آخرین اخبار

احمدی:استیضاح وزیر برای رفع مشکلات فرهنگیان/کلنگ زنی ها انتخاباتی نیست

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در پاسخ به سوال خبرنگار «داراب نا» در خصوص دلایل امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: بنده بیش از ۲۲ سال سابقه کار و مسئولیت در آموزش و پرورش دارم و معمولا نمایندگان در حوزه هایی که تخصص بیشتری دارند بیشتر […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1394
330 بازدید
کد مطلب : 753

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در پاسخ به سوال خبرنگار «داراب نا» در خصوص دلایل امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: بنده بیش از ۲۲ سال سابقه کار و مسئولیت در آموزش و پرورش دارم و معمولا نمایندگان در حوزه هایی که تخصص بیشتری دارند بیشتر ورود می کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با پخش پیام هایی امضای این استیضاح را تقابل با دولت تدبیر و امید قلمداد کردند در حالی که اهداف این استیضاح به هیچ وجه سیاسی نبوده و این نیز از ترکیب امضا کنندگان پیدا است.

قدردان تعامل و همکاری دولت تدبیر و امید هستم

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس نهم گفت: با توجه به دغدغه های فرهنگیان در امور معیشتی و اعتراضات ماه های اخیر بحث استیضاح وزیر محترم آموزش و پرورش مطرح شد و بنده نیز که از نزدیک دغدغه های فرهنگیان داراب و زرین دشت را شنیدم طبق وظیفه و با اطلاع این طرح را امضا کردم.

۴۴۱۸۴_orig

وی افزود: استیضاح وزیر آموزش و پرورش نه تنها تقابل با دولت نیست بلکه با توجه به جلسات و وعده های داده شده توسط دولت در جهت حل مشکلات فرهنگیان و کمک به دولت یازدهم است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم گفت: دولت تدبیر و امید بیشترین همکاری و تعامل را با بنده به عنوان نماینده مردم داراب و زرین دشت داشته است که از این بابت قدردان آنها هستم.

امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش سیاسی نیست

نبی اله احمدی گفت: اگر من بخواهم سیاسی و جناحی عمل کنم باید پای استیضاح های سیاسی را امضا می کردم اما هدف استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل مشکلات معیشتی فرهنگیان و افزایش حقوق و مزایای آنان بوده است.

وی افزود: وقتی به حوزه انتخابیه سفر می کنم و در بین فرهنگیان حاضر می شوم هیچ جوابی برای سوالات آنها و مقایسه حقوقشان با دیگر ادارات و نهادها ندارم. همین مشکل معیشتی در بین کارکنان وزارت بهداشت و درمان نیز وجود داشت که با تدبیر وزیر محترم هزینه درمان پایین آمده و از طرفی حقوق و مزایای پرسنل بالا رفته است.

وی ادامه داد: وزیر محترم آموزش و پرورش در زمان معرفی به مجلس برنامه هایی را اعلام کردند که انجام نشده است و در صورتی که انجام شده بود امروز شاهد اعتراضات فرهنگیان نبودیم.

وی گفت: ارتباط دادن امضای یک استیضاح با سیاست در حالی که با هدف دفاع از موکلان انجام شده بی انصافی و بد اخلاقی سیاسی است و بنده بار دیگر اعلام می کنم نه تنها هیچ مشکلی با دولت تدبیر و امید ندارم بلکه این دولت بیشتری همکاری را با بنده در حل مشکلات شهرستان انجام داده است.

کلنگ زنی پروژه ها انتخاباتی نیست

نبی اله احمدی ضمن رد انتخاباتی بودن کلنگ زنی پروژه های داراب و زرین دشت خاطر نشان کرد: تا پایان نمایندگی دوره نهم یکسال باقی مانده اما متاسفانه از دو سال پیش فعالیت های انتخاباتی کاندیداها شروع شده است. اگر خدمت به مردم و آوردن امکانات به شهرستان را هم سیاسی و انتخاباتی ببینیم که پیشرفتی صورت نمی گیرد.

وی افزود: از ابتدای نمایندگی مردم، پیگیری مشکلات را شروع کردم و پاسخ این سوال را که چرا تعداد کلنگ زنی ها زیاد است باید در عملکرد گذشتگان جستجو شود. یک متر بزرگراه در حال احداث نبود اما امروز با پیگیری های بنده در تهران بیش از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در حال احداث است، برق دو شهرستان گرمسیری شده و یک بیمارستان و دو درمانگاه ۱۰ تخت خوابی در حال ساخت است.

DSC_0048

مراسم کلنگ زنی بزرگراه داراب فسارود به طول ۱۶ کیلومتر

احمدی گفت: حدود ۱۰ سالن ورزشی در سطح شهرستان داراب در حال احداث است و آغاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و آبرسانی از سد رودبال در آینده نزدیک آغاز می شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در مسائل زیرساختی کار نشده بود و ما پروژه های مختلف را از صفر شروع کردیم و طبیعتا با شرایط مالی دولت آغاز پروژه های جدید بسیار سخت و زمان بر است.

نبی اله احمدی گفت: خوشبختانه با پشتیبانی مردم و حمایت دولت محترم مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود و خواسته های مردم تحقق می یابد اما عده ای که به چیزی جز اهداف انتخاباتی و پیروزی کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات آینده فکر نمی کنند مدام در محافل و مجالس و شبکه های اجتماعی بنده را تخریب می کنند که قطعا این رویکرد تخریبی مانع تلاش بنده در جهت خدمت به موکلانم نخواهد شد.

26 پاسخ به “احمدی:استیضاح وزیر برای رفع مشکلات فرهنگیان/کلنگ زنی ها انتخاباتی نیست”

  1. فرهنگی از جنت شهر گفت:

    با سلام ، افراد بی عرضه باید از عرصه مدیریت کشور کنار بروند و …. بنابر این این اقدام مجلس نه تنها سیاست بازی نیست بلکه در راستای مطالبات بحق عموم فرهنگیان کشور است . اینجانب از جناب اقای دکتر احمدی نماینده محترم داراب به خاطر امضا طرح استیضاح اقای فانی تشکر و قدردانی می نمایم با این امید که فردی در راس وزارت اموزش و پرورش قرار گیرد که لیاقت و شایستگی انرا داشته باشد افرادی مثل حاج بابایی و محمد علی نجفی که واقعا محبوب قلوب فرهنگیان هستند.

  2. جمع دوستداران گفت:

    جناب دکتر احمدی
    با سلام
    درود بر جنابعالی که با شفاف سازی ، ایراد حقایق و تنظیم این بیانیه کمال ادب خود را به تخریب گران نشان دادید و اثبات کردید اخلاقمداری در راس هرکاریست. زیرا انسان توانا نیاز به تخریب کردن کسی ندارد با عمل خود را اثبات میکند، که خود شما برای ما نمونه بارز ((مرد عمل ))هستید.
    مردم با شعور ، فهیم و تحصیلکرده داراب بسیاری از مسایل را خود درک می کنند و به هیچ وجه تحت تاثیر پیام های دنیای مجازی قرار نخواهند گرفت.
    شواهد خود حاکی از توانمندی جنابعالیست و این مساله قطعا لرزه بر اندام تخریبگرانی که با وعده های پوشالی کاندیداهای خود بفکر منافع شخصی هستند می اندازد.
    جا دارد در پایان از بزرگترین خدمت جنابعالی که در مصاحبه جا افتاده بود و آن هم تغییر مسیر راه آهن داراب – زادمحمود است از جنابعالی کمال تشکر را بعمل آوریم.

    از طرف جمعی از حامیان و دوستداران

    • ناشناس گفت:

      کاش جمعی از مردم میتوانستیم بدانیم منظور کیست همان تعدادی که با پایان دوره احمدی منافع اونا به خطر می افتد مردم فهیم داراب میدانند که احداث یک سالن ورزشی که از ۸ سال پبش شروع شده هنوز نتوانستن تمام کنند پس هر روستا یک سالن ورزشی جز ترفند تبلیغاتی چیز دیگری برای مردم ندارد

    • حسین گفت:

      با این دیدگاه شما که البته پرواضح است هدفی جز تخریب نماینده ندارید هیچ سالن ورزشی و جاده و بیمارستان و درمانگاهی نباید شروع شود چون ساخت آن چند سال طول میکشه اگر همان ۸ سال عزیزکرده های قبل پیش شروع کرده بودن به قول شما حالا تمام شده بود چند تا سالن ورزشی برای روستاها ساختن؟

  3. آنتی تخریب گفت:

    درود بر شرفت .
    من نمی دانم اگر شما بعنوان نماینده مردم به داد فرهنگیان نرسید چه کسی می خواهد برسد؟؟؟
    ضمن اینکه سناریوی تخریب در داراب سر دراز دارد.
    قابل توجه جیره خواران که با کارهای به دور از اخلاق میخواهند نماینده را تخریب کنند:: فردی توانمند تر از دکتر احمدی در گزینه های موجود یافت نمی شود.

  4. فرگ گفت:

    باعث تاسف که دو سه نفر از کاندیدها و طرفداراشون در مقابل احمدی چاره ای به جزء تخریب پیدا نکردن و در جلسه هاشون به جای گفتن برنامه و اهدافشون احمدی خراب میکنن
    …………. که فقط احمدی خراب میکنه و خودش وصل کرده به ………………………
    دکتر احمدی عزیز تا روز آخر نمایندگی فقط برای مردم کار کن تا کارنامه درخشان داشته باشی حرفای تخریبی هم ول کن اگر هم رای نیاری باز هم پیش خدا عزیز هستی حتما البته که مردم هم قدرشناس هستن و اگر کار ببنیدن رای هم میدن

  5. ناشناس گفت:

    جناب دکتر احمدی یه سوال دارم.خود شما در دوره قبل از کی فعالیت تبلیغاتیتان را شروع کردید.اگر راستش گفته شود این دوره هم به شما رای میدم.از شما نه بزرگراه می خوام نه بیمارستان نه ……….

  6. جعفر گفت:

    من خودم اصلاح طلب هستم ولی همیشه دکتر اح
    مدی را دوست دا شته ام درود بردکتر احمدی

  7. هموطن دارابی گفت:

    جناب اقای احمدی من نه طرف دار شما هستم ونه خوشم از تخریب دیگران میاید تعدادی بادنجون دور قاب چین دورت گرفته اند همین ها برات ضربه خواهند زد خدایی بیا وبرای مردم خدایی کار کن این کلنگ زدنها در هر ۱۶کلیومتر شده برای مردم سوژه مردم گرسنه اند

  8. ناشناس گفت:

    از سایت داراب نه استدعا داریم که نماینده ای که هر روز به یک نفر می چسپد اصولگرا نگوید معنی اصولگرا یعنی پایپندی بر عقیده ته هر روز رنگ‌ عوض کردن

    • همدلی گفت:

      به فرمان مقام معظم رهبری عمل کردن رنگ عوض کردن نیست احمدی اصولگرا است اما تندرو نیست همه باید با دولت تدبیر و امید همکاری کنند درود بر احمدی درود بر دولت تدبیر و امید

  9. فرهنگی گفت:

    سلام برا حمدی میثاق شمابا شهدا باقی است نهضت خدمت رسانی شما در طول تاریخ داراب بی سابقه است هیچ طرح وروزه ای برا نامزدهای محترم باقی نگذاشتی ناجوانمردانه خودشما تخریب میکنند. نگران نباش مردم درکمینند تا انتقام حقوق ازدست رفته شان را بگیرند .تا تورا نوح است کشتی بان زدریا غمه مخور. ….

  10. ناشناس گفت:

    اصلا تابلو نیست احمدی داره تبلیغ می کنه ، یاد افشاری افتادم تو داراب آنلاین همین موقع ها بود افتاده بود دنبال این کارها ، چید جبهه گیری این سایت خبری برام عجیب هست !!!!!

    • شهروند گفت:

      دکتر احمدی بعنوان یک نماینده هم حق دارند و هم موظف است مردم را روشن کنند که گفته ها و شایعات تخریبگران صحت دارد یا خیر.
      ولی کلا هر ابزاری برای تخریب مناسب نیست.

    • حسن گفت:

      ناشناس جان علاوه بر ناشناس بودنت فکر کنم کم اطلاعی ایا کارهای دکتر رانمیبینی یا قصد تخریب داری . بدان که قیامتت وحساب کتابی هم هست پس خودت وقیامتت را ارزان نفروش.درود بر شرف وانسانیت دکتر احمدی که کارهایش برای داراب ماندگار است اگر رای هم نیاورد پیش خدای خود روسفید هست .

  11. اشکان شهنان: مدیران و مسئولان عمرانی و شهر سازی شهرستان داراب راهی جزء پیگیری مطالبات مردم ندارند در غیر این صورت بی کفایت هستند.
    رنگ خون مردم داراب نیز قرمز است ، چرا نهال شکوفای مردم شهرستان داراب را آبیاری نمیکنند تا رشد و به خود باوری و خودکفایی برسند؟
    همه مشکلاتی که در این شهرستان با ۴٠٠ روستای آن ، اتفاقات ناگوار و غمنگیز رخ میدهد همه آنها از بیکاری اوج و از سردرگمی به سقف همه بدبختی ها میرسد.
    شهرستان داراب همیشه بزرگ و پهناور بوده و اشخاص مهمی به این انقلاب معرفی کرده است.
    وقتی صحبت از کم کاری ، بیکاری، نبود امکانات و مطالبگری از طرف منتقدان بیان می شود ، هواداران بعضی اشخاص به خود می گیرند و به منتقدان حمله میکنند!
    این نمایندها، شورا، فرمانداران و همه صندلی ها گذرا می باشد و هر کسی روزی می آید و روز دیگر خواهد رفت، اما تنها اسم شهرستان داراب و مردم صبور آن است که با این همه بدبختی و بدون إمکانات است که میمانند و باید با این همه مشکلات که انگار کوه دماوند شده باید بسوزند و بسازند!
    مردم شهرستان کهن داراب از مسئولان فقط و فقط پیگیری و به اجرا رساندن توقعات مردم و منتقدان دلسوز این شهرستان دارند ، مرامت کردن خیابانها، خط کشی عابر پیاده، خط کشی وسط خیابانها، مرمت کردن راههای روستایی، رنگ آمیزی آسفالت های روستایی ، بیمارستان تامین اجتماعی، پزشکان متخصص، دستگاهای پیشرفته بیمارستانی، ترمینال، اتوبوسهای جدید و مطمئن و …!
    این گزینه هایی که بیان کردم بخش کوچکی از مطالبات ما مردم است.
    اما واقعیت این است که مردم شهرستان داراب کم توقع هستند!
    جناب آقای دکتر احمدی تشکر بایت کارهایی که انجام داده اید و در حال انجام است، نماینده ، شهردار، شوراها و دولتی های شهرستان داراب اگه دلشان برای شهرستان و مردم این شهرستان میسوزد و کار را برای رضای خدا در مقابل آن حقوقی از دولت دریافت میکنند، نباید چشمشان به دنبال این صندلی ها باشه!! مشکلات را حل کنید که اگر آینده این صندلی به شما وفا نکرد مردم حرف از کارهای انجام شده بزنند!

    • جوابیه ناشناس گفت:

      جناب اشکان متن خوب و بی طرفانه ای نوشته اید . بنده بعنوان یکی از حامیان دکتر احمدی انتقاد را با دل و جان می پذیرم، ولی هرگونه تخریب از سوی شخص و یا اینکه کسی بخواهد از خدمات صورت گرفته ایشان بر علیه ایشان استفاده کند برایم قابل تحمل نیست.

  12. جوابیه ناشناس گفت:

    کاش بعضی از دوستان امثال ناشناس که به جمعی از طرفداران تهمت زده اند می فهمیدند در دوره دکتر احمدی از تمام جناح های سیاسی سمت های مدیریتی شهرستان را به عهده دارند و این خود نشان دهنده بی حاشیه بودن ایشان است که بدور از هرگونه تنش سیاسی فقط خدمت صادقانه انجام می دهند .و در بین این مسولان به نسبت از آشنایان ایشان کمترین تعداد مسولیت در ادارات را دارند.
    کاش می فهمیدند طرفدارانی که در بالا پیام تشکر را نوشته اند نسبتی با ایشان ندارند و از دکتر احمدی بخاطر داراب آباد حمایت می کنند نه پست و مقام ! نه وام ! و هزاران مساله دیگر ( که این برچسب ها فقط به خودتان می چسبد)
    کاش می فهمیدند که ساخت و تکمیل ۱۰ سالن ورزشی کار یک نفر در یک دوره چهارساله نیست.
    کاش اندکی قدردان زحمات دکتر احمدی بودند و می فهمیدند که تغییر مسیر راه آهن کار یک نماینده معمولی نیست.
    کاش می توانستند ببینند بیشترین حجم راه سازی داراب پس از انقلاب
    کاش تعرفه گرمسیری برق ، دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان دوم که از آرزوهای مردم داراب بود را می دیدند.
    و ده ها کاش دیگر…

    و در پایان نصیحت ما حامیان به ناشناس و امثال ناشناس
    لطفا بجای تخریب اندکی بفهمید.

  13. ناشناس گفت:

    امام حسین ع کسی که با کوچک کردن دیگران به بزرگی خود بیفزاید انسان نیست/بعضی کاندیداها چون حرفی برای گفتن ندارند با تخریب احمدی ودیگران می خواهندرای مردم راکاسبی کنند /تفکر های طالبانی وبرخوردهای چکشی وحذفی منسوخ شده وجواب نمی دهد

  14. یک دارابی گفت:

    مامردم شهرداراب به جای اینکه دنبال نامزدهاباشیم قدردان مسئولینی هستیم که به این منطقه محروم توجه کرده وشبانه روز تلاش می کنند.اجرکم من ا…

  15. شهروند گفت:

    آقای احمدی آن هایی که باید کارهای شما را ببینند می بینند و کسانی هم که نخواهند هر بهانه ای را علم می کنند تا خود نبینند و حتی نگذارند دیگران ببینند.
    یکی از وظایف مسلم نماینده مجلس استیضاح و انتساب وزیر بدون هیچگونه نگاه سیاسی است.
    شما کار خود را بهتر از روز گذشته ادامه دهید.
    درود بر شم سیاسی شما ، باوجود اینکه با جناح اصولگرا آمدید با دولت تدبیر و امید در تعامل کامل هستید و این یعنی پیشرفت.

  16. سلامی به گرمای آتشین خورشید داراب….
    اشکان شهنان: مطالب اینجانب و مسیر سیاسی من اشکان شهنان داخل وبلاگ شخصیم و وب سایت بزرگ و پر محتوای داراب آنلاین در بخش مشکلات مردم شهرستان داراب مشخص و قابل رویت است!
    ما منتقدان ، طرفدار هیچ شخصی نیستیم، اما در بعضی مواقع کارهای مثبت را أرج مینهیم!
    همیشه و همه جا صحبت از حرکت به سوی پیشرفت شهرستان داراب و ۴۰۰ روستای آن
    میکنیم!
    برای من و ما ، آقایان شهسواری، رستاد، اطاعت، بهمنی، زارع، افشاری، احمدی هیچ فرقی ندارند، اما پشرفت داراب و روستاهای آن مهمتر از همه آنها و حتی خودم می باشد.
    اگه داراب نباشد تن من مباد!
    من تا به حالا تفکرم بی طرفی ، اما انتقادها نیز در حد کوبنده بیان کرده ام!
    از این به بعد نیز حامی و پرچم شهرستان داراب و ۴۰۰ روستای آن را در دست گرفته ام.

  17. ناشناس گفت:

    کاملاً انتخاباتیست.البته دیگه این کارها فایده نداره چون رأی نمیاره.همش دنبال این بود که قوم و خویش خودشو ببره سر کار وگرنه قشری که تحصیل کرده اند و پارتی ندارند و صلاحیتشون از قوم و خویشهای نماینده بیشتر است دارند زیر پا له میشند….

  18. فرهنگی گفت:

    سلام وقتی حقوق خودم نگاه میکنم خیلی کم میارم دکتراحمدی به کاری کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =