آخرین اخبار
فرماندار ویژه داراب خبر داد؛

بارش ها ادامه دارد/دستور تخلیه روستای گلی کوه بخش رستاق صادر شد

  به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب صبح امروز دهم مرداد ماه فرهاد سعدی به همراه معاون عمرانی فرمانداری ویژه، بخشدار رستاق و مدیران ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن،راهداری ،برق، گاز، منابع طبیعی، آبفا و مخابرات شهرستان از دهستان کوهستان بازدید و به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت. […]

اشتراک گذاری
10 مرداد 1401
189 بازدید
کد مطلب : 10862

 

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب صبح امروز دهم مرداد ماه فرهاد سعدی به همراه معاون عمرانی فرمانداری ویژه، بخشدار رستاق و مدیران ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن،راهداری ،برق، گاز، منابع طبیعی، آبفا و مخابرات شهرستان از دهستان کوهستان بازدید و به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.

فرماندار ویژه داراب در این رابطه گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط هواشناسی امروز نیز شاهد ادامه فعالیت سامانه مونسون در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اهالی روستای گلی کوه شب گذشته در محاصره سیل قرار داشته اند گفت: با توجه به وضعیت غیر قابل پیش بینی سامانه و احتمال آبگرفتگی مجدد این روستا ،دستور تخلیه اضطراری منازل به اهالی اعلام شد.

فرهاد سعدی از مردم خواست که همچنان به اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران توجه جدی داشته باشند و از قرار گرفتن در مناطق حادثه خیز و حاشیه های رودخانه ها خودداری نمایند.

فرماندار ویژه داراب از روستاهای تل بارگاه،شهرک ایثار، بازرگان،گلی کوه ، بنه دری،دم کن و چاهگونی نیز بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =