آخرین اخبار

اجرای ۱۱٠ خدمت جهادی و ۱۵٠ برنامه در هفته بسیج امسال

سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب که به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: در هفته بسیج امسال ۱۵٠ برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت زدایی و … توسط حوزه ها و اقشار مختلف بسیج انجام می شود. 🔸وی شعار امسال را «بسیج خدمتگزار ملت […]

اشتراک گذاری
03 آذر 1401
150 بازدید
کد مطلب : 11205

سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب که به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: در هفته بسیج امسال ۱۵٠ برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت زدایی و … توسط حوزه ها و اقشار مختلف بسیج انجام می شود.

🔸وی شعار امسال را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» عنوان کرد و گفت: روز یکشنبه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با تجمع ۴۵٠ جهادگر بسیجی در حسینیه حضرت امام (ره) آغاز و جهادگران به محل اجرای ۱۱٠ خدمت در عرصه های مختلف فرهنگی و آموزشی، بهداشتی درمانی، ساخت و ساز و عمرانی، واکسیناسیون دام، توزیع لوازم التحریر، بسته های معیشتی و جهیزیه، مشاوره کشاورزی و … اعزام می شوند.

🔹سرهنگ هاشمیان برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در سطح پایگاه ها، برگزاری یادواره سنگرسازان بی سنگر در روز سه شنبه، محافل انس با قرآن، مراسم شب شعر در روز سه شنبه، میزگرد شهید شناسی در روز دوم آذر، افتتاح ساختمان پایگاه شاه ابوذکریا و بازرگان انجام خواهد شد.

🔸وی گفت: اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم، نمایشگاه های مختلف فرهنگی، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی توسط بسیج سازندگی و همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی برنامه ریزی شده است.

🔹وی ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان و همکاری اصحاب رسانه گفت: نشست های بصیرتی و جهاد تبیین در نقاط مختلف برگزار می شود.

🔸عضو شورای تامین داراب گفت: گشت های شبانه و ایست و بازرسی ها در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =