آخرین اخبار

گرگ ها مهمان ناخواسته دو روستای هدف گردشگری داراب

به گزارش داراب آنلاین به نقل از ایرنا، طی شب های گذشته گرگها به دو روستای لایزنگان و نوایگان از توابع شهرستان داراب حمله کردند و به برخی از دامداری های این استان آسیب وزیان رساندند. محمدهادی وثوق رئیس اداره محیط زیست شهرستان داراب روز یکشنبه در این گفت وگو اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1398
1044 بازدید
کد مطلب : 9531
به گزارش داراب آنلاین به نقل از ایرنا، طی شب های گذشته گرگها به دو روستای لایزنگان و نوایگان از توابع شهرستان داراب حمله کردند و به برخی از دامداری های این استان آسیب وزیان رساندند.

محمدهادی وثوق رئیس اداره محیط زیست شهرستان داراب روز یکشنبه در این گفت وگو اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد شب گذشته ۵ قلاده گرگ به روستای نوایگان حمله کرده که سبب تلف شدن ۴۰ راس گوسفند و زخمی شدن ۱۵ راس گوسفند دیگر شد.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان داراب افزود: این گوسفندان مربوط به یکی از دامداران نیک اندیش و خیر نوایگانی بوده که ارزش این چهل راس گوسفند حدود هفتاد میلیون تومان اعلام شده است.
وثوق افزود: همچنین دو شب پیش نیز گرگ به روستای لایزنگان حمله و ۱۵ راس گوسفند به ارزش ۳۰ میلیون تومان مربوط به یک دامدار را تلف کرده است.
در صورت وارد شدن خسارت به افراد و احشام از سوی گونه های زیست محیطی، محیط زیست در شرایط خاص در خصوص پرداخت خسارت به آسیب دیدگان اقدام می کند، چنانچه تمام اقدامات حفاظتی انجام شده باشد و با توجه به نظر کارشناسان دامدار با حفظ و رعایت شرایط لازم متضرر شده باشد محیط زیست خسارت وارد شده را بر اساس نظر کارشناسان پرداخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =