آخرین اخبار

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان داراب در محکومیت اعدام رهبر شیعیان عربستان

به گزارش خبرنگار فردای داراب، بسیج دانشجویی شهرستان داراب با ارسال بیانیه ای اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند. متن بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان داراب به شرح زیر است: بسمه تعالی الَّذینَ آمَنُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ […]

اشتراک گذاری
13 دی 1394
270 بازدید
کد مطلب : 6274

به گزارش خبرنگار فردای داراب، بسیج دانشجویی شهرستان داراب با ارسال بیانیه ای اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند.
متن بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان داراب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
الَّذینَ آمَنُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیْطانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطانِ کانَ ضَعیفاً) )
آنان که ایمان آورده اند در راه خدا می جنگند و کسانی که کافر شده اند در راه طاغوت می جنگند. پس شما با یاران شیطان بجنگید ، که یقیناً نیرنگ و توطئه شیطان [ در برابر اراده خدا و پایداری شما ] سست و بی پایه است.. “سوره نسائ آیه ۷۶

خداوند مبارزه با ظلم و جور را در فطرت آدمی به ودیعه نهاده و از این‌رو، بندگان راستین خویش را موظف ساخته است که در برابر ستمگری ستم‌پیشگان لحظه‌ای از پا ننشینند و به یاری مظلومان و ستم‌دیدگان بشتابند و در این راه، از همه توان خویش بهره ببرند
از سوی دیگر، قلدران و زورمداران عالم، همواره، در برابر ظلم‌ستیزی یاوران حق و حقیقت دسیسه‌های گوناگونی به کار می‌برند تا تلاش بر حقِ نمایندگان خداوند را باطل سازند و به هر روش ،مطامع نامشروع خویش را محقق سازند، بدین ترتیب، صفحات تاریخ، آکنده از مبارزه حق‌مداران، از سویی و زورگویان از سوی دیگر است.

و اکنون ما ماندیم و این استخوان های در گلو، بازهم مائیم و این خار در چشم اسلام، هنوز خیانت این مسلمان نمایان دیو سیرت در قبال فلسطین مظلوم و غزه قهرمان فراموشمان نشده است. هنوز فاجعه کشتار حجاج ایرانی از یادهای مسلمین و آزادگان جهان پاک نشده، هنوز صدای گوش خراش برخورد گیلاس های شراب آنها با سران استکبار گوشهایمان را می آزارد ، هنوز صدای جیرینگ جیرینگ سکه های آنها در حمایت از داعش وتروریست های منطقه ای کابوس بچه های غزه و سوریه و عراق است، هنوز هم با نفس های شیطانی خود در شیپور تکه تکه کردن امت اسلامی می دمند.
کیست که نداند اگر نبود حمایتهای این یهودی زادگان وهابی تا به حال صد باره رژیم کودک کش صهیونیستی به بایگانی تاریخ پیوسته بود
چهره پلید، ضد دین و ضد انسانی وهابیت پرده از رخ برداشته و در پس اوج کینه و قساوت خود، دوستداران و ارادتمندان خاندان پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) را با احکامی ضددین و ضد شرع محکوم و برای خاموش کردن ندای برحق آنان حکم اعدام را جاری می کند.
شیخ نمر فریاد معصومانه کودکانی است که صدای پدرانشان دیگر گوش آنها را نوازش نمی کند و ندای زنانی ا ست که از حقوق ابتدایی خود محروم بوده و آه دل مادرانی است که جگرگوشه آنها در کنج زندان های رژیم آل سعود محبوس است.
آل سعود با این عمل شنیع خود تیر خلاص را برپیکره وهابیت ملعون زده و ان شاالله جهان اسلام به زودی صدای خرد شدن استخوانهای صهیونیستهای عربستانی را خواهد شنید.
بسیج دانشجویی شهرستان داراب هم صدا با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله) و مراجع عظام تقلید وسایر مسلمانان جهان ضمن محکومیت این عمل خبیثانه رژیم وهابی صهیونیستی عربستان ، از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه می خواهد تا با بهره گیری از تمام توان و ظرفیتهای جمهوری اسلامی شدید ترین واکنش را نسبت به این اقدام انجام دهد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب

3 پاسخ به “بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان داراب در محکومیت اعدام رهبر شیعیان عربستان”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام
    باتشکر از مسول محترم بسیج دانشجویی انشاالله خدا خیرتان دهد

  2. محمد ضامنی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    واقعا دست مریزاد تشکر فراوان از بیانیه ۹ دی

  3. امیر-مادوان گفت:

    به نظر من اعدام شیخ نمر هیچ ارتباطی با ایران نداره و همانطور که برادر نمر و حتی کارشناسان داخلی حرکت حمله به سفارت عربستان رو محکوم کردن-اگه با نگاه دپیلماسی به این قضیه بپردازیم متوجه میشیم که ایران متضرر خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =