراب نظیر سالن تختی و ضرورت بازسازی آنها، در حال حاضر اولویت تعویض با کفپوش سالن رستاق نیست.

محمدمهدی تمدن می‌گوید: پیشنهاد ما این بود که بخش‌های آسیب‌دیده کفپوش سالن رستاق تعویض و مرمت شده اما مسؤولان بخش تاکید دارند که کفپوش به طور کامل عوض شود و از آنجا که این امر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار می‌کند: با وجود این تعویض کفپوش سالن رستاق در برنامه‌ریزی امسال قرار گرفته و در صورت وجود بودجه کافی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب می‌گوید: روشنایی و بالابر در سالن موجود است و تهیه وسایل سرمایشی و گرمایشی در تعهدات اداره ورزش نیست بلکه در تعهد کسانی است که سالن را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =