آخرین اخبار
فرماندار داراب:

اعطای تسهیلات برای افزایش کیفیت ناوگان برون شهری داراب/از گزارش مردم استقبال می کنیم و نظارت مستمر ادامه می یابد

فرهاد سعدی فرماندار شهرستان داراب در حاشیه برگزاری جلسه با مدیران شرکت های مسافربری داراب به خبرنگار داراب آنلاین گفت: تاکنون جلسات متعددی با مدیران شرکت های مسافربری برگزار شده و بازدید میدانی از ترمینال و مشکلات آن نیز انجام شده است. وی ضمن تقدیر از همکاری مردم در اطلاع رسانی مشکلات شهرستان و ارتباط […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1401
174 بازدید
کد مطلب : 10435

فرهاد سعدی فرماندار شهرستان داراب در حاشیه برگزاری جلسه با مدیران شرکت های مسافربری داراب به خبرنگار داراب آنلاین گفت: تاکنون جلسات متعددی با مدیران شرکت های مسافربری برگزار شده و بازدید میدانی از ترمینال و مشکلات آن نیز انجام شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم در اطلاع رسانی مشکلات شهرستان و ارتباط با مسئولین گفت: ترمینال کمبودهایی داشت و مالکان محترم اتوبوس ها نیز درخواست هایی برای نوسازی ناوگان داشتند که مقرر گردید تسهیلات به ۱٠ دستگاه اتوبوس پرداخت تا مشکلات برطرف شود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان گفت: مشکلات ترمینال را یکی پس از دیگری پیگیری و رفع می کنیم اما مالکان اتوبوس ها نیز بایستی با استفاده از تسهیلات و با سرمایه گذاری بیشتر مشکلات اتوبوس ها را برطرف کنند تا شاهد رضایت بیشتر شهروندان باشیم.

فرهاد سعدی گفت: مردم داراب شایسته ارائه خدمات با کیفیت در حوزه حمل و نقل برون شهری هستند و بایستی ادارات ما بطور مداوم و جدی نظارت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =