آخرین اخبار

معرفی سرهنگ نوشاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی داراب+تصاویر

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، سرهنگ علیرضا نوشاد به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی داراب معرفی و از سرهنگ ضربت تقدیر شد. به گزارش داراب آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، یکشنبه ۶ مردادماه ۹۸  در جلسه تودیع […]

اشتراک گذاری
06 مرداد 1398
3430 بازدید
کد مطلب : 9619

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، سرهنگ علیرضا نوشاد به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی داراب معرفی و از سرهنگ ضربت تقدیر شد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، یکشنبه ۶ مردادماه ۹۸  در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی داراب افزود: برای امنیت مردم حتی یک لحظه چشم بر هم نمی گذاریم و شبانه روز برای امنیت استان و  کشور تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: کسی که در جامعه ناامنی ایجاد کند و بر روی مردم اسلحه بکشد باید به شدت با او برخورد کرد تا از صحنه جامعه محو شود.

حبیبی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه درگیر فضای مجازی هستند که این یک خطر برای جامعه است و باید خانواده ها بیشتر این فضای خطرناک را مدیریت کنند و  این فضا محیطی برای سودجویان و کلاهبرداران شده است.

فرمانده انتظامی فارس  دیگر مشکلی که جامعه را تهدید می کند رانندگی های پرخطر در جاده ها اعلام کرد و خواستار فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =