آخرین اخبار

آموزش و پرورش داراب برای دانش آموزان طرح دارابگردی اجرا می کند

فرماندار شهرستان داراب گفت:آموزش و پرورش این شهرستان برای دانش آموزان سه مقطع تحصیلی ، طرح دارابگردی و روستاگردی اجرا می کند. به گزارش آژانس خبری داراب به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسم پور ، چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان داراب ، اجرای این طرح را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود:این […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1394
524 بازدید
کد مطلب : 206

فرماندار شهرستان داراب گفت:آموزش و پرورش این شهرستان برای دانش آموزان سه مقطع تحصیلی ، طرح دارابگردی و روستاگردی اجرا می کند.

به گزارش آژانس خبری داراب به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسم پور ، چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان داراب ، اجرای این طرح را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود:این طرح می تواند به آشنایی دانش آموزان با مناطق مختلف این شهرستان کمک موثری کند.

وی ادامه داد:با توجه به این که شمار جاذبه ها و اماکن گردشگری در شهرستان داراب زیاد است می توانیم در قالب این طرح برای شناخت هر چه بیشتر دانش آموزان با قابلیت ها ، توانمندی ها و جغرافیای این منطقه بهره گیریم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان داراب هم در این نشست به موضوع درآمد اختصاصی از محل املاک تملیکی این اداره اشاره کرد و گفت:درآمد اختصاصی این اداره در سال های قبل حدود ۲۵ میلیون ریال بود اما این درآمد هم اینک به حدود ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

روح الله فیروزی همچنین در مورد حمایت مجمع خیرین شهرستان داراب از اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت:این مجمع

تا کنون فعالیت چشمگیری انجام داده است و امیدواریم دفاتر این مجمع در بخش ها و روستاهای مختلف این منطقه نیز فعال شود.

وی در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد:همه امکانات اداره آموزش و پرورش شهرستان داراب برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان در ایام تابستان مهیاست .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اشلامی شهرستان داراب هم در این جلسه اظهار داشت:اوقات فراغت همچون چاقوی دولبه است که می تواند هم تاثیر مثبت داشته باشد و هم عواقب بدی به بار بیاورد به همین سبب ضروری است در این زمینه مسوولان با درایت و چاره اندیشی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اقدام کنند.

هادی بصیری، بردو اصل تشکیل ستاد اجرایی اوقات فراغت و مدیریت این اوقات تاکید کرد و آموزش و پرورش را متولی بسیار خوبی برای این کار دانست .

وی افزود:ایجاد پایگاه های تابستانی در پارک ها ، اماکن ورزشی ، مساجد و حسینیه های موجود در شهر و روستاها ، مکان های بسیار مناسبی برای اجرای برنامه با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =