آخرین اخبار

اجرای همزمان ۱۱ پروژه مرمتی و عمرانی در آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری داراب

این روزها ۱۱ پروژه در آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان داراب در حال اجرا است که امروز جمعه دوم دی ماه از چند طرح آن بازدید داشتیم. احداث پارکینگ درمحوطه ورودی تفرجگاه تنگ رغز به مساحت ۴ هزار متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اولین پروژه بازدید شده بود. ادامه عملیات فنس کشی محوطه […]

اشتراک گذاری
03 دی 1401
501 بازدید
کد مطلب : 11255

این روزها ۱۱ پروژه در آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری شهرستان داراب در حال اجرا است که امروز جمعه دوم دی ماه از چند طرح آن بازدید داشتیم.

احداث پارکینگ درمحوطه ورودی تفرجگاه تنگ رغز به مساحت ۴ هزار متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اولین پروژه بازدید شده بود.

ادامه عملیات فنس کشی محوطه نقش شاپور و مرمت پل‌های ورودی با اعتبار یک میلیارد و ۳٠٠ میلیون ریال و ایجاد روشنایی و محوطه سازی ورودی خرتنگ با اعتبار ۴ میلیارد ریال دیگر طرح بازدید شده بود.

ساماندهی وسنگ فرش محوطه بیرونی مسجد سنگی و اجرای نورپردازی با اعتبار ۵ میلیارد ریال در حال اجرا و استحکام بخشی واحیای ستون ها ومرمت بخش‌های سست و آسیب دیده چهارتاقی صحرای پوشنج با اعتبار ۳ میلیارد ریال انجام شده است.

مرمت بخش اندرونی خانه سوخکیان شامل سفید کاری کامل اتاق های طبقه بالا وپایین، ساخت و تعویض کامل درب وپنجره های چوبی فرسوده، اجرای پرواز بندی سقف های چوبی، اجرای سنگ فرش و قرنیز جداره ها با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

گزارش دیگر طرح های در حال اجرا در نقاط دیگر شهرستان از جمله بخش رستاق و فورگ نیز به زودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =