آخرین اخبار

اجرای طرح توقیف موتورسواران متخلف در داراب

در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در شهرستان داراب استان فارس، تعداد۲۰دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد. به گزارش فردای داراب به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: طرح برخورد با رانندگان متخلف با همکاری ماموران انتظامی و راهور شهرستان داراب به اجرا گذاشته شد. سرهنگ “فرج رستمی” افزود: ماموران در […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1394
494 بازدید
کد مطلب : 4308

در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در شهرستان داراب استان فارس، تعداد۲۰دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
به گزارش فردای داراب به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: طرح برخورد با رانندگان متخلف با همکاری ماموران انتظامی و راهور شهرستان داراب به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ “فرج رستمی” افزود: ماموران در این راستا ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک لازم را که با حرکات مخاطره آمیز باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، توقیف کردند.

وی هدف اصلی پلیس در اجرای این طرح را ارتقاء امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات و افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان عنوان کرد.

سرهنگ “رستمی” با تأکید بر ادامه یافتن طرح های برخورد با تخلف های حادثه ساز، راکبین و رانندگان انواع وسایل نقلیه متخلف اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری شهروندان با پلیس ترافیکی ایمن و به دور از هر گونه حادثه را در سطح استان شاهد باشیم.

8 پاسخ به “اجرای طرح توقیف موتورسواران متخلف در داراب”

  1. ahmadreza گفت:

    قابل توجه شهردارداراب که به کل وضعیت اسف بارخیابانهاازیادشان رفته

  2. بیکار گفت:

    دست فرمانده محترم درد نکنه، امیدوارم این کار تداوم داشته باشه که صد البته با توقیف ۲۰ موتور سیکلت مشکلی حل نمیشه، شاید ۸۰ درصد یا بشتر موتورهای داراب فاقد بیمه و مدارک کافی هستند و بعضی هاشون هم پلاک قدیمی دارند و تقریبا همین مقدار از انها هم رعایت قانون نمی کنند که با این حرکت نمادین و توقیف چند موتور مشکلی حل نمیشه! این حرکت بیشتر نمایشه تا اجرای یک قانون.
    از جناب سرهنگ خواهش میکنیم تعدای نیرو به نیروهای انتظامی و پلیس راهنمایی اضافه کنند یا کلانتری های دیگری در شهر جهت بالا رفتن سطح امنیت در شهر احداث کنند.

  3. مربی گفت:

    سلام
    آقا از صمیم قلب میگم خدا خیرشون بده و عاجزانه از طرف همه مردم داراب خواهش میکنم که یک فکری برای این موتورسواران و خلافها و اذیت و آزارهای آنها بکنید. ما همه دعاگو و آماده هرگونه همکاری هستیم. مردم دیگه خسته شدند از این همه بی شعوری و بی معرفتی برخی از این موتور سواران جاهل. باید تو شهر یک حساب و کتابی و نظم و قانونی برقرار بشه حالا به هر شیوه و شکل ممکن اعم از فرهنگ سازی .ترغیب و تشویق به قانونمندی. آگاه سازی و اطلاع رسانی. برخورد سخت و خشن و قانونی و مداوم. نظارت و دقت و عملکرد مناسب مسئولین ،نخبگان ، مردم و خانواده ها. نشان دادن پیامدهای ناگوار رانندگی بد و خطرآفرین. تذکر و بیان قانونمداری توسط مداحان و روحانیون و سخنرانان حتی در مجالس ختم یا جشن ها.آموزش جوانان. برگزاری جلسات و سخنرانی ها در مدارس و پارکها و مساجد به صورت مستمر حداقل ماهی یک بار . دقت و صلابت و اقتدار مامورین. همکاری همه ارگانها. مدیریت و نظارت و مطالبه دقیق و مستمر و ایجاد یک بسیج عمومی در مسئولین توسط فرمانداری و …….
    ما میتوانیم چون میخواهیم

  4. ناشناس گفت:

    ماشین تو خیابون باسرعت باد میره کاریش ندارین ،اونوقت بدبخت موتوری تو این اب و هوا توقیف میکنین،دنده درد گرفتیم تو خیابوناتون بفکر اسفالت و سرعت گیر باشین لطفا

  5. محمد گفت:

    این موتور گیری ها که همیشه بوده.مثلا سه راه فرمانداری میبندین همه موتورا رو میگیرین براتون در امد خوبی داره

  6. فازنشین گفت:

    خواهشمندست چندمامورتان راشبها دربلوارهای صدراوسرداران مستقرکنیدتاببینندموتورسوارانی که چراغ خاموش و خلاف چگونه ازادانه جولان می دهندودرصورت اعتراض طلبکارهم می شوند

  7. بیکار گفت:

    نصب دوربین ها بالاخره به چه دردی میخوره؟؟؟!!!
    چرا تعدادشون خیلی کمه؟ اوایل حضور رئیس راهنمایی و رانندگی همه می گفتن به به و چه چه که این دیگه همشهری هست و فلان و … کو؟ چکار کرده تا حالا؟ حتی برخوردش هم با ارباب رجوع مثل برخورد با افراد خلافکار هست! مسئولین و افسران راهنمایی و رانندگی چه کاری برای برقراری نظم در سطح شهر کرده اند؟ خیابان ۲۲ بهمن و شهید رجایی از ابتدا تا انتها همه هنوز به صورت تمام وقت دوبل پارک می کنند یا هر دو طرف خیابان پارک می کنند. مثلا سه راه حاجی زاغی مورب نیمه مورب عمودی نیمه عمودی موازی افقی (ههه) همه جور پارک می کنند کجا هستند پس مامورین؟ انتهای خیابان پیروزی -ابتدای بلوار امام خمینی تبدیل به پارکینگ شده، بلوار امام خمینی بعد از تعریض به جای اینکه عبور و مرور در آن راحت تر شده باشه بیشتر به پارکینگ تبدیل شده و …
    خواهش می کنیم فکری به حال این شهر بکنید البته اگر کمی وجدان دارید.
    خیلی دلم پره داراب نا

    • ناشناس گفت:

      موافقم
      چه دلیلی داره که ماشین ها در بلوار امام خمینی عمودی پارک کنن؟؟
      خیلی منظره زشتیه واقعا رفت و آمد تو بلوار ورودی با مشکل روبرو کرده.
      چرا برخورد نمیشه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 14 =