آخرین اخبار

جاساز ۱۹ کیلو شیشه در باک سمند لو رفت

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سرپرست فرماندهی انتظامی داراب از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۹ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ یحیی انصاری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند فردی قصد دارد با استفاده از سواری سمند مقادیری […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1398
1036 بازدید
کد مطلب : 9528

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، سرپرست فرماندهی انتظامی داراب از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۹ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یحیی انصاری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند فردی قصد دارد با استفاده از سواری سمند مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی به داراب انتقال دهد.
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با گشت های محسوس و نامحسوس، خودرو در جاده “بندرعباس-داراب” مشاهده شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی داراب تصریح کرد: راننده خودرو با مشاهده مأموران فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو توقیف و راننده و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.
سرهنگ انصاری با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو میزان ۱۹ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در باک جاسازی شده بود کشف شد، افزود: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =