آخرین اخبار

ناظرین شورای نگهبان باید در انتخابات بی‌طرفی خود را به مردم ثابت کنند

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه داراب صبح امروز (چهارشنبه) در جمع شبکه ناظرین شورای نگهبان داراب، در آستانه بیست و ششم تیر سالگرد تاسیس شورای نگهبان، ضمن تبریک، از زحمات و تلاش های این نهاد مقدس قدردانی کردند. امام جمعه داراب با بیان اینکه شورای نگهبان کار بسیار […]

اشتراک گذاری
19 تیر 1398
1255 بازدید
کد مطلب : 9505

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه داراب صبح امروز (چهارشنبه) در جمع شبکه ناظرین شورای نگهبان داراب، در آستانه بیست و ششم تیر سالگرد تاسیس شورای نگهبان، ضمن تبریک، از زحمات و تلاش های این نهاد مقدس قدردانی کردند.
امام جمعه داراب با بیان اینکه شورای نگهبان کار بسیار سخت و پیچیده ای دارد گفت: برخی با بی انصافی تلاش می کنند با جنگ روانی و تبلیغاتی اهداف خود را محقق کنند اما تاکنون نتوانسته اند به این هدف شوم خود برسند.
وی افزود: تجسس در زندگی خصوصی افراد بر اساس شرع، قانون و عرف ممنوع است اما زمانی که انحراف صورت می‌گیرد و قرار است کار به دست نااهلان بیفتد، تجسس امری لازم و واجب است.
وی تاکید کرد: ناظرین شورای نگهبان باید در انتخابات بی‌طرفی خود را به مردم ثابت کنند تا مردم هم نسبت به این نهاد اعتماد کنند و با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو همچون سال های  قبل در سرنوشت این نظام سهیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =